Komunikaty PR

Coccodrillo wśród najlepszych Polskich dziecięcych marek odzieżowych

2021-09-16  |  10:00

Marka Coccodrillo została nagrodzona Brązowym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2021. W tegorocznej edycji, według opinii konsumentów, firma zasłużyła na wyróżnienie w kategorii “Polskie dziecięce marki odzieżowe”. 

Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, która działa na rynku od 2003 roku i należy do spółki CDRL S.A. W jej asortymencie można znaleźć szeroki wybór ubrań, bielizny, akcesoriów i obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. Produkty dostępne są w sklepie internetowym Coccodrillo oraz prawie 250 salonach stacjonarnych w większych i mniejszych miastach. Marka dostępna jest również w ponad 200  punktach na 3 kontynentach: Europie, Azji i Afryce.

W tym roku Coccodrillo po raz pierwszy zostało wyróżnione przez klientów w programie Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii “Polskie dziecięce marki odzieżowe”. Konsumenci uzasadnili swój wybór, pisząc, że cenią markę za: staranne wykonanie, wysoką jakość, dobre ceny i ciekawy asortyment. – Zdobyte brązowe godło w kategorii “Polskie marki odzieżowe”, to bardzo ważna nagroda dla nas i dla naszych Klientów. To  dowód, że Coccodrillo oferuje produkty wysokiej jakości i wyróżniające się na rynku. Jesteśmy bardzo dumni z tego, niespełna 80 procent badanych respondentów poleciłoby nasz asortyment. Dziękujemy wszystkim rodzicom, którzy zaufali marce Coccodrillokomentuje Paulina Żaczyk p.o. kierownik marketingu marki Coccodrillo.

Brązowe Godło Konsumenckiego Lidera Jakości to nie jedyna nagroda otrzymana przez Coccodrillo w tym roku. W marcu marka po raz kolejny została wyróżniona tytułem Superbrands, ponadto na jej koncie znajdują się m.in. Gazele Biznesu czy Diamenty Miesięcznika Forbes.

Konsumencki Lider Jakości 2021 to ogólnopolski program, którego celem jest wyłonienie najlepszych jakościowo w opinii konsumentów marek i firm działających na polskim rynku. To klienci, w toku badań, obdarzając zaufaniem konkretne marki i produkty, decydują o przyznaniu złotego, srebrnego i brązowego godła. Badanie, które pozwala wyłonić Konsumenckich Liderów Jakości, zostało przeprowadzone po raz jedenasty. Program realizowany jest przez Redakcję Strefy Gospodarki ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Badanie Konsumencki Lider Jakości realizowane jest na reprezentatywnej grupie Polaków. W tegorocznej edycji próba badawcza wyniosła 16705 aktywnych konsumentów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.