Cyber_Folks – nowa marka na rynku webhostingowym kusi nowościami
Agencja PR
ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl
Linuxpl.com, marka należąca do grupy webhostingowej H88, zmieniła nazwę na cyber_Folks. Rebranding służy wyraźniejszemu zakomunikowaniu faktu, że marka już od dłuższego czasu nie tylko oferuje wydajne serwery, ale także wyjątkowy poziom wsparcia i inspiracji. Dzięki temu stała się integralną częścią społeczności przedsiębiorców, deweloperów, marketerów i blogerów. Cyber – to serwery, technologia, wydajność. Folks – to ludzie, wsparcie, inspiracje. „To My i Ty” – zapewnia cyber_Folks.
Wsparcie w 6 minut i 26 sekund
Według cyber_Folks, od hosterów zawsze wymagało się głównie domen i serwerów, ale na przestrzeni ostatnich lat wiele się w tym obszarze zmieniło. Marka wspiera swoich klientów w sprawach związanych z serwerami czy domenami, ale także inspiruje webinarami, ebookami, czy przydatnymi narzędziami.
„Gdyby zapisani na organizowane przez nas webinary w minionym roku postanowili przyjechać na nie samochodami, korek na autostradzie miałby 77 km! Wielu miało też okazję czytać ebooka od nas, zaudytować stronę, albo wygenerować politykę prywatności - słowem: złapać inspiracje. Inspiracje dostarczone przez praktyków i specjalistów, należących do tej samej, co nasi klienci społeczności, kochających technologie internetowe i ułatwiających wykorzystanie ich potencjału! Żeby osiągać sukcesy potrzebne jest jedno i drugie. Technologia i ludzie” - mówi Artur Pajkert, Brand Director marki cyber_Folks.
Po rebrandingu firma planuje jeszcze bardziej rozwijać obszar wsparcia związany z inspirowaniem swoich klientów, jednocześnie nie zapominając o tradycyjnej obsłudze klienta. Już teraz należy ona do jednych z najlepszych na rynku webhostingowym, ze średnim czasem reakcji na zgłoszenia mailowe wynoszącym 6 minut i 26 sekund (mediana). Ambicją marki jest jeszcze większe podniesienie tych i innych parametrów obsługi klienta.
Innowacje w procesie szukania nazwy firmy i domeny
W ramach rebrandingu – oprócz nazwy i logo - całkowicie zmieniono również zawartość strony internetowej marki (www.cyberfolks.pl), wprowadzając na nią m.in. innowacyjną wyszukiwarkę domen z kreatorem nazw. Dzięki niej, przedsiębiorcy mogą łatwo i szybko wybrać nazwę domeny dla swojej firmy, produktu lub usługi – wystarczy, że podadzą słowo powiązane tematycznie z obszarem działania. Kreator wygeneruje wówczas szereg pomysłów na nazwy domeny w oparciu o wielojęzyczne słowniki synonimów, które zostały zaimplementowane w mechanizm kreatora.
Poprawa szybkości działania stron
Kolejnym niezwykle ważnym obszarem, na którym ma być skoncentrowana uwaga cyber_Folks, jest szybkość działania stron internetowych. Szybsze strony oznaczają nawet o połowę więcej konwersji, mniej porzuceń i większą efektywność działań reklamowych. Usprawnieniom w tym obszarze służą autorskie wtyczki stworzone przez markę, które zapewniają automatyczną optymalizację i przyśpieszenie działania sklepów i stron opartych o PrestaShop i Wordpress. Wg testów obciążeniowych sklepy PrestaShop mogą ładować się do 5x szybciej, a wydajność stron na WordPress jest do 68x większa.
Świetny produkt w najlepszym opakowaniu
„Do tej pory mieliśmy już bardzo dobry produkt, wyróżniający się jakością techniczną i podejściem do klienta. Wierzymy, że taki produkt zasługuje na najlepsze opakowanie, czytelnie komunikujące kim jesteśmy. Opakowanie oddające ducha naszej relacji z rynkiem. To dlatego stworzyliśmy markę cyber_Folks” – komentuje Jakub Dwernicki, prezes H88 SA, właściciela marki cyber_Folks.
Rebrandinowi towarzyszy internetowa kampania reklamowa marki cyber_Folks, obejmująca internet oraz telewizję.
Dodatkowe informacje na temat cyber_Folks można znaleźć na stronie: https://cyberfolks.pl/.
Poprawianie stabilności procesorów Intel Core 13. i 14. generacji z domyślnymi u
Uber One dla studentów, miejsce w busie na koncert i wsparcie w opiece
AWS wprowadza asystenta spotkań na żywo opartego na sztucznej inteligencji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.