Cersanit wspiera kobiety w Miesiącu Świadomości Raka Piersi
Październik to Miesiąc Świadomości Raka Piersi. Marka Cersanit dołączyła do globalnej kampanii okazując solidarność z kobietami przechodzącymi przez chorobę nowotworową – w tym celu przekazała na działania Fundacji Rak’n’Roll 50 tysięcy złotych.
To właśnie październik jest miesiącem, w którym szczególnie nagłaśnia się temat raka piersi, czyli najczęściej występującego nowotworu u kobiet, intensyfikuje działania na rzecz zwiększenia świadomości, profilaktyki, wykrywalności i leczenia. W ramach wsparcia działań prowadzonych przez Fundację Rak'n'Roll, która od lat wspiera chorych w przechodzeniu przez raka, a także pomaga żyć dobrze, godnie i szczęśliwie pomimo choroby, firma Cersanit przekazała 50 tysięcy złotych.
- „Rak piersi jest bardzo istotnym zagadnieniem i należy o nim pamiętać nie tylko w październiku, ale i każdego dnia. Cersanit to marka rodzinna, bliska i przyjazna, jako brand chcemy właśnie w tym szczególnym czasie przekazać wsparcie w zbieraniu funduszy Fundacji Rak'n'Roll. Każde działanie ma ogromne znaczenie, dlatego z prawdziwym zaangażowaniem włączamy się w pomoc, ciesząc się, że razem możemy okazać solidarność i wsparcie, a także wpłynąć na poprawę jakości życia osób chorych na raka.” – Małgorzata Krajewska-Szaruch (Brand Marketing Manager), Cersanit SA.

Biznes z misją. Diagnostyka podsumowała działania w obszarze ESG

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.