Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz
Wegańskie, z ilością tłuszczu obniżoną o 30% – to główne wyróżniki Curly Light, nowej wersji popularnych chrupek orzechowych Curly. Właściciel marki, firma Lorenz, wprowadził produkt na rynek w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów. Curly Light są już dostępne na sklepowych półkach, a sprzedaż zostanie wsparta kampanią reklamową w mediach tradycyjnych i internetowych.
Curly Light są alternatywną wersją Curly Classic. Warianty różnią się zawartością tłuszczu: w Curly Light jest ona niższa o 30%. Niezmienny pozostaje za to doskonały, uwielbiany przez konsumentów smak orzeszków ziemnych. Co równie istotne, produkt nie zawiera konserwantów.
Opakowanie Curly Light zostało zaprojektowane tak, by wyróżniało się na tle innych chrupek i jednoznacznie wskazywało na obniżoną zawartość tłuszczu w produkcie. Informacja ta widoczna jest na przodzie paczki. Na wzbudzającym zainteresowanie jasnoniebieskim tle znajduje się też zdjęcie chrupek – element charakterystyczny dla wszystkich wariantów smakowych Curly.
– Współczesny konsument zmienia nawyki żywieniowe, a w rezultacie coraz częściej poddaje weryfikacji swoje ulubione marki. Wyzwaniem dla producentów jest więc dostosowanie się do trendów przy zachowaniu tych cech produktu, które konsument zdążył już pokochać. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie Curly Light. Chcieliśmy, by konsumenci mieli do dyspozycji lżejszą przekąskę, a jednocześnie mogli nadal cieszyć się unikalnym orzechowym smakiem, tak charakterystycznym dla Curly. Testy przeprowadzone na grupie konsumentów pokazały, że udało nam się osiągnąć cel. Curly Light są ponadto wegańskie, mogą więc po nie sięgać osoby na diecie roślinnej, która stale zyskuje na popularności – mówi Sylwia Goźlińska, Brand Manager marki Curly.
Wkrótce rusza kampania marketingowa
Wprowadzenie produktu na rynek będzie promowała szeroko zakrojona kampania reklamowa w mediach tradycyjnych i internetowych. Już w październiku rozpocznie się emisja spotów telewizyjnych poświęconych Curly Light. Dodatkowo reklamy będą wyświetlane w mediach społecznościowych i internetowych – firma Lorenz stawia tu przede wszystkim na różnorodność platform. W proces zwiększania świadomości nowego produktu zostaną zaangażowani również znani i lubiani influencerzy.
Przekąska dostępna jest w sklepach w całej Polsce, w paczkach o gramaturze 100 g.
Więcej o Curly: https://lorenz-snacks.pl/curly.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Ministerstwo Finansów chce objąć akcyzą wkłady do e-papierosów. Eksperci prognozują upadek polskich producentów i wzrost szarej strefy
Projekt nowelizacji ustawy o podatku akcyzowym przewiduje objęcie podatkiem akcyzowym nowych kategorii wyrobów, w tym wielorazowych papierosów elektronicznych czy podgrzewaczy tytoniu. W tym pierwszym przypadku ustawodawca chce opodatkować nie tylko samo urządzenie, ale także POD, czyli wkład do niego. Organizacje przedsiębiorców i plantatorów tytoniu ostrzegają, że to prowadziłoby do sytuacji, w której jeden produkt byłby opodatkowany dwu-, a nawet trzykrotnie, z negatywnymi skutkami dla obrotu gospodarczego w Polsce.
Polityka
Przyszłość relacji transatlantyckich wśród głównych tematów posiedzenia PE. Europa jest gotowa do współpracy
Na pierwszej w tym roku sesji Parlamentu Europejskiego europosłowie będą debatować nad przyszłością relacji na linii UE–USA. Przewodnicząca PE Roberta Metsola podczas otwarcia sesji podkreśliła, że obecne realia polityczne będą wymagały odnowionego sojuszu transatlantyckiego, a Europa jest gotowa do współpracy z administracją 47. prezydenta Stanów Zjednoczonych. Donald Trump w swoim przemówieniu po zaprzysiężeniu zapowiedział wysiłki na rzecz kończenia wojen i wprowadzania pokoju na świecie.
Handel
W tym roku import cementu z Ukrainy może przekroczyć milion ton. To oznacza problemy polskich producentów
Polscy producenci cementu obawiają się silnej konkurencji z Ukrainy. W ubiegłym roku import tego surowca zza wschodniej granicy wyniósł ok. 600–700 tys. t, prawie dwa razy więcej niż rok wcześniej. W kolejnych miesiącach dynamika może jeszcze przyspieszyć, dlatego sektor apeluje o kontyngenty ilościowe lub inny rodzaj wsparcia ze strony UE. Bez tego trudno będzie mu rywalizować z producentami z Ukrainy i innych państw, które nie muszą spełniać klimatycznych wymogów UE.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.