Komunikaty PR

Chcesz wesprzeć WOŚP? W sklepach Żabka możesz to zrobić płacąc kartą!

2021-01-21  |  14:00
Biuro prasowe

Nie masz przy sobie gotówki, a chciałbyś wesprzeć 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy? Od teraz możliwość wsparcia działań WOŚP za pomocą płatności kartą, jako jedyna w kraju sieć handlowa, daje Żabka. To już kolejny sposób umożliwiający bezgotówkowe wsparcie inicjatywy – klienci, franczyzobiorcy, pracownicy sklepów i firmy mogą przekazać datki także za pomocą wpłaty do e-Skarbonki dostępnej na stronie sieci. W ponad 6 900 sklepach Żabka stanęły też tradycyjne kolorowe puszki Fundacji, do których można wrzucić gotówkę. Zbiórka datków trwa do dnia Finału, który w tym roku przeniesiono na 31 stycznia.

Żabka od wielu lat wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i bierze aktywny udział w zbiórkach w ramach Finału akcji. W zeszłym roku na rzecz WOŚP firma przekazała ponad 3,7 mln złotych, na które złożyły się datki wrzucone do puszek w Żabkach oraz kwota stanowiąca równowartość wygaszonych żappsów, czyli punktów zebranych przez użytkowników aplikacji mobilnej żappka.

W tym roku puszki WOŚP stanęły w każdym z ponad 6 900 sklepów Żabka już na 5 tygodni przed Finałem akcji. Od 19 stycznia br. klienci wszystkich sklepów sieci, przy okazji codziennych zakupów, mają także możliwość bezpiecznego przekazania datków za pośrednictwem płatności bezgotówkowych. Decydując się na wsparcie WOŚP za pośrednictwem płatności kartą, można wskazać dowolnie wybraną przez siebie kwotę (kwota minimalna nie została określona). Żabka nie zapomniała także o osobach, które preferują wpłaty online, realizowane z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. To dla nich udostępniła e-Skarbonkę dedykowaną wsparciu WOŚP.

Kolejną odsłonę wspólnego grania z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Żabka planuje na ostatni tydzień przed 29. Finałem akcji. Tym razem do wspierania akcji zaprosi użytkowników aplikacji żappka – będą oni mogli przekazywać swoje punkty lojalnościowe, tzw. „żappsy”, na cegiełki charytatywne, których równowartość w złotówkach sieć przekaże na rzecz WOŚP.

29. Finał WOŚP odbędzie się 31 stycznia 2021 r. Celem tegorocznej zbiórki jest wsparcie oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. Włączy się w nią 120 tys. wolontariuszy, zarejestrowanych w sztabach na całym świecie. Centrum wydarzeń 29. Finału stanowić będzie studio telewizyjne na Placu Defilad w Warszawie, w którym odbędą się koncerty. Transmisja internetowa wydarzenia rozpocznie się w sobotę, 30 stycznia o godz. 21:00 koncertem Piotra Bukartyka i Krzysztofa Zalewskiego i potrwa nieprzerwanie 27 godzin.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety

– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.

Prawo

Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.