Komunikaty PR

Circle K oraz Polski Czerwony Krzyż otoczyli opieką seniorów w całej Polsce

2021-02-18  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Marcel Matuliński
Grayling Poland sp. z o.o.

Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/

Circle K wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem od początku pandemii Covid-19 w Polsce, zwracają szczególną uwagę na potrzeby osób starszych. W grudniu sieć stacji Circle K  zaprosiła do wspierania seniorów także swoich klientów, którzy dzięki zakupom w sklepach na stacjach własnych, przyłączyli się do akcji. 20% zysku ze sprzedaży produktów pozapaliwowych zostało przekazane na ufundowanie świątecznych paczek podopiecznym Polskiego Czerwonego Krzyża. Sieć Circle K przekazała wolontariuszom PCK także bony paliwowe, dzięki którym mogli dotrzeć do potrzebujących przed Świętami. W 2020 roku Circle K oraz Polski Czerwony Krzyż przekazali łącznie prawie 8 tysięcy paczek z produktami dedykowanymi seniorom.

- Dzięki długofalowej współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem możemy nieść pomoc członkom naszych lokalnych społeczności. Szczególnie w dobie pandemii musimy pamiętać o seniorach, którzy nie tylko są bardziej narażeni na zachorowania, ale także na odosobnienie i samotność. Chcieliśmy sprawić, by poczuli, że nie są sami. Dziękujemy także naszym Klientom, którzy dołączyli do akcji poprzez zakupy na stacjach -  powiedział Michał Ciszek, Prezes Zarządu Circle K Polska.

Wspólne działanie z PCK w ramach akcji „Paczka dla Seniora” to tylko jedna z wielu inicjatyw podejmowanych w tym roku przez sieć stacji Circle K. W czerwcu na stacjach aktywna była akcja „Little Thank You”, w ramach której każdy mógł podziękować swoim „bohaterom codzienności”, sieć ufundowała 100 000 upominków. Natomiast w akcji zapoczątkowanej przez Circle K 16 marca i trwającej do 21 maja na wszystkich stacjach w Polsce dostępna była darmowa kawa dla pracowników służby zdrowia i służb mundurowych, którzy są szczególnie zaangażowani w walkę z koronawirusem. Na całym świecie w ramach tego działania przekazano ponad 2 miliony gorących napojów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grayling Poland sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG Biuro prasowe
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie
Firma Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec
2025-05-29 | 11:15

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion
Firma Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.