Komunikaty PR

Butik Elementy - nowa propozycja Westfield Mokotów dla fanów zrównoważonej mody

2023-01-17  |  15:00

Westfield Mokotów, jedno z najpopularniejszych miejsc na modowej mapie Warszawy, powiększa swoją ofertę. Po znanych zagranicznych markach, Jo Malone i Jott, przyszedł czas na ceniony rodzimy brand. Polska marka Elementy, mocno zaangażowana w promocję zrównoważonej mody, otworzyła swój butik w centrum.

Westfield Mokotów to jedno z najsilniej związanych z modą centrów handlowych w Polsce. Jego szeroka oferta, zarówno marek sieciowych jak i premium, od lat spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Końcówka roku była dla tego znanego, centrum handlowego bardzo intensywna
i pełna ciekawych otwarć.  Z początkiem nowego roku Westfield Mokotów nie zwalnia tempa.

–  Westfield Mokotów przyciąga wyjątkowe marki, które wybierają naszą przestrzeń na swoje pierwsze w Polsce butiki, jak choćby Jo Malone i  Jott, czy na flagowe salony, jak np. Mango i Lacoste. Otwarcia polskich marek cieszą nas szczególnie. Od lat wspieramy działania rodzimych  projektantów, które cenione są przez klientów nie tylko w Polsce. Dlatego też bardzo się cieszymy z otwarcia butku Elementy – pięknej przestrzeni wypełnionej doskonałej jakości ofertą. mówi Izabela Wójcik, dyrektor Westfield Mokotów – Bliska jest nam także filozofia samej marki oraz jej zaangażowanie w promowanie odpowiedzialnej konsumpcji. 

Elementy zostały założone w Polsce w 2015 roku przez Martę Garbińską-Włodarczyk i Bartosza Ladrę. Fundamentalnymi wartościami marki są  m.in. funkcjonalność, ponadczasowość oraz kapsułowość kolekcji szytych w kraju ze zrównoważonych surowców. W ofercie dominują klasyczne kroje i neutralne kolory. Kolekcje uzupełniają się nawzajem, a ubrania zakupione kilka sezonów wcześniej, nie wychodzą z mody
i mogą być noszone w połączeniu z tymi z obecnych kolekcji. Tym sposobem założyciele marki starają się ograniczyć nadmierną konsumpcję i przekonywać do ubrań wysokiej jakości – zachowujących swój fason
i styl przez wiele lat. Warto też wspomnieć o ich działalności społecznej - jeden procent cen sprzedawanych ubrań przekazywany jest na organizacje charytatywne.

Cieszymy się, że nasz kolejny butik pojawił się właśnie w Westfield Mokotów, które również angażuje się
w propagowanie odpowiedzialnej konsumpcji, a kwestie zrównoważonego rozwoju ma wpisane w swoją strategię działania. Wierzymy, że to miejsce przyciągnie wielu klientów oraz, że da nam szansę na dotarcie do nowych odbiorców. Serdecznie zapraszamy więc miłośników ponadczasowego stylu do odwiedzenia nas  w tym centrum handlowym
. – mówi Bartek Ladra, co-CEO marki.

Butik marki Elementy znajduje się na pierwszym piętrze Westfield Mokotów, w strefie The Designer Gallery. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Coraz mniej kredytów bankowych płynie do polskiej gospodarki. Przed sektorem duże wyzwania związane z finansowaniem strategicznych projektów

Polskie przedsiębiorstwa w coraz mniejszym stopniu finansują się kredytem bankowym, zwłaszcza w porównaniu z rosnącym PKB. Powoduje to wysoką nadpłynność sektora bankowego. Deregulacja mogłaby pomóc w skróceniu drogi firm do finansowania bankowego, zwłaszcza że Polskę czekają ogromne wydatki na transformację energetyczną i obronność. Sektor ma bardzo dobre wyniki finansowe, co powoduje, że politycy patrzą w stronę jego zysków. Ryzyko prawne, jakim wciąż są kredyty frankowe, pociąga za sobą brak zainteresowania ze strony zagranicznych inwestorów.

Firma

Bezrobocie może zacząć rosnąć. Ochłodzenie odczuwane szczególnie w branży budowlanej i automotive

W Polsce od kilku lat stopa bezrobocia utrzymuje się poniżej 6 proc., a według metodologii unijnej jest o połowę niższa i jedna z najniższych w Unii. Pracownicy przywykli już, że sytuacja na rynku pracy jest dla nich korzystna. Jednak zaczynają się pojawiać pierwsze niepokojące sygnały zwiastujące możliwą zmianę trendu. Część branż ucierpiała np. z powodu spowolnienia w Niemczech, inne rozważają wybór innej niż Polska lokalizacji ze względu na wysokie koszty pracy czy energii. Na razie ogromnym wyzwaniem pozostaje aktywizacja osób biernych zawodowo.

Ochrona środowiska

Rozwój sztucznej inteligencji drastycznie zwiększa zapotrzebowanie na energię. Rozwiązaniem są zrównoważone centra danych

Centra danych to jeden z dynamicznie rozwijających się, ale przy tym energochłonnych sektorów gospodarki. Prognozy PMR wskazują, że do 2030 roku operatorzy w Polsce będą dysponować centrami danych o mocy przekraczającej 500 MW, co oznacza, że wzrośnie ona ponad trzykrotnie względem 2024 roku. Przyspieszona cyfryzacja i dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji sprawiają, że w ciągu kilku następnych lat zużycie energii elektrycznej w centrach danych tylko w Europie wzrośnie o 66 proc. Dlatego coraz więcej firm sięga po zrównoważone rozwiązania i energię pochodzącą ze źródeł odnawialnych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.