Komunikaty PR

Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz

2024-09-10  |  14:00
Biuro prasowe

Wegańskie, z ilością tłuszczu obniżoną o 30% – to główne wyróżniki Curly Light, nowej wersji popularnych chrupek orzechowych Curly. Właściciel marki, firma Lorenz, wprowadził produkt na rynek w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów. Curly Light są już dostępne na sklepowych półkach, a sprzedaż zostanie wsparta kampanią reklamową w mediach tradycyjnych i internetowych.

Curly Light są alternatywną wersją Curly Classic. Warianty różnią się zawartością tłuszczu: w Curly Light jest ona niższa o 30%. Niezmienny pozostaje za to doskonały, uwielbiany przez konsumentów smak orzeszków ziemnych. Co równie istotne, produkt nie zawiera konserwantów.

Opakowanie Curly Light zostało zaprojektowane tak, by wyróżniało się na tle innych chrupek i jednoznacznie wskazywało na obniżoną zawartość tłuszczu w produkcie. Informacja ta widoczna jest na przodzie paczki. Na wzbudzającym zainteresowanie jasnoniebieskim tle znajduje się też zdjęcie chrupek – element charakterystyczny dla wszystkich wariantów smakowych Curly.

– Współczesny konsument zmienia nawyki żywieniowe, a w rezultacie coraz częściej poddaje weryfikacji swoje ulubione marki. Wyzwaniem dla producentów jest więc dostosowanie się do trendów przy zachowaniu tych cech produktu, które konsument zdążył już pokochać. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie Curly Light. Chcieliśmy, by konsumenci mieli do dyspozycji lżejszą przekąskę, a jednocześnie mogli nadal cieszyć się unikalnym orzechowym smakiem, tak charakterystycznym dla Curly. Testy przeprowadzone na grupie konsumentów pokazały, że udało nam się osiągnąć cel. Curly Light są ponadto wegańskie, mogą więc po nie sięgać osoby na diecie roślinnej, która stale zyskuje na popularności – mówi Sylwia Goźlińska, Brand Manager marki Curly.

Wkrótce rusza kampania marketingowa

Wprowadzenie produktu na rynek będzie promowała szeroko zakrojona kampania reklamowa w mediach tradycyjnych i internetowych. Już w październiku rozpocznie się emisja spotów telewizyjnych poświęconych Curly Light. Dodatkowo reklamy będą wyświetlane w mediach społecznościowych i internetowych – firma Lorenz stawia tu przede wszystkim na różnorodność platform. W proces zwiększania świadomości nowego produktu zostaną zaangażowani również znani i lubiani influencerzy.

Przekąska dostępna jest w sklepach w całej Polsce, w paczkach o gramaturze 100 g. 

Więcej o Curly: https://lorenz-snacks.pl/curly.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Polacy sprawdzają, jak powstają produkty spożywcze? Biuro prasowe
2024-09-24 | 13:40

Polacy sprawdzają, jak powstają produkty spożywcze?

78,1% Polaków deklaruje, że ważne jest dla nich, czy producent prowadzi swoją działalność z poszanowaniem ludzi i środowiska – wynika z badania „Zrównoważony
Przemysł spożywczy Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren
2024-08-20 | 18:00

Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren

Wypiekane w piecu, chrupiące i pełne ziaren – przekąski Dobry Chrup to nowy subbrand produktów marki Lajkonik. Krakersy, paluchy oraz bajgle z ziołami prowansalskimi są
Przemysł spożywczy Nawet co piąty uczeń cierpi na odwodnienie. Może to mieć wpływ na naukę
2024-08-19 | 14:30

Nawet co piąty uczeń cierpi na odwodnienie. Może to mieć wpływ na naukę

Odpowiednie nawodnienie jest istotne dla każdego człowieka, jednak okazuje się, że może być szczególnie ważne dla uczniów, o czym warto pamiętać w kontekście zbliżającego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

W przyszłym roku spodziewana jest fala inwestycji ze środków UE. Prawo zamówień publicznych wymaga pewnych korekt

W 2025 roku spodziewany jest w Polsce początek boomu inwestycyjnego, związanego głównie z większym niż dotychczas napływem funduszy z KPO i regularnych środków unijnych. Skorzysta na tym przede wszystkim budownictwo, ale pewne obawy budzi przewidywana kumulacja inwestycji, również w kontekście systemu zamówień publicznych. – O ile może prawo zamówień publicznych wymagać pewnych punktowych korekt, o tyle chyba nie ma potrzeby jego gruntownego przemeblowania – ocenia Mariusz Haładyj, prezes Prokuratorii Generalnej RP. Jak wskazuje, niektóre elementy zamówień publicznych wymagają raczej wypracowania praktycznych rozwiązań niż zmian legislacyjnych.

Prawo

Polska prezydencja w Radzie UE będzie szansą na kształtowanie polityki gospodarczej Unii. Przedsiębiorcy mają swoje oczekiwania

Poprawa otoczenia prawnego, uproszczenie regulacji, likwidacja protekcjonizmu w poszczególnych krajach członkowskich wobec innych rynków UE, ale też budowanie otoczenia sprzyjającego rozwojowi innowacji i nowoczesnego rynku technologicznego – to główne postulaty Federacji Przedsiębiorców Polskich wobec nadchodzącej polskiej prezydencji w Radzie UE. Wszystkie te elementy mają wzmocnić konkurencyjność unijnych firm i przemysłu na arenie międzynarodowej, gdzie dziś przegrywają wyścig z USA i Azją.

DlaWas.info

Transport

Sejm pracuje nad nowelizacją ustawy o przetwarzaniu danych pasażera. Linie lotnicze liczą na uniknięcie miliardowych kar

Parlament pracuje nad nowelizacją ustawy o przetwarzaniu danych dotyczących przelotu pasażera. Wymaga tego orzeczenie Trybunału Sprawiedliwości UE, który orzekł, że niektóre wprowadzone dyrektywą i wdrożone w krajach członkowskich regulacje są zbyt restrykcyjne. Chodzi m.in. o obowiązek przekazywania danych pasażerów na wszystkich lotach wewnątrz UE. Poprawy w polskiej ustawie wymaga także mechanizm nakładania kar na przewoźników za niewywiązanie się z obowiązków. Na razie nad liniami lotniczymi wisi widmo 4 mld zł kar, ale projekt ustawy zawiera propozycję abolicji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.