Komunikaty PR

Carlsberg wdraża rozwiązanie IFS do zarządzania serwisem w terenie

2020-07-16  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Machol
IFS Poland

ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformował, że Carlsberg, będący jedną z największych grup browarów na świecie, zdecydował się na wdrożenie rozwiązania IFS Field Service Management™ (FSM) w swoim dziale serwisu w Europie. W pierwszej fazie rozwiązanie zostanie wdrożone w ośrodkach w Danii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Szwajcarii.

Aby zapewnić ciągły rozwój swojego działu serwisowego, świadczącego usługi instalacji, naprawy i obsługi technicznej klientom w branży hotelarskiej, Carlsberg potrzebował centralnego rozwiązania do zarządzania serwisem w terenie (FSM), które objęłoby wszystkie procesy biznesowe, a jednocześnie udostępniło otwartą platformę z zaawansowanymi funkcjami, takimi jak internet rzeczy (IoT).

Po szczegółowej analizie Carlsberg wybrał rozwiązanie IFS FSM w formie zarządzanej usługi chmurowej, obejmującej serwis w terenie i zakłady naprawcze. W początkowej fazie z rozwiązania będą korzystać technicy serwisowi i personel zaplecza w Danii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Szwajcarii.

„Ze względu na rozwój naszej działalności serwisowej oraz rozszerzanie oferty wydajność operacyjna i przejrzystość procesów mają dla nas kluczowe znaczenie” — powiedział Per Ahlmann Andersen, dyrektor ds. globalnych rozwiązań biznesowych w firmie Carlsberg. „IFS zaprezentował nam zaawansowane rozwiązanie do zarządzania serwisem w terenie, które zapewni pełną kontrolę nad naszymi zasobami, zarówno w ośrodkach klientów, jak i w naszych zakładach naprawczych i magazynach. Kolejnym niezbędnym warunkiem była dla nas możliwość skalowania i rozszerzania platformy w miarę wzrostu naszych wymagań, tak aby mogła obejmować nowe regiony lub obsługiwać technologie takie jak IoT. IFS okazał się niezawodnym partnerem technologicznym niezależnie od tego, dokąd zaprowadzi nas przyszłość”.

Elni Kullmer, dyrektor zarządzająca IFS na kraje skandynawskie, dodała: „Jesteśmy bardzo dumni z tego, że do grona naszych klientów dołączyła firma Carlsberg. Ponieważ coraz więcej firm, których działalność polega na dostarczaniu produktów, wykorzystuje serwis jako sposób na generowanie nowych strumieni przychodów, zaawansowane platformy korporacyjne, będące w stanie modelować, realizować i śledzić te przedsięwzięcia, nabierają ogromnego znaczenia. Decydując się na wdrożenie rozwiązania IFS FSM, Carlsberg wybrał wiodącą na rynku platformę, która jest w stanie rozwijać się razem z przedsiębiorstwem. Mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie długa i owocna dla obu stron. To wielka szansa dla obu firm”.

Rozwiązanie IFS Field Service Management zostanie wdrożone w chmurze IFS Managed Cloud przez ProV — globalną firmę świadczącą usługi informatyczne będącą partnerem IFS na poziomie Silver.

Więcej informacji na temat oferty IFS dla przedsiębiorstw świadczących usługi serwisowe można znaleźć na stronie www.ifs.com/corp/industries/service/.

Informacje o firmie Carlsberg
Carlsberg to jedna z największych na świecie grup browarów. Jesteśmy browarem globalnym mającym w swoim portfelu marki lokalne o silnej pozycji na rynku. Obejmuje on ponad 140 marek, w tym piwa tradycyjne, rzemieślnicze i specjalne, a także piwa bezalkoholowe. Do naszych marek tradycyjnych należą międzynarodowe marki Carlsberg i Tuborg oraz znane marki lokalne, takie jak Ringnes w Norwegii, Lvivske na Ukrainie i Wusu w Chinach. Nasze największe marki rzemieślnicze i specjalne to wyszukana francuska marka 1664 Blanc i belgijskie piwo klasztorne Grimbergen. Rosyjska Baltika 0 to nasza największa marka piwa bezalkoholowego.www.carlsberg.com

Informacje o firmie IFS
IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją.
Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.

Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland

Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacji i kreatywności: blog.ifs.com

Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: IFS Poland
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.