Central European Logistics HUB Panattoni z polską marką Tatuum
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, podpisał umowę najmu z właścicielem marki Tatuum – polską firmą KAN sp. z o.o. Przedsiębiorstwo zajmie 10 150 m kw. w Central European Logistics HUB. Odzież przedsiębiorstwa znanego ze świetnego krawiectwa i propagowania idei slowfashion już w połowie sierpnia 2020 r. zagości na półkach nowego magazynu. Stąd trafi do sklepów firmy w Europie, a także do konsumentów zamawiających produkty przez internet.
Jeśli odzież, to tylko z i w Łodzi. Polska firma KAN sp. z o.o. - właściciel marki odzieżowej Tatuum stworzy swój główny magazyn w Central European Logistics HUB Panattoni. Przedsiębiorstwo wynajęło 10 150 m kw. (ok. 450 m biur), do których wprowadzi się już w połowie sierpnia br. Polska firma KAN Sp. z o.o. doskonale zna potencjał Łodzi. To właśnie tu powstała w 1995 roku, by 4 lata później otworzyć pierwszy sklep Tatuum. Z Central European Logistics Hub marka dostarczy produkty do ponad stu salonów w Polsce i Europie, a także realizować będzie zamówienia pochodzące ze sklepu internetowego. Obecność firmy w łódzkim parku Panattoni jest związana z konsolidacją dotychczasowej powierzchni magazynowej, która pozwoli osiągnąć efekt skali i usprawnić procesy logistyczne, a także szeroko zakrojoną realizacją planów ekspansji Tatuum na rynki zagraniczne i dalszym rozwojem e-commerce’u.
„Sprawność logistyczna i efektywność dostaw są w branży mody kluczowym obszarem, niezbędnym dla realizacji naszej wizji rozwoju sieci zagranicznej oraz ecommerce – ale przede wszystkim spełnienia wymagań naszych klientów" – mówi Tomasz Pawluk, Prezes Tatuum.
Podpisanie kontraktu komentuje Katarzyna Kujawiak, Development Director z Panattoni: „Obecność znanej z najlepszego krawiectwa polskiej marki odzieżowej w Central European Logistics HUB to dla nas ogromna satysfakcja. To potwierdzenie, że nasze działania przyczyniają się do przywrócenia dawnej świetności Łodzi, a także wspierają rozwój polskiego przemysłu, w tym przypadku odzieżowego” i dodaje: „Jako deweloper jesteśmy związani z Łodzią ok. 14 lat, a poprzez Central European Logistics HUB mieliśmy ambitny plan stworzenia Nowej Dzielnicy Przemysłowej Łodzi. I to właśnie się dzieje! Mam również nadzieję, że nasz HUB wpisze się jako jeden z kamieni milowych w industrialnej historii Łodzi”.
Panattoni Central European Logistics Hub to tworzony przez Panattoni największy w Europie kompleks logistyczny o planowanej powierzchni 600 000 m kw. Inwestycja zlokalizowana jest przy ul. Jędrzejowskiej w Łodzi, tuż przy A1 – jedynej polskiej autostradzie o przebiegu północ-południe. Hub oddalony jest zaledwie 30 km od węzła Łódź Północ, który stanowi skrzyżowanie autostrad A1 i A2. Już dziś realizacja Central European Logistics Hub przekroczyła półmetek. W ramach inwestycji wybudowanych zostało 370 000 m kw., a kolejne 40 000 m kw. jest w realizacji. Firmy, które zdecydowały się już na swój rozwój w Hubie to BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Media Expert czy SMYK. Hub napędza rozwój Nowej Dzielnicy Przemysłowej Łodzi z możliwością utworzenia 7 tys. miejsc pracy.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.