Czarująco różowy czy Intensywnie czerwony – nowe smoothies Foodini od Żabki
Żabka pobudza zmysły swoich klientów i wprowadza dwa nowe warianty ulubionego smoothies Foodini – Czarująco różowy (truskawka, malina, kiwi, chia) i Intensywnie czerwony (czarna porzeczka, siemię lniane, gruszka). To kolejny krok w rozwoju marki własnej Foodini, w ramach której sieć oferuje w 100% roślinne płynne przekąski owocowo-warzywne. Dla wszystkich, którzy sięgną po nowe odsłony Foodini, Żabka przygotowała atrakcyjne promocje. Od 14 kwietnia br. przez dwa tygodnie są one dostępne w cenie 3,99 zł przy zakupie 2 sztuk (cena regularna to 4,99 zł/szt.). A od 28 kwietnia br. przez kolejne dwa tygodnie w promocyjnej cenie 3,99 zł będą mogli je zakupić użytkownicy aplikacji żappka.
Płynne przekąski Foodini posiadają w 100% roślinny skład, idealny dla osób niejedzących produktów odzwierzęcych. Nie zawierają konserwantów, sztucznych barwników czy substancji słodzących. Dostępne są w wielu wariantach smakowych, niektóre z dodatkiem nasion, przypraw czy zbóż. Swój unikalny, intensywny smak zawdzięczają naturalnym składnikom – owocom lub warzywom. Najnowsze kompozycje smakowe Foodini wzbogacone są o wartościowe dodatki będące źródłem witamin, minerałów, błonnika czy kwasów Omega. Czarująco różowy zawiera nasiona chia, a Intensywnie czerwony – siemię lniane.
W produkcji Foodini Żabka stosuje innowacyjną technologię HPP (tzw. high pressure processing). Jest to zastępująca pasteryzację technologia bardzo wysokiego ciśnienia w niskiej temperaturze gwarantująca, że naturalne składniki zachowują swoje wartości odżywcze i naturalny, świeży smak.
Smoothies Foodini są pakowane w poręczne opakowania o pojemności 250 ml. Są idealne jako szybka i smaczna przekąska urozmaicająca codzienną dietę. Dostępne są w przyjaznych środowisku opakowaniach – butelka powstaje w 100% z materiału pochodzącego z recyclingu (tzw. rPET).
W nawiązaniu do głównego hasła marki Foodini – „Pycha! To nie grzech, to Foodini” powstała kampania kreatywna, która wystartuje już wkrótce. Za opracowanie jej konceptu i komunikację w social mediach odpowiadają agencja albo albo, a za produkcję materiałów F25 Production House.
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.