City Line - nowa linia produktów Caffè Vergnano!

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Caffè Vergnano wprowadza na rynek City Line, czyli nową linię kaw dla sektora detalicznego. Mieszanki, nawiązujące smakiem i aromatem do najlepszych włoskich tradycji parzenia kawy, dostępne są już w polskim sklepie internetowym marki. Nazwy mieszanek: Amalfi, Portofino oraz Cortina, pochodzą od miast uznawanych za symbole piękna Włoch.
Wyprodukowana przez najstarszą palarnię kawy we Włoszech seria City Line przeznaczona jest na rynki zagraniczne. Mieszanki, które trafiły właśnie do sprzedaży w Polsce mają reprezentować na całym świecie najlepsze włoskie tradycje palenia kawy oraz know-how marki rozwijanej przez blisko 140 lat przez rodzinę Vergnano. Produkty posiadają certyfikat UTZ. Oznacza to, że pochodzą ze zrównoważonych upraw kawy, zostały wyprodukowane z szacunkiem dla ludzi i środowiska.
Amalfi to najbardziej intensywna z mieszanek City Line. Charakteryzuje się odrobinę wyższą kwasowością niż pozostałe kawy. Przypadnie do gustu tym, którzy cenią sobie pobudzającą, dobrze ustrukturyzowaną kawę o lekko pikantnej nucie.
Portofino to kawa o najłagodniejszym smaku i aromacie spośród mieszanek nowej serii Caffè Vergnano. Sprawdzi się idealnie jako towarzysz popołudniowych deserów czy wieczornego odpoczynku.
Cortina to wyważona kawa o średniej intensywności i bogatym aromacie. Charakteryzuje ją nieco słodszy smak od pozostałych mieszanek City Line.
Nowe blendy Caffè Vergnano można znaleźć już w oficjalnym polskim sklepie internetowym marki: www.caffevergnano.pl oraz u regionalnych dystrybutorów. Amalifi i Portofino dostępne są w wersjach zarówno mielonej, jak i ziarnistej. Cortina z kolei dostępna jest wyłącznie w postaci ziaren. Kawy City Line zamknięto w torebkach o gramaturze 250g oraz 500g.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.