Central European Logistics HUB Panattoni z polską marką Tatuum
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, podpisał umowę najmu z właścicielem marki Tatuum – polską firmą KAN sp. z o.o. Przedsiębiorstwo zajmie 10 150 m kw. w Central European Logistics HUB. Odzież przedsiębiorstwa znanego ze świetnego krawiectwa i propagowania idei slowfashion już w połowie sierpnia 2020 r. zagości na półkach nowego magazynu. Stąd trafi do sklepów firmy w Europie, a także do konsumentów zamawiających produkty przez internet.
Jeśli odzież, to tylko z i w Łodzi. Polska firma KAN sp. z o.o. - właściciel marki odzieżowej Tatuum stworzy swój główny magazyn w Central European Logistics HUB Panattoni. Przedsiębiorstwo wynajęło 10 150 m kw. (ok. 450 m biur), do których wprowadzi się już w połowie sierpnia br. Polska firma KAN Sp. z o.o. doskonale zna potencjał Łodzi. To właśnie tu powstała w 1995 roku, by 4 lata później otworzyć pierwszy sklep Tatuum. Z Central European Logistics Hub marka dostarczy produkty do ponad stu salonów w Polsce i Europie, a także realizować będzie zamówienia pochodzące ze sklepu internetowego. Obecność firmy w łódzkim parku Panattoni jest związana z konsolidacją dotychczasowej powierzchni magazynowej, która pozwoli osiągnąć efekt skali i usprawnić procesy logistyczne, a także szeroko zakrojoną realizacją planów ekspansji Tatuum na rynki zagraniczne i dalszym rozwojem e-commerce’u.
„Sprawność logistyczna i efektywność dostaw są w branży mody kluczowym obszarem, niezbędnym dla realizacji naszej wizji rozwoju sieci zagranicznej oraz ecommerce – ale przede wszystkim spełnienia wymagań naszych klientów" – mówi Tomasz Pawluk, Prezes Tatuum.
Podpisanie kontraktu komentuje Katarzyna Kujawiak, Development Director z Panattoni: „Obecność znanej z najlepszego krawiectwa polskiej marki odzieżowej w Central European Logistics HUB to dla nas ogromna satysfakcja. To potwierdzenie, że nasze działania przyczyniają się do przywrócenia dawnej świetności Łodzi, a także wspierają rozwój polskiego przemysłu, w tym przypadku odzieżowego” i dodaje: „Jako deweloper jesteśmy związani z Łodzią ok. 14 lat, a poprzez Central European Logistics HUB mieliśmy ambitny plan stworzenia Nowej Dzielnicy Przemysłowej Łodzi. I to właśnie się dzieje! Mam również nadzieję, że nasz HUB wpisze się jako jeden z kamieni milowych w industrialnej historii Łodzi”.
Panattoni Central European Logistics Hub to tworzony przez Panattoni największy w Europie kompleks logistyczny o planowanej powierzchni 600 000 m kw. Inwestycja zlokalizowana jest przy ul. Jędrzejowskiej w Łodzi, tuż przy A1 – jedynej polskiej autostradzie o przebiegu północ-południe. Hub oddalony jest zaledwie 30 km od węzła Łódź Północ, który stanowi skrzyżowanie autostrad A1 i A2. Już dziś realizacja Central European Logistics Hub przekroczyła półmetek. W ramach inwestycji wybudowanych zostało 370 000 m kw., a kolejne 40 000 m kw. jest w realizacji. Firmy, które zdecydowały się już na swój rozwój w Hubie to BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Media Expert czy SMYK. Hub napędza rozwój Nowej Dzielnicy Przemysłowej Łodzi z możliwością utworzenia 7 tys. miejsc pracy.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

D. Joński: Nie wiemy, co zrobi Rosja za dwa–trzy lata. Według duńskiego wywiadu może zaatakować kraje nadbałtyckie i musimy być na to gotowi
Zdecydowana większość krajów unijnych wskazuje na potrzebę wzmocnienia zdolności obronnych Europy w obliczu coraz bardziej złożonego geopolitycznego tła. Wywiady zachodnich państw wskazują, że Rosja może rozpocząć konfrontację z NATO jeszcze przed 2030 rokiem. Biała księga w sprawie obronności europejskiej „Gotowość 2030” zakłada m.in. ochronę granic lądowych, powietrznych i morskich UE, a sztandarowym projektem ma być Tarcza Wschód. – W budzeniu Europy duże zasługi ma polska prezydencja – ocenia europoseł Dariusz Joński.
Transport
Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Infrastruktura
W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.