Komunikaty PR

Cyber_Folks – nowa marka na rynku webhostingowym kusi nowościami

2020-04-17  |  10:05
Biuro prasowe
Kontakt
PR Solutions
Agencja PR

ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl

Linuxpl.com, marka należąca do grupy webhostingowej H88, zmieniła nazwę na cyber_Folks. Rebranding służy wyraźniejszemu zakomunikowaniu faktu, że marka już od dłuższego czasu nie tylko oferuje wydajne serwery, ale także wyjątkowy poziom wsparcia i inspiracji. Dzięki temu stała się integralną częścią społeczności przedsiębiorców, deweloperów, marketerów i blogerów. Cyber – to serwery, technologia, wydajność. Folks – to ludzie, wsparcie, inspiracje. „To My i Ty” – zapewnia cyber_Folks.

Wsparcie w 6 minut i 26 sekund

Według cyber_Folks, od hosterów zawsze wymagało się głównie domen i serwerów, ale na przestrzeni ostatnich lat wiele się w tym obszarze zmieniło. Marka wspiera swoich klientów w sprawach związanych z serwerami czy domenami, ale także inspiruje webinarami, ebookami, czy przydatnymi narzędziami.

„Gdyby zapisani na organizowane przez nas webinary w minionym roku postanowili przyjechać na nie samochodami, korek na autostradzie miałby 77 km! Wielu miało też okazję czytać ebooka od nas, zaudytować stronę, albo wygenerować politykę prywatności - słowem: złapać inspiracje. Inspiracje dostarczone przez praktyków i specjalistów, należących do tej samej, co nasi klienci społeczności, kochających technologie internetowe i ułatwiających wykorzystanie ich potencjału! Żeby osiągać sukcesy potrzebne jest jedno i drugie. Technologia i ludzie” - mówi Artur Pajkert, Brand Director marki cyber_Folks.

Po rebrandingu firma planuje jeszcze bardziej rozwijać obszar wsparcia związany z inspirowaniem swoich klientów, jednocześnie nie zapominając o tradycyjnej obsłudze klienta. Już teraz należy ona do jednych z najlepszych na rynku webhostingowym, ze średnim czasem reakcji na zgłoszenia mailowe wynoszącym 6 minut i 26 sekund (mediana). Ambicją marki jest jeszcze większe podniesienie tych i innych parametrów obsługi klienta.

Innowacje w procesie szukania nazwy firmy i domeny

W ramach rebrandingu – oprócz nazwy i logo - całkowicie zmieniono również zawartość strony internetowej marki (www.cyberfolks.pl), wprowadzając na nią m.in. innowacyjną wyszukiwarkę domen z kreatorem nazw. Dzięki niej, przedsiębiorcy mogą łatwo i szybko wybrać nazwę domeny dla swojej firmy, produktu lub usługi – wystarczy, że podadzą słowo powiązane tematycznie z obszarem działania. Kreator wygeneruje wówczas szereg pomysłów na nazwy domeny w oparciu o wielojęzyczne słowniki synonimów, które zostały zaimplementowane w mechanizm kreatora.

Poprawa szybkości działania stron

Kolejnym niezwykle ważnym obszarem, na którym ma być skoncentrowana uwaga cyber_Folks, jest szybkość działania stron internetowych. Szybsze strony oznaczają nawet o połowę więcej konwersji, mniej porzuceń i większą efektywność działań reklamowych. Usprawnieniom w tym obszarze służą autorskie wtyczki stworzone przez markę, które zapewniają automatyczną optymalizację i przyśpieszenie działania sklepów i stron opartych o PrestaShop i Wordpress. Wg testów obciążeniowych sklepy PrestaShop mogą ładować się do 5x szybciej, a wydajność stron na WordPress jest do 68x większa.

Świetny produkt w najlepszym opakowaniu

„Do tej pory mieliśmy już bardzo dobry produkt, wyróżniający się jakością techniczną i podejściem do klienta. Wierzymy, że taki produkt zasługuje na najlepsze opakowanie, czytelnie komunikujące kim jesteśmy. Opakowanie oddające ducha naszej relacji z rynkiem. To dlatego stworzyliśmy markę cyber_Folks” – komentuje Jakub Dwernicki, prezes H88 SA, właściciela marki cyber_Folks.

Rebrandinowi towarzyszy internetowa kampania reklamowa marki cyber_Folks, obejmująca  internet oraz telewizję.

Dodatkowe informacje na temat cyber_Folks można znaleźć na stronie: https://cyberfolks.pl/. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem

Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.

Ochrona środowiska

KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.

Handel

Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.