Cherrypick Games podpisało umowę z Ryu Games
Cherrypick Games, notowana na NewConnect spółka, specjalizująca się w segmencie gier mobilnych, zawarła umowę o współpracy z Ryu Games, amerykańską firmą z siedzibą w San Francisco. Ryu Games to kolejny, obok Skillz Inc., partner polskiego studia, wspólnie z którym będzie rozwijało projekty mobilne w wersji e-sportowej. Pierwszy z nich ma ukazać się do kwietnia 2021 roku. Będzie to propozycja gry z kategorii karcianych z przeznaczeniem na autorską platformę amerykańskiej spółki.
- Współpraca z Ryu Games jest dla nas kolejną przesłanką do jeszcze szerszego rozwijania kompetencji w zakresie tworzenia i wdrażania projektów e-sportowych w wersji mobilnej. Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu dopełnienia formalności i zawarcia umowy. Rynek e-sportu na świecie rośnie w bardzo szybkim tempie i generuje ogromne przychody, dlatego widzimy istotny potencjał do działalności w tym obszarze – mówi Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games. – W pierwszym kwartale przyszłego roku planujemy przy współpracy z Ryu Games zaprezentować pierwszą grę. Jednocześnie, konsekwentnie realizujemy bieżące działania operacyjne, które dotyczą założeń kontraktu ze Skillz Inc. O postępach tych działań poinformujemy niebawem – dodaje.
Ryu Games to stosunkowo nowy podmiot z siedzibą w Kalifornii, działający od dwóch lat jako platforma gier online zaprojektowana w celu ułatwienia turniejów gier mobilnych na pieniądze. Pierwszym hitem Ryu był Cash Blocks VS. Ryu odniósł również sukces w grze Color Hit VS wydanej we współpracy z biznesowym partnerem – Spaceloom.
Ryu Games różni się od innych platform oferowaniem funkcji społecznościowych, w tym czatu w grze, szczegółowej historii meczów i łatwej funkcji zaproszeń.
Docelowo Cherrypick Games wraz z Ryu Games stworzą wspólnie co najmniej cztery projekty w 2021 roku. Zawarta umowa z kolejną platformą e-sportową potwierdza ambicje spółki, aby dynamicznie rozwijać się właśnie w tym obszarze.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić
65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.
Transport
Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów
Polska jest jednym z najważniejszym rynków dla Ryanaira. Irlandzka linia w letnim rozkładzie lotów na 2025 roku będzie obsługiwał ponad 300 tras, w tym 23 nowe kierunki, przede wszystkim na południe Europy. Rekordowy letni rozkład lotów Ryanair w Polsce będą obsługiwać 44 samoloty bazujące na polskich lotniskach. W tym roku, pierwszy raz w historii, przewoźnik oferuje ponad 20 milionów miejsc.
Polityka
M. Gosiewska: Na Białorusi znowu odbędą się pseudowybory. Należy zaostrzyć sankcje uderzające w reżim i firmy europejskie tam obecne
Alaksandr Łukaszenka rządzi Białorusią już 30 lat, 26 stycznia będzie się ubiegał o siódmą kadencję. W nadchodzących wyborach nie będzie niezależnych obserwatorów i demokratycznych kandydatów opozycji. Poprzednie wybory, w 2020 roku, zakończyły się masowymi protestami i olbrzymimi represjami, a w 2024 roku przybrały jeszcze na sile. – Tylko twarda i zdecydowana postawa jest w stanie zmienić sytuację u naszego wschodniego sąsiada – ocenia europosłanka Małgorzata Gosiewska.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.