Centrum Marszałkowska z nowym najemcą
Centrum Marszałkowska już w 2025 roku poszerzy swoją ofertę o Zdrofit, klub największej sieci fitness w Polsce. Zajmie on powierzchnię ponad 1 865 mkw. w tym doskonale skomunikowanym budynku biurowo-handlowo-usługowym. Nowy najemca docenił między innymi lokalizację w ścisłym centrum Warszawy i bezpośrednie połączenie obiektu ze stacją metra Świętokrzyska, obsługującą linie M1 i M2.
Centrum Marszałkowska to nowoczesny budynek wielofunkcyjny, oferujący 13 100 mkw. powierzchni biurowej najwyższej klasy A i 3 400 mkw. powierzchni handlowo-usługowej. W 2025 roku na 1 865 mkw. powstanie klub fitness sieci Zdrofit, należącej do spółki Benefit Systems.
– Obecność w Centrum Marszałkowska niezwykle cenionego przez użytkowników klubu Zdrofit to korzyść nie tylko dla pracowników firm mieszczących się w budynku i okolicznych mieszkańców. Z uwagi na centralną lokalizację nieruchomości, będącą zarazem jednym z najważniejszych punktów przesiadkowych w stolicy, wiele osób niejako „po drodze” będzie mogło skorzystać z bogatej oferty największej w Polsce sieci fitness – mówi Aneta Witkowska, Property Management Director w zarządzającej Centrum Marszałkowska spółce WeCARE z Grupy Liebrecht & wooD.
Poza unikalnym położeniem, Centrum Marszałkowska wyróżnia się ponadczasową architekturą z efektownymi przeszkleniami i szeregiem kluczowych rozwiązań prośrodowiskowch, potwierdzonych certyfikatem BREEAM na poziomie Excellent.
***
WeCARE od ponad 20 lat specjalizuje się w ekonomicznym i ekologicznym zarządzaniu nieruchomościami, jednocześnie zapewniając najwyższą jakość użytkowania wynajmowanych powierzchni komercyjnych. W trosce o maksymalny poziom usług, każdy najemca otrzymuje wsparcie indywidualnego opiekuna i dostęp do czynnego przez całą dobę numeru alarmowego. Na portfolio należącej do Grupy Liebrecht & wooD firmy WeCARE składają się takie obiekty jak Centrum Marszałkowska, Centrum Praskie Koneser czy Monopol.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.