CI Games publikuje wyniki za trzeci kwartał
Ponad 7,7 mln zł przychodów netto ze sprzedaży wypracowała w trzecim kwartale br. Grupa CI Games. To 75 proc. więcej w porównaniu do wyniku uzyskanego przez Grupę w okresie lipiec-wrzesień 2019 roku. W trzecim kwartale skonsolidowany zysk netto wyniósł 0,34 mln zł, w stosunku do 2,9 mln zł straty w analogicznym okresie 2019 r. W okresie październik 2019 - wrzesień 2020 skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży wyniosły 70,6 mln zł, zaś zysk netto przekroczył 13,2mln zł (marża netto 18,7%). W okresie trzech kwartałów br. Grupa wygenerowała 33,5 mln zł gotówki z działalności operacyjnej.
- Jestem zadowolony z wyników za trzeci kwartał szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że nie mogliśmy wziąć udziału w kilku kluczowych promocjach cyfrowych w pierwszej połowie trzeciego kwartału. Było to spowodowane wysoką intensywnością udziału w tego typu kampaniach pod koniec drugiego kwartału i wynikającego z tego tzw. "cooling off period” na kilku kluczowych platformach. Należy pamiętać, że trzeci kwartał to już czwarty kolejny od premiery Sniper Ghost Warrior Contracts. Wypracowane przez ostatnie 12 miesięcy wyniki, w postaci ponad 70 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz ponad 13 mln zysku, jasno pokazują, że nasza Spółka wróciła na ścieżkę zysków i zamierza na niej pozostać – komentuje Marek Tymiński, prezes zarządu CI Games.
W okresie trzech kwartałów br. Grupa wygenerowała 33,5 mln zł gotówki z działalności operacyjnej natomiast przepływy netto z działalności finansowej wyniosły 4 mln zł i głównie składały się z wpływów z emisji (29,1 mln zł) i spłat kredytów (24,0 mln zł). Na koniec trzeciego kwartału Grupa posiadała 28,2 mln zł gotówki i nie miała żadnych zobowiązań z tytułu kredytów.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.