CH Focus otwiera ogródek gastronomiczny
Centra Atrium startują z akcją mającą na celu wsparcie najemców gastronomicznych. Dlatego od soboty goście CH Focus mogą wypocząć i zjeść swoje ulubione jedzenie w zewnętrznej strefie stolikowej, która znajduje się na placu zewnętrznym od ul. Jagiellońskiej. W ofercie kulinarnej każdy znajdzie coś dla siebie – od dań na ciepło i lekkich przekąsek oraz sałatek, po napoje zimne i gorące, a także desery i lody.
W akcję na rzecz wsparcia najemców gastronomicznych włączyło się także bydgoskie centrum handlowe Focus. Dzięki powstaniu zewnętrznej strefy stolikowej klienci zyskali bezpieczną przestrzeń do komfortowego i bezpiecznego spożywania posiłków zakupionych w lokalach na terenie galerii. Ogródek jest ogólnodostępny, a dzięki współpracy z najemcami do dyspozycji gości będzie aż 200 miejsc siedzących.
Klienci mogą zasmakować dań kuchni azjatyckiej (Oto sushi), a także pysznej pizzy w różnych wariantach smakowych (Pizza Hut). Na wyśmienitą kuchnię warto również wpaść do Bierhalle, które łączy jednocześnie funkcję piwiarni i restauracji. Natomiast słodkości lub mrożonej kawy skosztować będzie można w Cukierni Sowa.
W nowo otwartym ogródku gastronomicznym obowiązuje zasada bezpiecznej odległości między stolikami (co najmniej 1,5 m) oraz limit osób.
- Z przyjemnością udostępniamy dla naszych gości zewnętrzną strefę stolikową przy CH Focus, dając tym samym wyraz wsparcia dla najemców, których mocno dotknęła pandemia. W sezonie letnim ogródek gastronomiczny staje się miejscem bardzo chętnie odwiedzanym przez klientów, gdzie można spocząć na chwilę, zjeść zamówiony posiłek czy spędzić miło czas na rozmowie towarzyskiej. Serdecznie zachęcamy do odwiedzenia naszego ogródka Zadbaliśmy o to, by panowała w nim przyjemna atmosfera oraz o to, aby klienci poczuli się tutaj wygodnie i w pełni bezpiecznie - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Ogródek czynny będzie codziennie w sezonie wiosenno-letnim, w godzinach funkcjonowania centrum handlowego.
Od 15 maja w całej Polsce można serwować posiłki w ogródkach gastronomicznych, jednak nadal obowiązywać w nich będzie ścisły reżim sanitarny, obejmujący m.in. zachowanie bezpiecznej odległości między stolikami czy limit osób. Otwarcie usług gastronomicznych na świeżym powietrzu to efekt luzowania obostrzeń rządowych na mocy rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 6 maja br.
Szczegółowe informacje na temat akcji oraz oferty CH Focus można znaleźć na stronie www.focusbydgoszcz.pl.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.