Charytatywna akcja TIM-u: 221 000 zł dla 17 organizacji z całej Polski
Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
Zamiast druku kalendarzy i zakupu bożonarodzeniowych prezentów dla klientów realne, finansowe wsparcie dla lokalnych fundacji i instytucji. W ich wyborze pomogli sami klienci, zaś dostawcy produktów sprzedawanych na TIM.pl wspomogli przedsięwzięcie finansowo. W efekcie darowizny w wysokości 13 000 zł każda docierają właśnie do ostatnich beneficjentów akcji „TIM Mikołajów”.
TIM to ogólnopolski lider dystrybucji artykułów elektrotechnicznych. Chociaż większość (70%) obrotów pochodzi ze sprzedaży online na TIM.pl, firma prowadzi również na terenie całego kraju 17 biur handlowych.
Wspólnie przekazaliśmy MOC
I to właśnie do organizacji z tych 17 miast (lub ich okolic) trafiła pomoc w ramach świątecznej akcji TIM-u.
– Miniony rok upłynął pod znakiem wielu zmian w życiu każdego z nas – czy to zawodowym, czy prywatnym – tłumaczy Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – Postanowiliśmy, że my także coś zmienimy i to na lepsze. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy o rezygnacji z druku książkowych kalendarzy oraz zakupu prezentów świątecznych dla naszych klientów, a środkami przeznaczonymi wcześniej na te cele postanowiliśmy wesprzeć najbardziej potrzebujących. Wpisuje się to idealnie w założenia strategii odpowiedzialnego biznesu TIM pro, według której jednym z naszych celów jest wspieranie lokalnych społeczności – dodaje.
W wyborze beneficjentów „TIM-u Mikołajów” aktywnie uczestniczyli klienci TIM.pl. Zachęceni hasłem „Przekażmy wspólnie MOC!” z dużym zaangażowaniem wskazywali w ankiecie online najbardziej potrzebujące – ich zdaniem – instytucje ze swoich okolic, do których trafiła pula środków o łącznej wartości ponad 220 000 złotych. Tak duża kwota jest efektem dołączenia do akcji kilku dostawców produktów, które sprzedaje TIM – firm: EATON, F&F, Hager, Kontakt Simon, NKT, Philips oraz Schneider Electric.
Beneficjenci akcji
Od połowy grudnia 2020 r. trwają formalności związane z przekazaniem darowizn. W większości przypadków pieniądze trafiły już do potrzebujących, wskazanych przez klientów TIM-u. Oto pełna lista beneficjentów akcji „TIM Mikołajów”, która z pewnością będzie kontynuowana w okresie Bożego Narodzenia 2021 r.:
- Hospicjum im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Bydgoszczy,
- Stowarzyszenie Hospicjum „Dar Serca” z Częstochowy,
- Fundacja „Przyszłość dla Dzieci” z Olsztyna,
- Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży Niepełnosprawnej „Światło Nadziei” z podleszczyńskiego Śmigla,
- Fundacja „Szczęśliwe Dzieciństwo” z Lublina,
- Fundacja „Dom w Łodzi” z Łodzi,
- Domowe Hospicjum dla Dzieci w Opolu,
- MATIO Fundacja Pomocy Rodzinom i Chorym na Mukowiscydozę z Krakowa,
- Fundacja „Dobry Duszek” z Radomia,
- Fundacja Dom Hospicyjny - Hospicjum św. Jana Ewangelisty w Szczecinie,
- Hospicjum “Nadzieja” w Toruniu,
- Polskie Towarzystwo Opieki Paliatywnej - Oddział w Wałbrzychu,
- Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” z Warszawy,
- Fundacja „Bajkowa Fabryka Nadziei” z Białegostoku,
- Wczesna Diagnostyka i Rehabilitacja ATOS z Zielonej Góry,
- Fundacja „Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową” z Wrocławia,
- Ośrodek Wsparcia Rodziny z Chorzowa.
Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
Nowe technologie pomogą firmom w organizacji eventów dla pracowników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.