Centrum Riviera w Gdyni poszerza ofertę modową o markę Molton
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Gdyńskie Centrum Riviera, zarządzane przez Apsys Polska, powiększyło swoje portfolio modowe – do grona najemców dołączyła marka Molton. Pierwszy w Gdyni salon tej marki został otwarty 29 maja 2024 roku i zajmuje powierzchnię prawie 80 m2.
Molton to polska marka premium z ponad trzydziestoletnią tradycją. W ofercie skierowanej do kobiet znajdują się najwyżej jakości klastyczne ubrania interpretowane w nowoczesny sposób: sukienki, garnitury, płaszcze. W każdej kolekcji klientki znajdą odzież idealną na co dzień, do pracy, ale również modele casualowe idealne na weekend czy wypad za miasto oraz propozycje na różne uroczystości takie jak ślub, czy komunia.
- Cieszymy się, że dołączyliśmy do grona najemców Centrum Riviera. Otwarcie salonu w Gdyni jest dla nas okazją na jeszcze lepsze przedstawienie produktów marki Molton mieszkankom nie tylko tego miasta, ale całego regionu - mówi Monika Michalak, Manager, Molton. - Nasz asortyment to przede wszystkim odzież, ale w ofercie posiadamy również akcesoria takie jak: torebki, biżuteria, szale, apaszki, czapki i kapelusze. Jestem przekonana, że doskonale dopełnimy ofertą modową Centrum Riviera.
Pierwszy salon Molton w Gdyni
Salon Molton w Centrum Riviera jest pierwszym sklepem tej marki w Gdyni.
– Dołączenie marki Molton do grona najemców Centrum Riviera uatrakcyjniło szerokie portfolio modowe skierowane do kobiet. Jesteśmy przekonani, że naszym wymagającym klientkom przypadnie do gustu wysokiej jakości asortyment tej marki - mówi Aleksandra Słowińska, Dyrektor Centrum Riviera. – Zgodnie ze strategią zarządczą Apsys Polska dla Centrum Riviera, konsekwentnie wraz z działem leasingu pracujemy nad pozyskiwaniem nowych marek modowych, by zaoferować naszym klientkom i klientom jeszcze większy wybór, odpowiadający na ich różnorodne potrzeby i dzięki temu umacniać pozycję lidera na pomorskim rynku obiektów handlowych. W kolejnych miesiącach planujemy otwarcia kolejnych salonów z odzieżą damską i męską, które swą ofertę kierują do osób z różnych grup wiekowych.
O Centrum Riviera
Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.
Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt. Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.
Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.
Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Coraz mniej kredytów bankowych płynie do polskiej gospodarki. Przed sektorem duże wyzwania związane z finansowaniem strategicznych projektów
Polskie przedsiębiorstwa w coraz mniejszym stopniu finansują się kredytem bankowym, zwłaszcza w porównaniu z rosnącym PKB. Powoduje to wysoką nadpłynność sektora bankowego. Deregulacja mogłaby pomóc w skróceniu drogi firm do finansowania bankowego, zwłaszcza że Polskę czekają ogromne wydatki na transformację energetyczną i obronność. Sektor ma bardzo dobre wyniki finansowe, co powoduje, że politycy patrzą w stronę jego zysków. Ryzyko prawne, jakim wciąż są kredyty frankowe, pociąga za sobą brak zainteresowania ze strony zagranicznych inwestorów.
Firma
Bezrobocie może zacząć rosnąć. Ochłodzenie odczuwane szczególnie w branży budowlanej i automotive

W Polsce od kilku lat stopa bezrobocia utrzymuje się poniżej 6 proc., a według metodologii unijnej jest o połowę niższa i jedna z najniższych w Unii. Pracownicy przywykli już, że sytuacja na rynku pracy jest dla nich korzystna. Jednak zaczynają się pojawiać pierwsze niepokojące sygnały zwiastujące możliwą zmianę trendu. Część branż ucierpiała np. z powodu spowolnienia w Niemczech, inne rozważają wybór innej niż Polska lokalizacji ze względu na wysokie koszty pracy czy energii. Na razie ogromnym wyzwaniem pozostaje aktywizacja osób biernych zawodowo.
Ochrona środowiska
Rozwój sztucznej inteligencji drastycznie zwiększa zapotrzebowanie na energię. Rozwiązaniem są zrównoważone centra danych

Centra danych to jeden z dynamicznie rozwijających się, ale przy tym energochłonnych sektorów gospodarki. Prognozy PMR wskazują, że do 2030 roku operatorzy w Polsce będą dysponować centrami danych o mocy przekraczającej 500 MW, co oznacza, że wzrośnie ona ponad trzykrotnie względem 2024 roku. Przyspieszona cyfryzacja i dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji sprawiają, że w ciągu kilku następnych lat zużycie energii elektrycznej w centrach danych tylko w Europie wzrośnie o 66 proc. Dlatego coraz więcej firm sięga po zrównoważone rozwiązania i energię pochodzącą ze źródeł odnawialnych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.