Komunikaty PR

Carlsberg wdraża rozwiązanie IFS do zarządzania serwisem w terenie

2020-07-16  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Machol
IFS Poland

ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformował, że Carlsberg, będący jedną z największych grup browarów na świecie, zdecydował się na wdrożenie rozwiązania IFS Field Service Management™ (FSM) w swoim dziale serwisu w Europie. W pierwszej fazie rozwiązanie zostanie wdrożone w ośrodkach w Danii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Szwajcarii.

Aby zapewnić ciągły rozwój swojego działu serwisowego, świadczącego usługi instalacji, naprawy i obsługi technicznej klientom w branży hotelarskiej, Carlsberg potrzebował centralnego rozwiązania do zarządzania serwisem w terenie (FSM), które objęłoby wszystkie procesy biznesowe, a jednocześnie udostępniło otwartą platformę z zaawansowanymi funkcjami, takimi jak internet rzeczy (IoT).

Po szczegółowej analizie Carlsberg wybrał rozwiązanie IFS FSM w formie zarządzanej usługi chmurowej, obejmującej serwis w terenie i zakłady naprawcze. W początkowej fazie z rozwiązania będą korzystać technicy serwisowi i personel zaplecza w Danii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Szwajcarii.

„Ze względu na rozwój naszej działalności serwisowej oraz rozszerzanie oferty wydajność operacyjna i przejrzystość procesów mają dla nas kluczowe znaczenie” — powiedział Per Ahlmann Andersen, dyrektor ds. globalnych rozwiązań biznesowych w firmie Carlsberg. „IFS zaprezentował nam zaawansowane rozwiązanie do zarządzania serwisem w terenie, które zapewni pełną kontrolę nad naszymi zasobami, zarówno w ośrodkach klientów, jak i w naszych zakładach naprawczych i magazynach. Kolejnym niezbędnym warunkiem była dla nas możliwość skalowania i rozszerzania platformy w miarę wzrostu naszych wymagań, tak aby mogła obejmować nowe regiony lub obsługiwać technologie takie jak IoT. IFS okazał się niezawodnym partnerem technologicznym niezależnie od tego, dokąd zaprowadzi nas przyszłość”.

Elni Kullmer, dyrektor zarządzająca IFS na kraje skandynawskie, dodała: „Jesteśmy bardzo dumni z tego, że do grona naszych klientów dołączyła firma Carlsberg. Ponieważ coraz więcej firm, których działalność polega na dostarczaniu produktów, wykorzystuje serwis jako sposób na generowanie nowych strumieni przychodów, zaawansowane platformy korporacyjne, będące w stanie modelować, realizować i śledzić te przedsięwzięcia, nabierają ogromnego znaczenia. Decydując się na wdrożenie rozwiązania IFS FSM, Carlsberg wybrał wiodącą na rynku platformę, która jest w stanie rozwijać się razem z przedsiębiorstwem. Mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie długa i owocna dla obu stron. To wielka szansa dla obu firm”.

Rozwiązanie IFS Field Service Management zostanie wdrożone w chmurze IFS Managed Cloud przez ProV — globalną firmę świadczącą usługi informatyczne będącą partnerem IFS na poziomie Silver.

Więcej informacji na temat oferty IFS dla przedsiębiorstw świadczących usługi serwisowe można znaleźć na stronie www.ifs.com/corp/industries/service/.

Informacje o firmie Carlsberg
Carlsberg to jedna z największych na świecie grup browarów. Jesteśmy browarem globalnym mającym w swoim portfelu marki lokalne o silnej pozycji na rynku. Obejmuje on ponad 140 marek, w tym piwa tradycyjne, rzemieślnicze i specjalne, a także piwa bezalkoholowe. Do naszych marek tradycyjnych należą międzynarodowe marki Carlsberg i Tuborg oraz znane marki lokalne, takie jak Ringnes w Norwegii, Lvivske na Ukrainie i Wusu w Chinach. Nasze największe marki rzemieślnicze i specjalne to wyszukana francuska marka 1664 Blanc i belgijskie piwo klasztorne Grimbergen. Rosyjska Baltika 0 to nasza największa marka piwa bezalkoholowego.www.carlsberg.com

Informacje o firmie IFS
IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją.
Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.

Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland

Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacji i kreatywności: blog.ifs.com

Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: IFS Poland
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowe badania Salesforce: jest 5 typów osobowości z różnym podejściem do AI Biuro prasowe
2024-09-26 | 10:42

Nowe badania Salesforce: jest 5 typów osobowości z różnym podejściem do AI

Nowe badanie Slack Workforce Lab sprawdziło, co motywuje pracowników do korzystania ze sztucznej inteligencji i co sądzą oni o używaniu jej w pracy. Dzięki pogłębionym wywiadom i
IT i technologie 150 fałszywych zbiórek dla powodzian. Hakerzy żerują na ludzkiej tragedii
2024-09-26 | 09:00

150 fałszywych zbiórek dla powodzian. Hakerzy żerują na ludzkiej tragedii

Kiedy tysiące Polaków próbuje stanąć na nogi po dramatycznej powodzi, cyberprzestępcy nie śpią. Próbują wykorzystać dobre serca darczyńców chcących
IT i technologie MSI Roamii BE Lite - nowy system mesh WiFi 7 do sieci domowej
2024-09-26 | 08:00

MSI Roamii BE Lite - nowy system mesh WiFi 7 do sieci domowej

MSI wprowadza na rynek system mesh WiFi 7 Roamii BE Lite stworzony z myślą o szybkiej i niezawodnej łączności bezprzewodowej dla coraz większej liczby urządzeń mobilnych obsługujących

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

W przyszłym roku spodziewana jest fala inwestycji ze środków UE. Prawo zamówień publicznych wymaga pewnych korekt

W 2025 roku spodziewany jest w Polsce początek boomu inwestycyjnego, związanego głównie z większym niż dotychczas napływem funduszy z KPO i regularnych środków unijnych. Skorzysta na tym przede wszystkim budownictwo, ale pewne obawy budzi przewidywana kumulacja inwestycji, również w kontekście systemu zamówień publicznych. – O ile może prawo zamówień publicznych wymagać pewnych punktowych korekt, o tyle chyba nie ma potrzeby jego gruntownego przemeblowania – ocenia Mariusz Haładyj, prezes Prokuratorii Generalnej RP. Jak wskazuje, niektóre elementy zamówień publicznych wymagają raczej wypracowania praktycznych rozwiązań niż zmian legislacyjnych.

Prawo

Polska prezydencja w Radzie UE będzie szansą na kształtowanie polityki gospodarczej Unii. Przedsiębiorcy mają swoje oczekiwania

Poprawa otoczenia prawnego, uproszczenie regulacji, likwidacja protekcjonizmu w poszczególnych krajach członkowskich wobec innych rynków UE, ale też budowanie otoczenia sprzyjającego rozwojowi innowacji i nowoczesnego rynku technologicznego – to główne postulaty Federacji Przedsiębiorców Polskich wobec nadchodzącej polskiej prezydencji w Radzie UE. Wszystkie te elementy mają wzmocnić konkurencyjność unijnych firm i przemysłu na arenie międzynarodowej, gdzie dziś przegrywają wyścig z USA i Azją.

DlaWas.info

Transport

Sejm pracuje nad nowelizacją ustawy o przetwarzaniu danych pasażera. Linie lotnicze liczą na uniknięcie miliardowych kar

Parlament pracuje nad nowelizacją ustawy o przetwarzaniu danych dotyczących przelotu pasażera. Wymaga tego orzeczenie Trybunału Sprawiedliwości UE, który orzekł, że niektóre wprowadzone dyrektywą i wdrożone w krajach członkowskich regulacje są zbyt restrykcyjne. Chodzi m.in. o obowiązek przekazywania danych pasażerów na wszystkich lotach wewnątrz UE. Poprawy w polskiej ustawie wymaga także mechanizm nakładania kar na przewoźników za niewywiązanie się z obowiązków. Na razie nad liniami lotniczymi wisi widmo 4 mld zł kar, ale projekt ustawy zawiera propozycję abolicji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.