CI Games publikuje wyniki za trzeci kwartał
Ponad 7,7 mln zł przychodów netto ze sprzedaży wypracowała w trzecim kwartale br. Grupa CI Games. To 75 proc. więcej w porównaniu do wyniku uzyskanego przez Grupę w okresie lipiec-wrzesień 2019 roku. W trzecim kwartale skonsolidowany zysk netto wyniósł 0,34 mln zł, w stosunku do 2,9 mln zł straty w analogicznym okresie 2019 r. W okresie październik 2019 - wrzesień 2020 skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży wyniosły 70,6 mln zł, zaś zysk netto przekroczył 13,2mln zł (marża netto 18,7%). W okresie trzech kwartałów br. Grupa wygenerowała 33,5 mln zł gotówki z działalności operacyjnej.
- Jestem zadowolony z wyników za trzeci kwartał szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że nie mogliśmy wziąć udziału w kilku kluczowych promocjach cyfrowych w pierwszej połowie trzeciego kwartału. Było to spowodowane wysoką intensywnością udziału w tego typu kampaniach pod koniec drugiego kwartału i wynikającego z tego tzw. "cooling off period” na kilku kluczowych platformach. Należy pamiętać, że trzeci kwartał to już czwarty kolejny od premiery Sniper Ghost Warrior Contracts. Wypracowane przez ostatnie 12 miesięcy wyniki, w postaci ponad 70 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz ponad 13 mln zysku, jasno pokazują, że nasza Spółka wróciła na ścieżkę zysków i zamierza na niej pozostać – komentuje Marek Tymiński, prezes zarządu CI Games.
W okresie trzech kwartałów br. Grupa wygenerowała 33,5 mln zł gotówki z działalności operacyjnej natomiast przepływy netto z działalności finansowej wyniosły 4 mln zł i głównie składały się z wpływów z emisji (29,1 mln zł) i spłat kredytów (24,0 mln zł). Na koniec trzeciego kwartału Grupa posiadała 28,2 mln zł gotówki i nie miała żadnych zobowiązań z tytułu kredytów.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.