Console Labs S.A. rozpoczyna publiczną ofertę akcji

Console Labs S.A., spółka specjalizująca się w portowaniu gier na konsole z Grupy PlayWay, rozpoczyna publiczną ofertę akcji, w ramach której część obecnych akcjonariuszy spółki zaoferuje 165 tys. istniejących akcji. Cena sprzedaży jednej akcji została ustalona na poziomie 41 zł. Zainteresowani ich nabyciem, mogą składać zapisy od 6 do 18 maja br. Dziś udostępniono Memorandum Informacyjne. Funkcję firmy inwestycyjnej pośredniczącej w Ofercie pełni Dom Maklerski BDM. Spółka znana do tej pory m.in. z konsolowej wersji Thief Simulator czy Ultimate Fishing Simulator, obecnie pracuje nad portami do kilku gier. Console Labs S.A. jeszcze w tym roku planuje debiut na NewConnect.
- Podjęliśmy decyzję o ofercie publicznej akcji Console Labs. Zgodnie z harmonogramem przyjmowanie zapisów na akcje potrwa od 6 do 18 maja. Naszym celem jest umożliwienie ich nabycia szerokiemu gronu Inwestorów. Do sprzedaży trafi łącznie 16,5 proc. akcji spółki, w tym pakiet 10 proc. oferuje PlayWay, który po ofercie pozostanie większościowym akcjonariuszem. Ponad 99 proc. pozostałych akcji spółki zostało objęte umowami typu lock-up, co świadczy o zaufaniu naszych akcjonariuszy i wierze w dalszy dynamiczny rozwój spółki – mówi Marcin Wesołowski, prezes zarządu Console Labs S.A.
Szczegóły oferty zawiera Memorandum Informacyjne, dostępne są na stronie oferta.console-labs.com. Łączna wartość oferty wynosi 6,8 mln zł. Cena sprzedaży akcji wynosi 41 zł. Zapisy na akcje przyjmuje Dom Maklerski BDM oraz Dom Maklerski BOŚ.
- Sprzedając część akcji spółki tworzymy optymalny freefloat, ale też zostajemy w niej na lata bez dalszych planów jakiejkolwiek sprzedaży – mówi Krzysztof Kostowski, prezes zarządu PlayWay S.A.
Console Labs S.A. ma na swoim koncie kilkanaście zrealizowanych projektów w zakresie portowania gier na konsole, wśród których najważniejsze to Thief Simulator, Ultimate Fishing Simulator oraz Car Demolition Clicker
- Ufam, że nasze dotychczasowe doświadczenie i stabilna pozycja w branży gier wideo przełoży się na zwiększenie zainteresowania wśród potencjalnych Inwestorów. Dotychczasowe wyniki sprzedaży są dla nas zadowalające. Konsolowa wersja Thief Simulator, sprzedała się w nakładzie blisko 100 tys. kopii, a Ultimate Fishing Simulator w 8 tys. egz. w wersji na konsole Xbox oraz PlayStation– mówi Marcin Wesołowski – Przed nami realizacja kolejnych projektów znanych IP. Jeszcze w tym roku planujemy portowanie kilku gier na konsole, m.in. Tank Mechanic Simulator, Dieselpunk Wars, Car Demolition Clicker, Go All Out, Skinny & Franko: Fists of Violence oraz Mech Mechanic Simulator – informuje Marcin Wesołowski. W pierwszych miesiącach 2022 r. zaplanowana jest również premiera gry Succubus w wersji na Xbox oraz PlayStation. – Ze względu na nową generację konsol wzrost globalnych przychodów w tym sektorze będzie rósł z roku na rok. Cieszę się, że jesteśmy częścią tego perspektywicznego rynku. Każda z przeportowanych przez nas gier będzie dedykowana zarówno starszym, jak i nowym generacjom konsol – komentuje prezes zarządu Console Labs S.A.
W ramach działalności uzupełniającej, Console Labs S.A. produkuje gry własne, które realizowane są w ramach jej spółki zależnej Beast Games – studio zostało powołane w październiku ub. roku. Aktualnie zespół pracuje nad dwoma tytułami.
W 2020 r. Console Labs S.A. odnotowała 2,7 mln zł przychodów. Zysk netto za 2020 r. wyniósł 1,6 mln zł. Jeszcze w tym roku Console Labs S.A. planuje debiut na rynku NewConnect.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.