Komunikaty PR

Ceramika Paradyż z podwójną nagrodą w plebiscycie Design dla Konesera

2020-11-18  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Do pobrania jpg ( 0.77 MB )

Zaprojektowana przez Maję Ganszyniec kolekcja Modernizm Ceramiki Paradyż po raz kolejny zdobyła prestiżowe nagrody. Podczas 8. edycji plebiscytu Design dla Konesera kultowe gorseciki podbiły serca zarówno Jury, jak i Czytelników.

 

Design dla Konesera to ceniony przez środowisko wnętrzarskie konkurs dla najlepszych rozwiązań i produktów organizowany przez miesięcznik „Dobre Wnętrze”. Podczas tegorocznej edycji, Czytelnicy i Jury wybrali najlepiej zaprojektowane, funkcjonalne i estetyczne produkty wyróżniające się spośród oferty rynkowej. Laureatów wyłoniono w ośmiu kategoriach: Ogród i taras, Kuchnia, Łazienka, Meble, Materiały i komponenty, Dekoracje i dodatki, Domowe technologie oraz Apartamenty pokazowe. Kolekcja Modernizm Ceramiki Paradyż otrzymała tytuł Design dla Konesera w kategorii Materiały i komponenty, zdobywając podwójną nagrodę. Pierwszą przyznaną przez eksperckie Jury składające się z architektów, architektów wnętrz oraz redaktorki naczelne magazynów wnętrzarskich, drugą przez czytelników magazynu w głosowaniu internetowym.

 

Kolekcja Modernizm od czasu premiery zwycięża w najważniejszych konkursach w kraju i zagranicą, zdobywając rozgłos i uznanie zarówno profesjonalistów jak i klientów. Nawiązujące do stylu dwudziestolecia międzywojennego gorseciki zdobyły dotychczas na arenie międzynarodowej nagrodę Bronze A' Design Award, a także nominację do EDIDA (ELLE Decoration International Design Awards). Zostały również docenione w kraju w najbardziej renomowanych plebiscytach w dziedzinie wzornictwa, zdobywając tytuły: „Dobry Wzór 2020” w kategorii Sfera Publiczna, nagrodę specjalną „Wzór Roku dla Kultury” z ramienia Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu oraz nagrodę must have w plebiscycie wyróżniającym najlepsze wdrożenia pochodzące od polskich projektantów.

 

Zaprojektowane przez Maję Ganszyniec płytki przyciągają różnorodnymi wzorami, formatami i kolorami, oferując swobodę aranżacji. Swój wyjątkowy design zawdzięczają nietuzinkowemu połączeniu tradycji i nowoczesności. Elementem przewodnim kolekcji są ikoniczne gorseciki, niegdyś popularne w przedwojennych wnętrzach, które nowo odkryte podbijają serca miłośników wnętrz na całym świcie.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Wernisaż twórczości Pawła Adamowskiego Biuro prasowe
2024-07-11 | 01:00

Wernisaż twórczości Pawła Adamowskiego

Ośrodek „Instytut Konfucjusza w Krakowie” serdecznie zaprasza w poniedziałek 15 lipca o godzinie 16:00 na wernisaż twórczości Pawła Adamowskiego pt. „Ulotne piękno
Kultura Momentum Leisure otwiera trzeci park tematyczny w Polsce!
2024-07-02 | 10:00

Momentum Leisure otwiera trzeci park tematyczny w Polsce!

Momentum Leisure świętuje wielkie otwarcie już trzeciego parku tematycznego w Polsce, Majaland Gdańsk, które odbyło się 29 czerwca 2024 r. Po udanych otwarciach parków Majaland
Kultura „Matsuri - Piknik z Kulturą Japońską” już w ten weekend!
2024-06-20 | 09:00

„Matsuri - Piknik z Kulturą Japońską” już w ten weekend!

To niezwykłe wydarzenie stanowi doskonałą okazję do poznania ponadczasowych tradycji, jak i również współczesnych aspektów Japonii.  W trakcie pikniku mieszkańcy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.