Komunikaty PR

Carbon Studio odzyskało koszty The Wizards: Dark Times na gogle Facebooka

2021-05-12  |  09:30
Biuro prasowe

 

Najnowsza produkcja Carbon Studio, notowanego na NewConnect eksperta rynku Virtual Reality (VR) - The Wizards: Dark Times, w niespełna 48 godzin zwróciła koszty produkcji na gogle Facebooka. Tytuł w wersji na Oculus Quest i Oculus Quest 2 zadebiutował 6 maja br. Do tej pory sprzedaż wszystkich gier z popularnej serii The Wizards wyniosła ponad 200 000 egzemplarzy.

-  Z satysfakcją informujemy, że nasz autorski tytuł – The Wizards: Dark Times – w zaledwie dwie doby zwrócił wszystkie koszty produkcji, które zainwestowaliśmy w port gry na najpopularniejsze gogle Facebooka. Oculus Quest i Oculus Quest 2 posiadają autonomiczny system stworzony z myślą o wirtualnej rzeczywistości, dzięki któremu użytkownicy mogą grać niemal wszędzie. Cieszymy się, że nasza gra dostarcza użytkownikom wirtualnych przyjemności i zapewnia swobodę rozgrywki – mówi Aleksander Caban, członek zarządu Carbon Studio S.A. Koszt obu wersji gry na gogle Oculus Quest wyniósł łącznie 150 000 zł (dane szacunkowe). Produkcja dostępna jest również w wersji na PC VR, w tym na Oculus Rift, Valve Index oraz HTC Viveport w usłudze Infinity. The Wizards - Dark Times spotkała się z pozytywnym odbiorem posiadając obecnie ponad 84% pozytywnych komentarzy.

Mechanika czarów The Wizards – Dark Times opiera się na intuicyjnym i immersyjnym systemie rzucania zaklęć za pomocą gestów rąk czarodziejów z krainy Meliora. Kampania fabularna zawiera podróż w czasie, epickie bitwy i bogatą historię. Gra na platformy Oculus Quest zostanie niebawem wzbogacona także o dodatki, które zostały już wprowadzone w wersji PCVR, a w przyszłości także o tryb multiplayer.

- Seria gier The Wizards zdobywa coraz większe grono fanów. Aktualnie odnotowaliśmy sprzedaż gier na poziomie ponad 200 000 kopii. Niedawno komunikowaliśmy też, że sprzedaż pierwszej części The Wizards przekroczyła 1 mln USD brutto na Oculus Quest.– mówi Błażej Szaflik, prezes zarządu Carbon Studio S.A.

Pierwsza część gry z popularnej serii Carbon Studio otrzymała szereg nagród, w tym m.in. Viveport Developer Awards w San Francisco.

Carbon Studio obecnie pracuje nad grą Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Premiera tytułu planowana jest na platformach Oculus i Steam w wersji na PC VR (Oculus Rift, HTC Vive, Valve Index) oraz w wersji przenośnej na Oculus Quest i Oculus Quest 2. Gra powstaje na licencji brytyjskiej firmy Games Workshop. Carbon Studio w projekcie pełni rolę producenta i wydawcy. Do końca roku Studio planuje przeniesienie notowań spółki z rynku NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

Polityka

P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.