Codzienne oszczędzanie i smart shopping a benefity pracownicze
Rosnąca rola dodatkowych świadczeń, którą otrzymują pracownicy oraz wzrost sprzedaży e-commerce spowodowały wprowadzenie nowych narzędzi motywacyjnych. Istotną rolę odegrała również idea smart shoppingu, która stała się bardzo bliska Polakom. Kupony rabatowe dostępne w pakiecie z produktami Sodexo to atrakcyjna odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy pragną zaoszczędzić na codziennych zakupach.
Oszczędności na wyciągnięcie ręki
Blisko 70% Polaków otrzymuje w swojej pracy przynajmniej jedno świadczenie pozapłacowe. Tak wynika z raportu Pracuj.pl “Benefity oczami pracowników”. Benefity, które pracownicy cenią najbardziej, to niewątpliwie te, które pozwalają zaoszczędzić pieniądze. Narzędzie, które służy do zabezpieczenia domowego budżetu przed nadszarpnięciem portfela, stanowią kupony rabatowe do wykorzystania w różnych rodzajach sklepów. Oferta jest bardzo różnorodna. Istotne jest, by pamiętać, że na zakupy artykułów spożywczych, różnorodnych usług, nawet komunikacyjnych czy kursu nauki języka obcego może przysługiwać atrakcyjna zniżka.
Sprytne zakupy
Jak przedstawia najnowszy raport „Raport o E-commerce w Polsce” przygotowany przez Gemius Polska, aż 73% polskich internautów deklaruje, że korzysta z zakupów online. Kupujemy przez internet coraz częściej, do czego zmusiła nas między innymi pandemia. Na ten wynik składa się również popularna idea smart shoppingu. Jak wynika z raportu GfK Polonia przygotowanego dla portalu Zafinansowani.pl, 48% Polaków deklaruje robienie "sprytnych zakupów".
– Polacy znają doskonale ideę smart shoppingu, dlatego obserwujemy duże zainteresowanie książeczką rabatową dodawaną w ramach różnych pakietów Sodexo. We współpracy z naszymi kontrahentami dwa razy w roku przygotowujemy rabaty szyte na miarę. Zaletą naszych kuponów jest ich dostępność. Nie są to krótkoterminowe promocje. Kupujący ma długi czas, by rozważyć zakup bez presji czasu – mówi Karolina Karolczak, Dyrektor ds. Zakupów i Współpracy z Partnerami, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.
Kupony rabatowe dodawane są beneficjentom w ramach pakietów oferowanych przez Sodexo. Ponadto, na platformie internetowej Sodexo Friends istnieje możliwość skorzystania z promocji dla niezarejestrowanych użytkowników. Zainteresowani do wyboru mają wiele atrakcyjnych zniżek na produkty oraz usługi znanych oraz cenionych marek.
Kontakt dla mediów:
Inga Ryfka
Account Executive
+48 790 393 471
i.ryfka@agencjafaceit.pl

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.