Komunikaty PR

Catering dietetyczny, który zachęca do bycia… głodnym

2022-01-03  |  14:00
Biuro prasowe

Czy zachęcenia do bycia „głodnym” powinny pojawić się w komunikacji kampanii promującej catering dietetyczny? Jak się okazuje, zdecydowanie tak! Marka Maczfit zaprezentowała właśnie nową platformę komunikacji na rok 2022, której towarzyszy hasło przewodnie Głodni Życia. Firma nawołuje tym samym do realizacji pasji i marzeń, kolekcjonowania niezapomnianych wspomnień oraz czerpania z życia garściami.

Rok 2022 dla wielu oznacza nowe postanowienia, wyzwania i plany, a biorąc pod uwagę wydarzenia ostatnich lat, również zmiany. Pandemiczna rzeczywistość znacząco uwydatniła w ludziach potrzebę nowych doświadczeń i realizacji odłożonych w czasie marzeń. Z drugiej strony bardziej niż kiedykolwiek cenimy holistyczne podejście do zdrowia. Stawiamy na aktywność fizyczną, racjonalne nawyki żywieniowe, suplementację i dbanie o samopoczucie. Badania dowodzą, że w nowym roku wśród konsumentów uwydatnią się trzy istotne z punktu widzenia branży health & wellness trendy – fokus na zdrowie mentalne, nowe wyzwania i holistyczne podejście do zdrowia. Wszystko to nie umknęło uwadze marki Maczfit, która w obliczu pandemicznego przesilenia zachęca swoich odbiorców do pozostania… głodnymi. Nowe hasło lidera cateringu dietetycznego – Głodni Życia, choć przewrotne do oferowanego produktu, nawiązuje do zaspakajania głodu wyzwań, równowagi, spokoju, zdrowia, wyboru, a tym samym do bycia odważnym oraz czerpania radości z życia. I wcale nie chodzi tutaj o realizację „wygórowanych oczekiwań”, lecz tych zgodnych z naszymi wewnętrznymi potrzebami i marzeniami.

- Podczas pracy nad nową platformą komunikacji punktem wyjścia były dla nas obecna sytuacja oraz potrzeby naszych klientów. Zależało nam na tym, aby wesprzeć ich w codziennych wyzwaniach, niestabilnej rzeczywistości. Badając trendy, zdaliśmy sobie sprawę, jak bardzo pandemiczne przesilenie wpłynęło na społeczeństwo. Konsumenci pragną nowych doświadczeń, poszukują wyzwań i po prostu chcą żyć na własnych zasadach. Przy wsparciu marek takich jak Maczfit, które oferują im gotowe rozwiązania, dając energię do działania i zapewniając spokój oraz równowagę żywieniową, mogą realizować siebie i swoje pasje – mówi Małgorzata Wierzbicka, Dyrektor Marketingu i PR w marce Maczfit. 

Nowa platforma komunikacji firmy Maczfit jest realizowana poprzez kampanię multikanałową. 

Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne? Biuro prasowe
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Zdrowie Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
2025-06-25 | 10:20

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

To, jak dużo siedzimy, bezpośrednio przekłada się na nasze zdrowie. Siedzący tryb życia sprzyja nie tylko nadmiarowym kilogramom, ale także deformacjom sylwetki, problemom
Zdrowie Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
2025-06-24 | 15:00

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie

Alergia to epidemia cywilizacyjna i jedno z największych wyzwań zdrowotnych XXI wieku – według badania sondażowego „Alergie w świadomości Polaków”

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.