Komunikaty PR

CH Focus otwiera ogródek gastronomiczny

2021-05-17  |  14:00
Biuro prasowe

Centra Atrium startują z akcją mającą na celu wsparcie najemców gastronomicznych. Dlatego od soboty goście CH Focus mogą wypocząć i zjeść swoje ulubione jedzenie w zewnętrznej strefie stolikowej, która znajduje się na placu zewnętrznym od ul. Jagiellońskiej. W ofercie kulinarnej każdy znajdzie coś dla siebie – od dań na ciepło i lekkich przekąsek oraz sałatek, po napoje zimne i gorące, a także desery i lody.

W akcję na rzecz wsparcia najemców gastronomicznych włączyło się także bydgoskie centrum handlowe Focus. Dzięki powstaniu zewnętrznej strefy stolikowej klienci zyskali bezpieczną przestrzeń do komfortowego i bezpiecznego spożywania posiłków zakupionych w lokalach na terenie galerii. Ogródek jest ogólnodostępny, a dzięki współpracy z najemcami do dyspozycji gości będzie aż 200 miejsc siedzących.

 

Klienci mogą zasmakować dań kuchni azjatyckiej (Oto sushi), a także pysznej pizzy w różnych wariantach smakowych (Pizza Hut). Na wyśmienitą kuchnię warto również wpaść do Bierhalle, które łączy jednocześnie funkcję piwiarni i restauracji. Natomiast słodkości lub mrożonej kawy skosztować będzie można w Cukierni Sowa.

W nowo otwartym ogródku gastronomicznym obowiązuje zasada bezpiecznej odległości między stolikami (co najmniej 1,5 m) oraz limit osób.

- Z przyjemnością udostępniamy dla naszych gości zewnętrzną strefę stolikową przy CH Focus, dając tym samym wyraz wsparcia dla najemców, których mocno dotknęła pandemia. W sezonie letnim ogródek gastronomiczny staje się miejscem bardzo chętnie odwiedzanym przez klientów, gdzie można spocząć na chwilę, zjeść zamówiony posiłek czy spędzić miło czas na rozmowie towarzyskiej. Serdecznie zachęcamy do odwiedzenia naszego ogródka Zadbaliśmy o to, by panowała w nim przyjemna atmosfera oraz o to, aby klienci poczuli się tutaj wygodnie i w pełni bezpiecznie - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

 

Ogródek czynny będzie codziennie w sezonie wiosenno-letnim, w godzinach funkcjonowania centrum handlowego.

Od 15 maja w całej Polsce można serwować posiłki w ogródkach gastronomicznych, jednak nadal obowiązywać w nich będzie ścisły reżim sanitarny, obejmujący m.in. zachowanie bezpiecznej odległości między stolikami czy limit osób. Otwarcie usług gastronomicznych na świeżym powietrzu to efekt luzowania obostrzeń rządowych na mocy rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 6 maja br.

Szczegółowe informacje na temat akcji oraz oferty CH Focus można znaleźć na stronie www.focusbydgoszcz.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Franczyzobiorcy Żabki wspierają lokalne społeczności Biuro prasowe
2024-09-27 | 10:25

Franczyzobiorcy Żabki wspierają lokalne społeczności

Sieć sklepów Żabka jest zawsze blisko lokalnych społeczności, czując się ich częścią, a jej franczyzobiorcy chcą mieć realny wpływ na poprawę jakości życia w swoim
Handel Płatności w HoReCa – cyfryzacja w akcji
2024-09-26 | 11:00

Płatności w HoReCa – cyfryzacja w akcji

Innowacje w obszarze płatności cyfrowych redefiniują funkcjonowanie branży HoReCa (Hotele, Restauracje, Catering). W sektorze hotelarskim, gastronomicznym i cateringowym, który rozwija
Handel COMP integratorem rozwiązań kaucyjnych dla sieci sklepów
2024-09-26 | 10:30

COMP integratorem rozwiązań kaucyjnych dla sieci sklepów

System kaucyjny w Polsce zacznie obowiązywać od 1 stycznia 2025 roku. Zbiórka opakowań ma przyczynić się do ochrony środowiska poprzez realizację założeń gospodarki obiegu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.