Komunikaty PR

Castorama w Siedlcach

2020-10-13  |  01:00
Biuro prasowe

14 października w Siedlcach otwiera się nowoczesny sklep Castorama, najpopularniejszej sieci home improvement w Polsce. Dzięki atrakcyjnej ofercie, innowacyjnym produktom oraz profesjonalnemu i pomocnemu personelowi, każdy klient znajdzie w nim coś dla siebie. Z okazji otwarcia sklep przygotował specjalną ofertę i wiele promocji.

 

Nowa Castorama znajduje się przy centrum handlowym „STOP SHOP” w Białkach koło Siedlec, przy ul. Łukowskiej 113. Jest to pierwszy sklep w tym mieście i zarazem osiemdziesiąty trzeci w Polsce. Zatrudnienie w ramach nowych miejsc pracy znalazło tu ponad 130 osób.

 

Doradza i inspiruje

Sklep w Siedlcach to ponad 32 tysiące produktów budowlanych, wykończeniowych i dekoracyjnych. Na 8 000 m2 klienci znajdą strefy inspiracji łazienek, kuchni oraz rozwiązań do przechowywania. Atrakcyjna oferta cenowa oraz wiele propozycji aranżacji pomogą stworzyć wymarzone wnętrze niezależnie od możliwości budżetowych. W wyborze i podjęciu decyzji pomogą doradcy klienta – ich profesjonalna wiedza ułatwi dobranie produktów do potrzeb klientów. Każdy z  doradców, aby móc zapewnić klientom odpowiednie wsparcie, odbył szereg szkoleń związanych z ofertą produktową i obsługą klienta.

 

„Nasi klienci znajdą u nas wsparcie na każdym etapie ulepszania domów i mieszkań. Dzięki naszym doradcom, którzy chętnie dzielą się wiedzą oraz szerokiemu asortymentowi produktów, realizacja wymarzonych zmian będzie łatwa i znacznie prostsza, niż mogliby przypuszczać. Castorama w Siedlcach jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów. W mieście nie było do tej pory sklepu budowlano-wykończeniowego tej wielkości. Jestem pewien, że spełnimy oczekiwania naszych klientów” – mówi Jacek Grajda, dyrektor sklepu Castorama w Siedlcach.

 

 

Castorama zmienia otoczenie

W ramach prowadzonych prac związanych z budową nowego obiektu, Castorama przebudowała układ drogowy i wybudowała rondo na obwodnicy Siedlec, co zapewniło komfortowy dojazd. Sklep jest w pełni przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Są to nie tylko specjalne miejsca parkingowe czy wejście do budynku pozbawione barier, ale również dostosowane dla osób poruszających się na wózkach toalety czy przejazdy. Przestrzenny parking zapewnia 350 miejsc postojowy.

 

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Oferowane w sklepie produkty można również zamówić na Castorama.pl lub telefonicznie, a dzięki wygodnej formie usługi „zamów z dostawą” zostaną one dostarczone pod wskazany adres lub do Paczkomatu InPost. Dla tych, którym zależy na czasie, Castorama oferuje usługę „zamów i odbierz”, dzięki której skompletowane zamówienie można odebrać w sklepie już w 2 godziny po jego złożeniu.

 

Sieć przypomina, że każdy kto zdecyduje się odwiedzić sklep, będzie musiał się liczyć z obowiązkiem zasłaniania nosa i ust już na parkingu, dezynfekcji rąk na wejściu oraz zachowania dystansu społecznego. Bezpieczeństwo pracowników oraz klientów jest w sklepie traktowane priorytetowo.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców Biuro prasowe
2024-07-26 | 09:00

Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców

Platforma IdoSell – należąca do firmy IAI, która jest liderem w dostarczaniu technologii dla branży e-commerce – wprowadziła do swojej oferty narzędzie
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-25 | 10:30

Popularność marek własnych rośnie - jak na tym nie stracić?

Marki własne mają się w Polsce świetnie, a perspektywy dla ich rozwoju są bardzo optymistyczne. Obecnie udział takich produktów w skali całego rynku spożywczego sięga ponad 22%[1], co przekłada się na 48 mld
Handel in-Store Media Polska dla Flamin Hot i Pepsi w Auchan
2024-07-24 | 20:00

in-Store Media Polska dla Flamin'Hot i Pepsi w Auchan

Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.