Komunikaty PR

CHEP wspiera optymalizację łańcucha dostaw Auchan

2020-10-26  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agata Kwapień
Public Dialog

ul. Mesyńska 4
02-761 Warszawa
a.kwapien|publicdialog.pl| |a.kwapien|publicdialog.pl
531 785 723
www.publicdialog.pl

Jako pierwszy dostawca usług poolingowych w Polsce, CHEP zastosował opracowane i sprawdzone na światowych rynkach narzędzia do analizy efektywności łańcucha dostaw Auchan.

CHEP, wiodący dostawca rozwiązań poolingowych, poddał analizie łańcuch dostaw jednej z największych sieci hipermarketów w Polsce. Badanie wykazało, że wzrost udziału niebieskich palet w magazynach skraca i upraszcza procesy związane z przyjęciem dostaw, logistyką magazynową oraz obsługą sklepów Auchan.

W odpowiedzi na rosnące oczekiwania klientów sieć rozwija nowe kanały sprzedaży, łącząc zakupy fizyczne i online. By sprostać tym wyzwaniom łańcuch dostaw Auchan musi być niezawodny i efektywny.

Badania CHEP wykazały, że zastąpienie białej palety plastikową paletą CHEP pozwoliło skrócić czas przyjęcia dostawy o 39 proc, zwiększyć efektywności procesów sklepowych o 64 proc., jak również wyeliminować zbędne procesy w operacjach magazynowych Auchan, takie jak kontrola palet, obrót kwitami paletowymi, czy zwrot palet do dostawców. W ramach współpracy zbadano każdy etap łańcucha dostaw Auchan – od produkcji po dostarczenie produktów do sklepu.

„Wdrażamy różnorodne narzędzia, od analiz end-to-end poprzez przygotowanie wirtualnych koncepcji nowych rozwiązań. Wykorzystując naszą wiedzę i nowoczesne technologie, jak wirtualny sklep, przybliżamy wartości jakie nasze rozwiązania dostarczają dla różnych kategorii produktowych i w różnych formatach sprzedażowych. Korzystając z tych doświadczeń możemy jeszcze lepiej i efektywniej odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów.” – mówi Jacek Sałaciński, Retail Key Account Manager w firmie CHEP.

Auchan koncentruje się na tworzeniu nowej generacji handlu, łącząc tradycyjne formaty z alternatywnymi ścieżkami zakupowymi. Wraz z gwarancją dostępności i atrakcyjnej ceny, klienci Auchan otrzymują dziś alternatywne ścieżki zakupowe, takie jak model drive, ścieżki internetowe, sklepy autonomiczne, czy możliwość szybkiej dostawy zakupów do domu.

„Innowacyjne podejście wymaga wzmocnienia współpracy z doświadczonym partnerem takim jak CHEP. Współpraca z CHEP umożliwiła nam dostęp do niezbędnych narzędzi oraz wiedzy pozwalającej na optymalizację procesów logistycznych.” – mówi Ewelina Orska, Kontroler Zarządzania Supply Chain i Logistyki w Auchan.  

Więcej o współpracy CHEP i Auchan można przeczytać na stronie: https://www.chep.com/pl/pl/consumer-goods/tu-i-teraz-chep-wspiera-optymalizacje-lancucha-dostaw-auchan-0

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Public Dialog
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

Polityka

P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.