Komunikaty PR

CEVA Logistics podpisuje umowę i umacnia współpracę z HMM

2022-09-23  |  15:00
Biuro prasowe

CEVA Logistics połączy jeszcze większą liczbę załadowców z dostępną powierzchnią ładunkową we frachcie morskim. CEVA podpisała właśnie wieloletnią umowę z południowokoreańskim przewoźnikiem oceanicznym HMM, ósmym na świecie w obsłudze kontenerów 20-stopowych (TEU).

Umowa zawarta pomiędzy CEVA a HMM ma obowiązywać do 2025 roku. Rozszerza ona zakres dotychczasowej współpracy między obiema firmami (HMM już wcześniej był przewoźnikiem oceanicznym CEVA). Po jej podpisaniu CEVA zwiększyła swoją strategiczną sieć partnerów frachtu oceanicznego do 14 przewoźników globalnych i regionalnych.

Jako niezależny operator NVOCC (Non-Vessel Operating Common Carrier), CEVA zarządza transportem przesyłek całokontenerowych (FCL) i drobnicowych (LCL) do/z 237 krajów na świecie. Jej oferta obejmuje ponad 60 tys. połączeń port-port i 600 tys. door-to-door. W 2021 r. CEVA obsłużyła ok. 1,4 mln TEU ładunków FCL i LCL.

Stephane Gautrais, global head of ocean freight, CEVA Logistics, mówi: „Nasza pozycja jako wiodącego operatora NVOCC zależy od silnych relacji, jakie utrzymujemy z przewoźnikami oceanicznymi. Mimo trudnych warunków rynkowych, HMM udowodnił w ciągu ostatnich kilku lat, że jest silnym i niezawodnym partnerem. Umowa ugruntowuje i rozszerza to, co uważamy za długoterminową, strategiczną relację, która umożliwi nam nawiązanie istotnych połączeń w globalnym handlu i obsługę naszych klientów ocean cargo".

Jeremy Choi, chief global trade management, HMM, mówi: „CEVA Logistics jest wieloletnim partnerem, uznanym i sprawdzonym klientem VIP dla HMM. Cenimy sobie strategiczną relację i współpracę biznesową, budowane od wielu lat. W oparciu o umowę, oczekujemy, że obie firmy wspólnie wypracują i zapewnią bardziej praktyczne i wydajne rozwiązania, w odpowiedzi na potrzeby rynku i klientów".

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Transport morski: armatorzy pławią się w pieniądzach, ale łańcuchy dostaw toną Biuro prasowe
2022-09-23 | 15:30

Transport morski: armatorzy pławią się w pieniądzach, ale łańcuchy dostaw toną

• Rok 2022 będzie rekordowy dla spółek prowadzących transport kontenerowcami. W Allianz Trade przewidujemy, że przychody tego sektora wzrosną o +19% w ujęciu rocznym, a
Transport E-mobilność na ostatniej prostej
2022-09-21 | 10:00

E-mobilność na ostatniej prostej

Bosch wprowadza na rynek nowy napęd elektryczny do lekkich pojazdów użytkowych Kompaktowy moduł napędowy składa się z silnika elektrycznego
Transport Digitalizacja poprawia jakość życia w aglomeracjach
2022-09-21 | 10:00

Digitalizacja poprawia jakość życia w aglomeracjach

Zaparkowanie samochodu w centrum Warszawy, Wrocławia czy Krakowa to niemałe wyzwanie. Na zagęszczający się ruch uliczny wpływa wiele czynników, wśród których istotną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

raca w Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Polskie firmy ograniczają zakupy. 85 proc. spodziewa się też dalszego wzrostu kosztów działalności

Przeciętny wzrost cen produktów i usług niezbędnych polskim firmom do prowadzenia działalności wyniósł w sierpniu aż 37,4 proc., czyli znacznie powyżej GUS-owskiego odczytu inflacji, który w ubiegłym miesiącu był na poziomie 16,1 proc. – wynika z badania przeprowadzonego przez Narodowy Fundusz Gwarancyjny. Wyższe koszty spowodowały, że polskie przedsiębiorstwa częściej szukały okazji cenowych albo w ogóle rezygnowały z firmowych zakupów. – To jest najbardziej niepokojące, bo jeżeli firma nie kupuje, to nie realizuje kolejnych zleceń, czyli gospodarka spowalnia – mówi Emanuel Nowak, ekspert NFG. Za tym idzie też wzrost zadłużenia przedsiębiorstw. Jak wskazuje, na rynku istnieje jednak szeroki wachlarz narzędzi finansowych, które mogą wesprzeć MŚP w utrzymaniu płynności finansowej.

Konsument

Konsumenci wyznaczają kierunki działania dla biznesu. Pod ich wpływem prawie 60 proc. firm zwiększyło ambicje swoich celów środowiskowych

Temat zrównoważonego rozwoju staje się kluczowy dla konsumentów i biznesu. – Prawie 90 proc. Polaków uważa, że ich wybory i jednostkowe działania mogą mieć pozytywny wpływ na rozwiązywanie globalnych problemów społecznych i środowiskowych, 57 proc. firm zwiększyło ambicje swoich celów środowiskowych – mówi Małgorzata Jarczyk-Zuber, odpowiedzialna za ESG i innowacje w ING Banku Śląskim. Rzeczywiście duże korporacje mają coraz bardziej ambitne cele ESG, ale takie inicjatywy powinny docierać szerzej, także do średniego i małego biznesu oraz samorządów. Do tego potrzebne są wymiana doświadczeń, współpraca i uczciwe podejście – podkreślali eksperci Okrągłych Stołów Klimatycznych zorganizowanych podczas Festiwalu Przyszłości Bomba Megabitowa. Co istotne, nie tylko wymogi konsumentów, ale też globalny kryzys może się stać wyzwalaczem pozytywnej zmiany w zakresie odpowiedzialnego biznesu. 

Handel

Polska gotowa na odcięcie od rosyjskiej ropy. Unijne embargo zacznie obowiązywać za niecałe trzy miesiące

Na początku grudnia, zgodnie z szóstym pakietem unijnych sankcji, zacznie obowiązywać embargo na rosyjską ropę, co oznacza, że przestanie ona płynąć do państw UE drogą morską. W ocenie prezesa POPiHN Leszka Wiwały Polska jest na to dobrze przygotowana. – Ropy będziemy mieli pod dostatkiem. Tym, co jest najtrudniejsze, to nie skąd sprowadzać ropę, ale jak to zrobić, ponieważ pula tankowców jest dość ograniczona, a konkurencja duża – zauważa ekspert. Do rozwiązania jest szereg kwestii związanych z transportem surowca i logistyką.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.