Komunikaty PR

Castorama zebrała 560 ton elektrośmieci w ramach akcji „Kwiaty za elektrograty"

2021-11-24  |  10:00
Biuro prasowe

„Kwiaty za elektrograty” to cykliczna i ciesząca się ogromną popularnością akcja, prowadzona we wszystkich sklepach sieci Castorama. W jesiennej edycji udało się zebrać 560 ton elektroodpadów, a Castorama rozdała ponad 360 000 sadzonek wrzosów.

Castorama po raz kolejny promowała postawy proekologiczne i zachęcała swoich klientów, by w realny sposób wpłynęli na zmniejszenie liczby elektrośmieci na wysypiskach. W ramach akcji „Kwiaty za elektrograty”, która została zrealizowana w dniach 23-25 września br. we wszystkich sklepach sieci Castorama, każda osoba oddająca zużyty sprzęt elektryczny lub elektroniczny, otrzymała w zamian sadzonki wrzosów. Wśród zebranych przedmiotów znalazły się m.in. sprzęt RTV/AGD, narzędzia, baterie czy telefony. Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem i zaangażowaniem, dzięki czemu udało się zebrać aż 560 ton elektrośmieci, które na co dzień zagracały nasze domowe zakamarki.

Dzięki ogromnemu zaangażowaniu zarówno klientów, jak i pracowników naszych sklepów, w tym roku udało się po raz kolejny zebrać duże ilości elektroodpadów, dzięki czemu przyczyniliśmy się wspólnie do działania na rzecz ochrony środowiska! Bardzo cieszy nas fakt, że w akcję włączyły się wszystkie sklepy sieci Castorama wraz z siedzibą – podkreślił Paweł Świętochowski, Kierownik ds. Relacji Biznesowych i Projektów Społecznych w Castorama Polska.

Elbląg zwycięzcą akcji „Zieleń za elektrograty”

Castorama równolegle do akcji „Kwiaty za elektrograty” zorganizowała inicjatywę pod hasłem „Zieleń za elektrograty”, która przewiduje specjalną nagrodę dla miejscowości, w której znajduje się sklep należący do sieci Castorama, a w którym   została zebrana największa ilość elektrośmieci.

Najlepszym wynikiem zbiórki może pochwalić się sklep Castorama w Elblągu. Zebrano tam prawie 25 ton elektrośmieci. Chcemy podziękować mieszkańcom Elbląga i pracownikom sklepu Castorama za ich zaangażowanie i współpracując z lokalnym samorządem przeprowadzić rewitalizację zielonej przestrzeni miejskiej – dodaje Paweł Świętochowski, Kierownik ds. Relacji Biznesowych i Projektów Społecznych w Castorama Polska.

Na rewitalizację wspólnie wybranej, ogólnodostępnej zielonej przestrzeni w Elblągu, Castorama przeznaczy 25 000 zł.

Wspólna walka ze zmianami klimatu

Realizowana cyklicznie akcja „Kwiaty za elektrograty”, oprócz kształtowania proekologicznych zachowań, idealnie wpisuje się w działania Castoramy. Sieć realizuje strategię zrównoważonego rozwoju i wspiera inicjatywy związane z przeciwdziałaniem zmianom klimatu, podejmuje aktywności na rzecz edukacji lokalnych społeczności oraz pomaga tworzyć bliskie naturze domy dostępne dla wszystkich. Więcej na temat programów związanych z odpowiedzialnością społeczną Castoramy znajduje się pod adresem https://www.castorama.pl/castorama/zrownowazony-rozwoj.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.