Komunikaty PR

Currency One nagrodzone w konkursie TOP CDR

2020-04-23  |  14:00
Kontakt
Katarzyna Moszko-Stachowska
Katarzyna Stachowska

Poznan
61-608 Poznan
biuro|solopr.pl| |biuro|solopr.pl
794200744
solopr.pl

Top CDR Digitally Responsible Company to prestiżowy konkurs dla firm, które stawiają na odpowiedzialność technologiczną. Zdaniem ekspertów to szczególnie ważne wyróżnienie w dobie pandemii i powszechnej pracy zdalnej. Currency One i jej serwisy, InternetowyKantor.pl oraz Walutomat.pl, zdobyły II miejsce w kategorii Komunikacja oraz III miejsce w głosowaniu publiczności. 

 

Ideą przewodnią konkursu TOP CDR – Digitally Responsible Company jest Cyfrowa Odpowiedzialność Biznesu, która zakłada przeciwdziałanie zagrożeniom płynącym z postępującej cyfryzacji i automatyzacji oraz edukację na temat wyzwań cyfrowego świata.

Currency One otrzymało nagrodę za “Zapewnienie najwyższej jakości i bezpieczeństwa obsługi transakcji w serwisach Walutomat.pl i InternetowyKantor.pl”.

- Niezmiernie nam miło, że właśnie w tym konkursie zacne jury doceniło Currency One. Jako serwisy z branży finansowej dbamy szczególnie o bezpieczeństwo transakcji i danych klientów. Przykładamy wielką wagę do odpowiedzialności naszego biznesu i prowadzimy szerokie działania edukujące na temat ekonomii, bezpieczeństwa finansowego i technologicznego oraz gospodarowania pieniędzmi - mówi Katarzyna Moszko-Stachowska, PR Manager Currency One SA.

Jury w skład, którego weszli przedstawiciele polskich uczelni wyższych, wyróżniło firmy za: najlepsze praktyki w zakresie cyfrowej odpowiedzialności biznesu, komunikację wdrożenia nowych technologii oraz bezpieczeństwo danych.

Cyfrowa Odpowiedzialność Biznesu polega na wdrażaniu przez organizacje wykorzystujące technologię w usługach oraz działające na rzecz rozwoju cyfrowego pozytywnych doświadczeń i komunikacji z myślą o przyszłości. CDR stara się znaleźć równowagę i poprowadzić ją w takim w kierunku, w którym technologia pozytywnie wpływa na otoczenie.

Konkurs został objęty patronatem m.in. Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii, Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, a także Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Katarzyna Stachowska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Vivus zmienia się w Vivigo – nowa nazwa, ta sama wygoda i niezawodność Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

Vivus zmienia się w Vivigo – nowa nazwa, ta sama wygoda i niezawodność

Soonly, lider rynku pożyczek online w Polsce, ogłosił rebranding swojej flagowej oferty pożyczkowej. Dotychczasowa marka Vivus, rozpoznawalna przez 84% polskich konsumentów, zmienia
Finanse Przeciwdziałanie zatorom płatniczym i poprawa wskaźników ESG
2024-12-19 | 09:30

Przeciwdziałanie zatorom płatniczym i poprawa wskaźników ESG

W dobie dynamicznych zmian gospodarczych, jednym z kluczowych wyzwań pozostają zatory płatnicze. Rozwiązaniem, które nie tylko pomaga w zarządzaniu bieżącymi środkami, ale także
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2024-12-19 | 08:00

Smartney wprowadza do swojej oferty ubezpieczenia

Smartney wprowadza ubezpieczenia do swojej oferty Smartney, lider rynku lendtech w Polsce wprowadził do swojej oferty nową kategorię produktów - nowoczesne ubezpieczenie. To istotna nowość w ofercie Smartney, który do tej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.