Komunikaty PR

Centrum Riviera w Gdyni poszerza ofertę modową o markę Molton

2024-06-06  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Gdyńskie Centrum Riviera, zarządzane przez Apsys Polska, powiększyło swoje portfolio modowe – do grona najemców dołączyła marka Molton. Pierwszy w Gdyni salon tej marki został otwarty 29 maja 2024 roku i zajmuje powierzchnię prawie 80 m2.

Molton to polska marka premium z ponad trzydziestoletnią tradycją. W ofercie skierowanej do kobiet znajdują się najwyżej jakości klastyczne ubrania interpretowane w nowoczesny sposób: sukienki, garnitury, płaszcze. W każdej kolekcji klientki znajdą odzież idealną na co dzień, do pracy, ale również modele casualowe idealne na weekend czy wypad za miasto oraz propozycje na różne uroczystości takie jak ślub, czy komunia.

- Cieszymy się, że dołączyliśmy do grona najemców Centrum Riviera. Otwarcie salonu w Gdyni jest dla nas okazją na jeszcze lepsze przedstawienie produktów marki Molton mieszkankom nie tylko tego miasta, ale całego regionu - mówi Monika Michalak, Manager, Molton. - Nasz asortyment to przede wszystkim odzież, ale w ofercie posiadamy również akcesoria takie jak: torebki, biżuteria, szale, apaszki, czapki i kapelusze. Jestem przekonana, że doskonale dopełnimy ofertą modową Centrum Riviera.

Pierwszy salon Molton w Gdyni

Salon Molton w Centrum Riviera jest pierwszym sklepem tej marki w Gdyni.

– Dołączenie marki Molton do grona najemców Centrum Riviera uatrakcyjniło szerokie portfolio modowe skierowane do kobiet. Jesteśmy przekonani, że naszym wymagającym klientkom przypadnie do gustu wysokiej jakości asortyment tej marki - mówi Aleksandra Słowińska, Dyrektor Centrum Riviera. – Zgodnie ze strategią zarządczą Apsys Polska dla Centrum Riviera, konsekwentnie wraz z działem leasingu pracujemy nad pozyskiwaniem nowych marek modowych, by zaoferować naszym klientkom i klientom jeszcze większy wybór, odpowiadający na ich różnorodne potrzeby i dzięki temu umacniać pozycję lidera na pomorskim rynku obiektów handlowych. W kolejnych miesiącach planujemy otwarcia kolejnych salonów z odzieżą damską i męską, które swą ofertę kierują do osób z różnych grup wiekowych.

O Centrum Riviera 

Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.  

Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt.  Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.  

Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.   

Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.    

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.