Komunikaty PR

Centrum handlowe Nowa Górna w Łodzi będzie rozbudowane

2023-07-13  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania IP ( 0.06 MB )

Nowa Górna, jedno z pierwszych centrów handlowych w Łodzi, które przeszło niedawno gruntowną modernizację, czeka teraz rozbudowa. Prace zaplanowane na najbliższe pół roku właśnie wystartowały. W ich efekcie, w sąsiedztwie istniejącego obiektu, wyrośnie park handlowy.

Inwestycję wypełnią 4 sklepy wielkopowierzchniowe znanych marek. Jak zdradza inwestor, nowy retail park jest już w 100% wynajęty. Wiadomo, że powstaną tu lokale takich marek: jak Sinsay, KiK czy Maxi Zoo. Nie zabraknie też sklepu największej w Europie sieci non-food.

– Rozbudowa Nowej Górnej to kamień milowy rozwoju tego obiektu i druga tak ważna inwestycja po wielowymiarowej modernizacji, jaką przeprowadziliśmy tu w ostatnich dwóch latach, a która objęła m.in. remodeling elewacji i wejść oraz odświeżenie oferty handlowej – mówi Barbara Wojdełko, CEO w Greenman Poland.

– Dzięki najnowszej inwestycji Nowa Górna nie tylko zyska kolejne atrakcyjne sklepy popularnych marek, ale także przekształci się w nowoczesny kompleks handlowy, będący jeszcze bliżej potrzeb lokalnej społeczności i dający więcej możliwości zakupowych mieszkańcom Łodzi i okolic – zapowiada.

Park handlowy, który powstanie przy ul. Kolumny, kilkanaście metrów od CH Nowa Górna, będzie jednokondygnacyjny i wolnostojący. Do ulokowanych w nim sklepów będzie się natomiast wchodzić wprost z parkingu.

– Nowa Górna to modelowe centrum convenience, w pełni skomercjalizowane, mające silną pozycję na rynku, a do tego mocno osadzone w lokalnej społeczności i chętnie wybierane przez łodzian na codzienne zakupy. W bliskim sąsiedztwie obiektu powstają nowe osiedla, a kolejne są w planach. Obiekt jest więc w najlepszym momencie do dalszego rozwoju – mówi.

– Marki, które wprowadzimy do oferty parku nie tylko dopełnią już istniejącą ofertę Nowej Górnej, ale same w sobie będą atrakcyjną i docelową destynacją zakupową. Tym bardziej, że w asortymencie retail parku pojawią się wyłącznie znane konsumentom brandy m.in. z segmentu mody czy stale zyskującego na popularności w Polsce segmentu EDLP, czyli everyday-low-prices – dodaje Barbara Wojdełko.

Jak zapewniają przedstawiciele inwestora, nowy park handlowy mocno wyrasta na trendzie lokalności zakupów, który w ostatnich latach zdominował polski rynek handlowy. – Dzięki inwestycji i stworzeniu kompleksu handlowego mieszkańcy Łodzi i okolic będą mogli zrobić jeszcze bardziej kompletne, komfortowe i codzienne zakupy dla całej rodziny. Fakt, że tak wiele marek znajdzie się na wyciągnięcie ręki i w jednym miejscu, będzie dla wielu kupujących dużym udogodnieniem – dodaje.

To jednak nie jedyny aspekt, który ważny jest dla inwestora. Kluczowa jest też ekologia. W zeszłym roku Nowa Górna uzyskała wynik „excellent” w certyfikacji BREEAM In-Use, co potwierdza, że obiekt rozwija się w sposób zrównoważony, z poszanowaniem środowiska i stale minimalizuje swój wpływ na otaczający go ekosystem. Podobnie ma być z budowanym właśnie retail parkiem.

Na dachu budynku zainstalowane zostaną panele fotowoltaiczne, które zapewnią obiektowi częściową niezależność energetyczną, a także – co ważne dla inwestora – ograniczą ślad węglowy. – Nowa Górna od lat rozwija się w oparciu o zielone idee, założenia ESG i unijne standardy. Nowy park handlowy kontynuuje ten kierunek – mówi Barbara Wojdełko.

– Staramy się, aby istniejące, jak i nowe realizacje były przyjazne środowisku, dążyły do ograniczania emisji dwutlenku węgla, a także minimalizowały zużycie zasobów naturalnych, w tym zwłaszcza wody i energii. To myślenie, w które wpisuje się także najnowsza realizacja w Łodzi – dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.