Catering dietetyczny, który zachęca do bycia… głodnym
Czy zachęcenia do bycia „głodnym” powinny pojawić się w komunikacji kampanii promującej catering dietetyczny? Jak się okazuje, zdecydowanie tak! Marka Maczfit zaprezentowała właśnie nową platformę komunikacji na rok 2022, której towarzyszy hasło przewodnie Głodni Życia. Firma nawołuje tym samym do realizacji pasji i marzeń, kolekcjonowania niezapomnianych wspomnień oraz czerpania z życia garściami.
Rok 2022 dla wielu oznacza nowe postanowienia, wyzwania i plany, a biorąc pod uwagę wydarzenia ostatnich lat, również zmiany. Pandemiczna rzeczywistość znacząco uwydatniła w ludziach potrzebę nowych doświadczeń i realizacji odłożonych w czasie marzeń. Z drugiej strony bardziej niż kiedykolwiek cenimy holistyczne podejście do zdrowia. Stawiamy na aktywność fizyczną, racjonalne nawyki żywieniowe, suplementację i dbanie o samopoczucie. Badania dowodzą, że w nowym roku wśród konsumentów uwydatnią się trzy istotne z punktu widzenia branży health & wellness trendy – fokus na zdrowie mentalne, nowe wyzwania i holistyczne podejście do zdrowia. Wszystko to nie umknęło uwadze marki Maczfit, która w obliczu pandemicznego przesilenia zachęca swoich odbiorców do pozostania… głodnymi. Nowe hasło lidera cateringu dietetycznego – Głodni Życia, choć przewrotne do oferowanego produktu, nawiązuje do zaspakajania głodu wyzwań, równowagi, spokoju, zdrowia, wyboru, a tym samym do bycia odważnym oraz czerpania radości z życia. I wcale nie chodzi tutaj o realizację „wygórowanych oczekiwań”, lecz tych zgodnych z naszymi wewnętrznymi potrzebami i marzeniami.
- Podczas pracy nad nową platformą komunikacji punktem wyjścia były dla nas obecna sytuacja oraz potrzeby naszych klientów. Zależało nam na tym, aby wesprzeć ich w codziennych wyzwaniach, niestabilnej rzeczywistości. Badając trendy, zdaliśmy sobie sprawę, jak bardzo pandemiczne przesilenie wpłynęło na społeczeństwo. Konsumenci pragną nowych doświadczeń, poszukują wyzwań i po prostu chcą żyć na własnych zasadach. Przy wsparciu marek takich jak Maczfit, które oferują im gotowe rozwiązania, dając energię do działania i zapewniając spokój oraz równowagę żywieniową, mogą realizować siebie i swoje pasje – mówi Małgorzata Wierzbicka, Dyrektor Marketingu i PR w marce Maczfit.
Nowa platforma komunikacji firmy Maczfit jest realizowana poprzez kampanię multikanałową.
Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.