Czarująco różowy czy Intensywnie czerwony – nowe smoothies Foodini od Żabki
Żabka pobudza zmysły swoich klientów i wprowadza dwa nowe warianty ulubionego smoothies Foodini – Czarująco różowy (truskawka, malina, kiwi, chia) i Intensywnie czerwony (czarna porzeczka, siemię lniane, gruszka). To kolejny krok w rozwoju marki własnej Foodini, w ramach której sieć oferuje w 100% roślinne płynne przekąski owocowo-warzywne. Dla wszystkich, którzy sięgną po nowe odsłony Foodini, Żabka przygotowała atrakcyjne promocje. Od 14 kwietnia br. przez dwa tygodnie są one dostępne w cenie 3,99 zł przy zakupie 2 sztuk (cena regularna to 4,99 zł/szt.). A od 28 kwietnia br. przez kolejne dwa tygodnie w promocyjnej cenie 3,99 zł będą mogli je zakupić użytkownicy aplikacji żappka.
Płynne przekąski Foodini posiadają w 100% roślinny skład, idealny dla osób niejedzących produktów odzwierzęcych. Nie zawierają konserwantów, sztucznych barwników czy substancji słodzących. Dostępne są w wielu wariantach smakowych, niektóre z dodatkiem nasion, przypraw czy zbóż. Swój unikalny, intensywny smak zawdzięczają naturalnym składnikom – owocom lub warzywom. Najnowsze kompozycje smakowe Foodini wzbogacone są o wartościowe dodatki będące źródłem witamin, minerałów, błonnika czy kwasów Omega. Czarująco różowy zawiera nasiona chia, a Intensywnie czerwony – siemię lniane.
W produkcji Foodini Żabka stosuje innowacyjną technologię HPP (tzw. high pressure processing). Jest to zastępująca pasteryzację technologia bardzo wysokiego ciśnienia w niskiej temperaturze gwarantująca, że naturalne składniki zachowują swoje wartości odżywcze i naturalny, świeży smak.
Smoothies Foodini są pakowane w poręczne opakowania o pojemności 250 ml. Są idealne jako szybka i smaczna przekąska urozmaicająca codzienną dietę. Dostępne są w przyjaznych środowisku opakowaniach – butelka powstaje w 100% z materiału pochodzącego z recyclingu (tzw. rPET).
W nawiązaniu do głównego hasła marki Foodini – „Pycha! To nie grzech, to Foodini” powstała kampania kreatywna, która wystartuje już wkrótce. Za opracowanie jej konceptu i komunikację w social mediach odpowiadają agencja albo albo, a za produkcję materiałów F25 Production House.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.