CUK Ubezpieczenia laureatem Diamentów Forbesa 2021
Miesięcznik Forbes opublikował ranking najbardziej prestiżowych firm z całej Polski. Wśród nich znalazła się multiagencja CUK Ubezpieczenia, która w tym roku obchodzi swoje 20‑lecie.
Diamenty Forbesa to zestawienie najszybciej rozwijających się polskich przedsiębiorstw. Firma badawcza Bisnode opracowuje listę na podstawie szwajcarskiej metody wyceny wartości firm, uwzględniającej zarówno wyniki finansowe, jak i wartość ich majątku. Metoda ta umożliwia zmierzenie potencjału przedsiębiorstw przy uwzględnieniu realizowanych inwestycji oraz zdolności do powiększania sprzedaży i zysków.
CUK Ubezpieczenia w tym roku obchodzi swoje 20-lecie. Mimo wieloletniego doświadczenia w branży ubezpieczeń, multiagencja nie rezygnuje z dalszego rozwoju, wdrażając coraz więcej technologicznych rozwiązań. Firma inwestuje w nowoczesne narzędzia informatyczne, nieustanne podnoszenie kompetencji swoich partnerów i doradców oraz rozwój sieci sprzedaży. Potwierdzeniem dynamicznego rozwoju może być nie tylko znalezienie się wśród Laureatów Diamentów Forbesa 2021, ale także przyznany niedawno przez Gazetę Ubezpieczeniową tytuł Multiagencji Roku 2020.
– Bardzo się cieszę, że CUK Ubezpieczenia znalazło się wśród najszybciej rozwijających się firm w Polsce. To wyróżnienie jest dla nas potwierdzeniem skuteczności obranej przez nas misji. Miniony rok przyniósł wiele wyzwań i lekcji, a mimo to zakończyliśmy go z rekordową liczbą leadów sprzedażowych, otworzyliśmy nowe placówki i rozwinęliśmy sieć sprzedaży. Coraz wyższe wyniki sprzedażowe mówią same za siebie – Polacy chcą czuć się bezpiecznie i świadomie wybierają ubezpieczenia. Celem CUK Ubezpieczenia jest pomóc klientowi w wyborze najlepiej dopasowanej do jego potrzeb ochrony w najniższej cenie, a tym samym zapewnienie poczucia bezpieczeństwa w tym jakże szybko zmieniającym się świecie. CUK porównuje, a klient oszczędza – mówi Przemysław Grabowski, Członek Zarządu CUK Ubezpieczenia.
W 2021 roku CUK Ubezpieczenia planuje dalszy rozwój, który ma być odpowiedzią na zmieniające się zachowania konsumenckie. Firma będzie koncentrować się na poprawie jakości obsługi klienta tj. rozwoju porównywarki ubezpieczeń oraz serwisu posprzedażowego i w dalszym ciągu będzie wzbogacać swój portfel produktowy. Kolejnym ważnym elementem strategii na ten rok jest zwiększenie rozpoznawalności marki CUK Ubezpieczenia – dalsza rozbudowa sieci sprzedaży, pozyskanie nowych partnerów biznesowych i zdobycie zaufania kolejnych klientów. To wszystko nie może wydarzyć się bez podnoszenia kompetencji, kompleksowego doradztwa i jak najlepszego zabezpieczenia życia, zdrowia i majątku klientów CUK Ubezpieczenia.
Znalezienie się na liście najbardziej prestiżowych firm w Polsce oraz tytuł Multiagencji Roku 2020 to sukces całego zespołu CUK Ubezpieczenia. Multiagencja już od dwudziestu lat kreuje Przyjazny Świat Ubezpieczeń, a powyższe wyróżnienia są potwierdzeniem, że jak do tej pory, robi to dobrze.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.