Codzienne oszczędzanie z Intermarché
Intermarché nieustannie wspiera klientów w codziennych poszukiwaniach produktów w najniższych cenach i odpowiedniego zastosowania ich w codziennym życiu. W odpowiedzi na rosnącą inflację, która bezpośrednio uderza w portfele Polaków, sieć wprowadza kolejne działania handlowe, które potwierdzają, że zakupy realizowane w jej sklepach prowadzą do oszczędności.
W ramach kampanii „Oszczędzaj cały dzień z Intermarché”, która rozpoczyna się 16 marca 2023 r. marka przekonuje, że samo oszczędzanie nie oznacza rezygnacji z przyjemności, a oszczędnie nie musi oznaczać biednie. Sieć udowadnia, że oszczędzanie może stać się stylem życia i jest okazją do zrobienia czegoś w inny sposób. Akcja w naturalny sposób łączy ofertę 1500 produktów w dyskontowych cenach z inspiracjami oraz optymizmem marki.
– Nasi klienci są bezkompromisowi. Szukają najlepszych produktów w najniższych cenach. Dlatego wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom, a dodatkowo wspieramy ich w codziennych pomysłach na oszczędzanie. Podpowiadamy, jak rozsądnie gospodarować budżetem oraz docenimy za lojalność wyboru naszej sieci supermarketów – mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Intermarché w Polsce.
Równolegle Intermarché uruchamia zupełnie nowy program lojalnościowy dla stałych klientów. Począwszy od 23 marca aż do 21 kwietnia, posiadacze karty Moje Intermarché będą mogli skorzystać z akcji promocyjnej INTERKASA. Poprzez tę inicjatywę sieć chce nagrodzić klientów za wybór Intermarché podczas codziennych zakupów. Dzięki skanowaniu karty i napełnianiu specjalnego paska postępu klienci będą mogli odbierać E-BONY na zakupy po przekroczeniu wyznaczonych progów. Pierwszy bonus zyskują po wydaniu na zakupy łącznie 500 zł, drugi zaś – po przekroczeniu kwoty 950 PLN. Obserwacja paska postępu możliwa będzie w aplikacji mobilnej lub na stronie internetowej https://moje.intermarche.pl.
Akcja „Oszczędzaj cały dzień z Intermarché” będzie promowana poprzez dedykowane spoty oraz kampanie display na wiodących platformach VOD, zasięgowych portalach online oraz w materiałach BTL w sklepach. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Mediacom, a za koncept kreatywny 2012 Agency. Intermarché współpracowało także z domem produkcyjnym Ilmatic, studio postprodukcyjnym VEIN Postproduction. Natomiast za dźwięki i kompozycję muzyki i jingla odpowiadał Marek Domański, Beat Shop.

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.