Cherrypick Games podpisało umowę z Ryu Games
Cherrypick Games, notowana na NewConnect spółka, specjalizująca się w segmencie gier mobilnych, zawarła umowę o współpracy z Ryu Games, amerykańską firmą z siedzibą w San Francisco. Ryu Games to kolejny, obok Skillz Inc., partner polskiego studia, wspólnie z którym będzie rozwijało projekty mobilne w wersji e-sportowej. Pierwszy z nich ma ukazać się do kwietnia 2021 roku. Będzie to propozycja gry z kategorii karcianych z przeznaczeniem na autorską platformę amerykańskiej spółki.
- Współpraca z Ryu Games jest dla nas kolejną przesłanką do jeszcze szerszego rozwijania kompetencji w zakresie tworzenia i wdrażania projektów e-sportowych w wersji mobilnej. Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu dopełnienia formalności i zawarcia umowy. Rynek e-sportu na świecie rośnie w bardzo szybkim tempie i generuje ogromne przychody, dlatego widzimy istotny potencjał do działalności w tym obszarze – mówi Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games. – W pierwszym kwartale przyszłego roku planujemy przy współpracy z Ryu Games zaprezentować pierwszą grę. Jednocześnie, konsekwentnie realizujemy bieżące działania operacyjne, które dotyczą założeń kontraktu ze Skillz Inc. O postępach tych działań poinformujemy niebawem – dodaje.
Ryu Games to stosunkowo nowy podmiot z siedzibą w Kalifornii, działający od dwóch lat jako platforma gier online zaprojektowana w celu ułatwienia turniejów gier mobilnych na pieniądze. Pierwszym hitem Ryu był Cash Blocks VS. Ryu odniósł również sukces w grze Color Hit VS wydanej we współpracy z biznesowym partnerem – Spaceloom.
Ryu Games różni się od innych platform oferowaniem funkcji społecznościowych, w tym czatu w grze, szczegółowej historii meczów i łatwej funkcji zaproszeń.
Docelowo Cherrypick Games wraz z Ryu Games stworzą wspólnie co najmniej cztery projekty w 2021 roku. Zawarta umowa z kolejną platformą e-sportową potwierdza ambicje spółki, aby dynamicznie rozwijać się właśnie w tym obszarze.
Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023
DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.