Carbon Studio odzyskało koszty The Wizards: Dark Times na gogle Facebooka

Najnowsza produkcja Carbon Studio, notowanego na NewConnect eksperta rynku Virtual Reality (VR) - The Wizards: Dark Times, w niespełna 48 godzin zwróciła koszty produkcji na gogle Facebooka. Tytuł w wersji na Oculus Quest i Oculus Quest 2 zadebiutował 6 maja br. Do tej pory sprzedaż wszystkich gier z popularnej serii The Wizards wyniosła ponad 200 000 egzemplarzy.
- Z satysfakcją informujemy, że nasz autorski tytuł – The Wizards: Dark Times – w zaledwie dwie doby zwrócił wszystkie koszty produkcji, które zainwestowaliśmy w port gry na najpopularniejsze gogle Facebooka. Oculus Quest i Oculus Quest 2 posiadają autonomiczny system stworzony z myślą o wirtualnej rzeczywistości, dzięki któremu użytkownicy mogą grać niemal wszędzie. Cieszymy się, że nasza gra dostarcza użytkownikom wirtualnych przyjemności i zapewnia swobodę rozgrywki – mówi Aleksander Caban, członek zarządu Carbon Studio S.A. Koszt obu wersji gry na gogle Oculus Quest wyniósł łącznie 150 000 zł (dane szacunkowe). Produkcja dostępna jest również w wersji na PC VR, w tym na Oculus Rift, Valve Index oraz HTC Viveport w usłudze Infinity. The Wizards - Dark Times spotkała się z pozytywnym odbiorem posiadając obecnie ponad 84% pozytywnych komentarzy.
Mechanika czarów The Wizards – Dark Times opiera się na intuicyjnym i immersyjnym systemie rzucania zaklęć za pomocą gestów rąk czarodziejów z krainy Meliora. Kampania fabularna zawiera podróż w czasie, epickie bitwy i bogatą historię. Gra na platformy Oculus Quest zostanie niebawem wzbogacona także o dodatki, które zostały już wprowadzone w wersji PCVR, a w przyszłości także o tryb multiplayer.
- Seria gier The Wizards zdobywa coraz większe grono fanów. Aktualnie odnotowaliśmy sprzedaż gier na poziomie ponad 200 000 kopii. Niedawno komunikowaliśmy też, że sprzedaż pierwszej części The Wizards przekroczyła 1 mln USD brutto na Oculus Quest.– mówi Błażej Szaflik, prezes zarządu Carbon Studio S.A.
Pierwsza część gry z popularnej serii Carbon Studio otrzymała szereg nagród, w tym m.in. Viveport Developer Awards w San Francisco.
Carbon Studio obecnie pracuje nad grą Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Premiera tytułu planowana jest na platformach Oculus i Steam w wersji na PC VR (Oculus Rift, HTC Vive, Valve Index) oraz w wersji przenośnej na Oculus Quest i Oculus Quest 2. Gra powstaje na licencji brytyjskiej firmy Games Workshop. Carbon Studio w projekcie pełni rolę producenta i wydawcy. Do końca roku Studio planuje przeniesienie notowań spółki z rynku NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.