CEVA Logistics podpisuje umowę z RSA Polska
CEVA Logistics rozpoczyna współpracę z firmą RSA Polska, oficjalnym importerem szerokiej gamy elektrycznych samochodów i vanów marki Maxus w Polsce. Kontrakt ma rozpocząć nowy etap w rozwoju logistyki FVL dedykowanej pojazdom elektrycznym, a CEVA będzie jednym z pierwszych dostawców tego typu usług na polskim rynku.
W ramach umowy z RSA Polska, zespół CEVA odpowiadać będzie za realizację dostaw transportowych między Zeebrugge (Belgia) a Gliwicami oraz krajową dystrybucję samochodów elektrycznych marki Maxus na terenie całej Polski. Dodatkowo, kontrakt obejmuje także usługi magazynowe oraz obsługę warsztatów samochodowych.
Doświadczenie i unikalna wiedza
Podpisanie umowy z RSA Polska jest kolejnym ważnym etapem w rozwoju usług dedykowanych automotive, wzmacniającym pozycję CEVA na rynku logistyki pojazdów gotowych i elektrycznych.
Tym, co miało decydujące znaczenie dla jej podpisania była rozbudowana i nowoczesna sieć logistyczna CEVA, długoletnie doświadczenie a także unikalna w branży motoryzacyjnej wiedza zespołów CEVA z zakresu logistyki pojazdów gotowych. Kluczowe znaczenie miała także umiejętność szybkiego reagowania na potrzeby i oczekiwania klienta oraz kompleksowa i dedykowana oferta, w tym w zakresie dystrybucji części zamiennych.
Aleksander Raczyński, FVL Product Head Northeast, Southeast Europe, Germany/Switzerland, CEVA Logistics, mówi: „Nasz nowy klient ma bardzo ambitne plany rozwoju marki Maxus na polskim rynku, i jesteśmy dumni, że teraz jako CEVA będziemy mogli go w nich wspierać. Jestem przekonany, że nasza umowa otworzy nowy rozdział w imporcie i eksploatacji samochodów elektrycznych z Chin. I co chciałbym szczególnie podkreślić, będzie miała też kluczowe znaczenie dla rozwoju naszej działalności i usług FVL dedykowanych eksploatacji pojazdów elektrycznych. Pozwoli nam pogłębić wiedzę i stać się jednym z pierwszych dostawców usług FVL na tym właśnie rynku”.
Co warto podkreślić, współpraca CEVA z RSA Polska będzie wspierać także szybszy rozwój elektromobilności na polskim rynku oraz popularyzację pojazdów elektrycznych, zarówno osobowych jak i dostawczych.
RSA Polska jest częścią norweskiego RSA, jednego z największych importerów samochodów elektrycznych w Europie. Na naszym rynku odpowiada za dystrybucję pojazdów elektrycznych marki Maxus, osobowych i dostawczych. Jej właścicielem jest SAIC Motor, największy chiński i jeden z największych na świecie koncernów motoryzacyjnych, z siedzibą w Szanghaju. Samochody z logo Maxus są już bardzo dobrze znane w Azji i od kilku lat, dzięki wciąż rozbudowanej sieć dealerów, szybko zdobywają kolejne europejskie rynki.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków
Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (RRF) – uruchomiony po pandemii COVID-19 – wygasa w sierpniu 2026 roku. Europosłowie w przyjętej niedawno rezolucji postulują, by przedłużyć ten termin o 18 miesięcy dla kluczowych projektów bliskich ukończenia. To szczególnie ważne dla Polski, która przez trzy lata – przez spór poprzedniego rządu z Komisją Europejską – miała zablokowany dostęp do środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Jednocześnie rezolucja wzywa do większej przejrzystości wydawanych funduszy.
Polityka
Prof. G. Kołodko: Druga prezydentura Trumpa zmienia Amerykę i świat na gorsze. Nie przyczynia się do rozwiązywania fundamentalnych światowych problemów

Zdaniem byłego wicepremiera i ministra finansów, prof. Grzegorz Kołodki, trumpizm wzmacnia pewne trendy nacjonalizmu, populizmu ekonomicznego i handlowego nie tylko w Ameryce, ale także w innych państwach. W ocenie ekonomisty Trump i trumpizm będą mieli negatywne skutki dla światowych procesów demograficznych, społecznych, kulturowych i ekonomicznych. Prezydentura Trumpa nie skupia się na rozwiązywaniu najważniejszych światowych problemów, takich jak m.in. migracja, zimna wojna, czy też ocieplenie klimatu.
Konsument
Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.