Bruce Owen zostaje nowym prezesem regionu EMEA w Equinix
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Equinix, globalna firma zajmująca się infrastrukturą cyfrową, mianowała Bruce'a Owena, eksperta z ponad czternastoletnim stażem w firmie, na stanowisko prezesa regionu EMEA obejmującego Europę, Bliski Wschód i Afrykę.
Owen będzie odpowiedzialny za zarządzanie, strategię i rozwój Equinix. Priorytetowym cel nowego prezesa to zaspokojenie potrzeb klientów i partnerów technologicznych. Technologie cyfrowe oraz centra danych i wspierające je rozwiązania, są kluczowe dla sukcesu i rozwoju współczesnych gospodarek. W związku z tym Owen będzie realizował plan regionalny dostosowany do wyzwań i możliwości rynku EMEA, zgodny z wizją klientów Equinix.
Owen zastąpi dotychczasowego prezesa EMEA Eugene'a Bergena, który po 4 latach sprawowania tej funkcji przechodzi na emeryturę. Nowy prezes będzie pracował w Londynie, a jego bezpośrednim przełożonym zostanie dyrektor biznesowy Jon Lin.
– Bruce to doskonały lider. Od 2010 roku dba o wzrost, innowacje i kulturę organizacyjną Equinix, zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i Stanach Zjednoczonych. Jego wkład w firmę obejmuje m. in. kierowanie korporacyjnym planowaniem i analizą finansową, założenie zespołu Global Community & Belonging oraz utworzenie Fundacji Equinix. Bruce doskonale sprawdził się jako dyrektor zarządzający w Wielkiej Brytanii. W trakcie swojej kadencji przyspieszył rozwój regionalny, zbudował silne partnerstwa z administracją rządową i lokalnymi społecznościami, a także wzmocnił naszą obecność w tym regionie. Jestem przekonany, że jako prezes EMEA Bruce wraz z innymi pracownikami, będzie dalej kształtował przyszłość naszej branży i wesprze firmę w osiąganiu coraz ambitniejszych celów – skomentował nominację Jon Lin, dyrektor biznesowy w Equinix.
Bruce Owen, prezes EMEA, Equinix:
– Jestem dumny, że mogę objąć funkcję prezesa EMEA. Ten region ma kluczowe znaczenie dla naszej firmy, ponieważ zarówno globalni, jak i lokalni klienci platformy Equinix przechodzą dynamiczny proces cyfryzacji i rozwoju. Aby przyspieszyć transformację cyfrową naszych klientów, zespół EMEA zapewni najwyższy poziom dostarczanych usług. W świecie technologii i centrów danych innowacje nie są już opcjonalne, lecz niezbędne. W zespole regionu EMEA jesteśmy otwarci na zmiany, rozwijamy nasze zespoły i budujemy partnerstwa, które napędzają wzrost i kształtują przyszłość.
Bruce Owen dołączył do Equinix w 2010 roku jako członek zespołu ds. Rozwoju Korporacyjnego i Finansów w regionie EMEA. W 2013 roku przeniósł się do Kalifornii, gdzie obejmował szereg globalnych stanowisk kierowniczych, w tym zarządzanie zespołem ds. Korporacyjnego Planowania Finansowego i Analiz, pełnienie funkcji szefa Sztabu Dyrektora Generalnego oraz wiceprezesa ds. operacji biznesowych i infrastruktury. Owen założył także zespół Global Community & Belonging, który zainicjował działalność Fundacji Equinix. W 2023 roku został mianowany dyrektorem zarządzającym na Wielką Brytanię, największy rynek Equinix w regionie EMEA, który obejmuje 14 oddziałów od Londynu do Manchesteru, generujących ponad 25% przychodów regionu.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.