Komunikaty PR

Chcesz wesprzeć WOŚP? W sklepach Żabka możesz to zrobić płacąc kartą!

2021-01-21  |  14:00
Biuro prasowe

Nie masz przy sobie gotówki, a chciałbyś wesprzeć 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy? Od teraz możliwość wsparcia działań WOŚP za pomocą płatności kartą, jako jedyna w kraju sieć handlowa, daje Żabka. To już kolejny sposób umożliwiający bezgotówkowe wsparcie inicjatywy – klienci, franczyzobiorcy, pracownicy sklepów i firmy mogą przekazać datki także za pomocą wpłaty do e-Skarbonki dostępnej na stronie sieci. W ponad 6 900 sklepach Żabka stanęły też tradycyjne kolorowe puszki Fundacji, do których można wrzucić gotówkę. Zbiórka datków trwa do dnia Finału, który w tym roku przeniesiono na 31 stycznia.

Żabka od wielu lat wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i bierze aktywny udział w zbiórkach w ramach Finału akcji. W zeszłym roku na rzecz WOŚP firma przekazała ponad 3,7 mln złotych, na które złożyły się datki wrzucone do puszek w Żabkach oraz kwota stanowiąca równowartość wygaszonych żappsów, czyli punktów zebranych przez użytkowników aplikacji mobilnej żappka.

W tym roku puszki WOŚP stanęły w każdym z ponad 6 900 sklepów Żabka już na 5 tygodni przed Finałem akcji. Od 19 stycznia br. klienci wszystkich sklepów sieci, przy okazji codziennych zakupów, mają także możliwość bezpiecznego przekazania datków za pośrednictwem płatności bezgotówkowych. Decydując się na wsparcie WOŚP za pośrednictwem płatności kartą, można wskazać dowolnie wybraną przez siebie kwotę (kwota minimalna nie została określona). Żabka nie zapomniała także o osobach, które preferują wpłaty online, realizowane z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. To dla nich udostępniła e-Skarbonkę dedykowaną wsparciu WOŚP.

Kolejną odsłonę wspólnego grania z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Żabka planuje na ostatni tydzień przed 29. Finałem akcji. Tym razem do wspierania akcji zaprosi użytkowników aplikacji żappka – będą oni mogli przekazywać swoje punkty lojalnościowe, tzw. „żappsy”, na cegiełki charytatywne, których równowartość w złotówkach sieć przekaże na rzecz WOŚP.

29. Finał WOŚP odbędzie się 31 stycznia 2021 r. Celem tegorocznej zbiórki jest wsparcie oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. Włączy się w nią 120 tys. wolontariuszy, zarejestrowanych w sztabach na całym świecie. Centrum wydarzeń 29. Finału stanowić będzie studio telewizyjne na Placu Defilad w Warszawie, w którym odbędą się koncerty. Transmisja internetowa wydarzenia rozpocznie się w sobotę, 30 stycznia o godz. 21:00 koncertem Piotra Bukartyka i Krzysztofa Zalewskiego i potrwa nieprzerwanie 27 godzin.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki Biuro prasowe
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za
Handel Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii
2024-05-14 | 14:50

Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii

Na początku maja ruszyła wielokanałowa kampania „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”. Promuje ona uruchomioną 22 kwietnia platformę, w ramach której klienci
Handel Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”
2024-05-14 | 13:50

Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”

W skali światowej mężczyźni zarabiają średnio o 20 proc. więcej niż kobiety. W Polsce ta różnica wynosi jeszcze więcej, bo aż 26 proc1. Idea sprawiedliwego wynagrodzenia to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne

Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.

Infrastruktura

Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci

W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.