CES 2024: Goodyear i TDK będą wspólnie rozwijać technologie inteligentnych opon
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Firmy Goodyear oraz TDK Corporation połączyły siły, aby wspólnie pracować nad rozwojem innowacyjnego systemu czujników i technologii powiązanych do zastosowania w oponach i ekosystemach pojazdów. To partnerstwo, łączące kompetencje TDK w dziedzinie oprogramowania i elektroniki z doświadczeniem Goodyear w produkcji opon i inteligentnych rozwiązań, ma na celu stworzenie innowacyjnych produktów spełniających rosnące wymagania technologiczne sektora motoryzacyjnego.
„Partnerstwo z takimi organizacjami jak TDK jest kluczowe dla wprowadzania innowacji w dziedzinie inteligencji opon. Ich doświadczenie w dziedzinie czujników i elektroniki będzie miało zasadnicze znaczenie dla maksymalizacji potencjału opon" – powiedział Chris Helsel, starszy wiceprezes Goodyear ds. operacji globalnych i dyrektor ds. technologii. „Dążymy do przyszłości, gdzie pojazdy będą inteligentniejsze, bezpieczniejsze i bardziej zrównoważone. Współpraca taka jak nasza ma kluczowe znaczenie dla osiągnięcia tych celów".
Obie firmy prowadzą już badania rynkowe i sprawdzają możliwości techniczne, dążąc do opracowania rozwiązania dostarczającego praktycznych informacji, które poprawią wydajność, bezpieczeństwo i osiągi pojazdów.
„Dynamiczny rozwój technologii motoryzacyjnych wymaga coraz większej ilości danych pozyskiwanych w czasie rzeczywistym – od drogi, przez oponę, po pojazd. Nasz sojusz przyspieszy rozwój technologii i ułatwi klientom dostęp do wysokowydajnych technologii czujników. Cieszymy się na współpracę z Goodyear, liderem w branży motoryzacyjnej," – stwierdził Jim Tran, dyrektor generalny TDK Corporation na obie Ameryki i zastępca dyrektora ds. technologii i własności intelektualnej.
Współpraca Goodyear i TDK została ogłoszona podczas targów CES 2024.
Więcej informacji na temat obecności Goodyear na targach CES 2024 można znaleźć na stronie https://www.goodyear.com/en_US/ces-2024.html.
TDK Corporation
TDK Corporation, z siedzibą w Tokio, Japonia, jest światowym liderem w dziedzinie rozwiązań elektronicznych dla inteligentnych społeczeństw. Firma, założona w 1935 roku, zyskała uznanie dzięki swojemu mistrzostwu w materiałoznawstwie i odgrywa kluczową rolę w społecznej transformacji, prowadząc na froncie technologicznej ewolucji. TDK początkowo skupiła się na komercjalizacji ferrytu, materiału niezbędnego w produkcji elektronicznych i magnetycznych komponentów.
Portfolio TDK obejmuje szeroki zakres innowacyjnych produktów, w tym pasywne komponenty, takie jak kondensatory ceramiczne, aluminiowe elektrolityczne i foliowe, oraz urządzenia magnetyczne, wysokich częstotliwości, piezoelektryczne i zabezpieczające. Firma oferuje również zaawansowane czujniki i systemy czujnikowe, w tym czujniki temperatury, ciśnienia, magnetyczne i MEMS. Ponadto produkuje również zasilacze i urządzenia energetyczne, głowice magnetyczne, a także inne produkty sprzedawane pod markami: TDK, EPCOS, InvenSense, Micronas, Tronics i TDK-Lambda.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.