Czas na „Wygaszanie punktów PAYBACK”!
Od początku stycznia ruszyła kolejna edycja akcji „Wygaszanie punktów PAYBACK”, która potrwa do końca lutego. W tym czasie uczestnicy Programu mogą skorzystać z wyjątkowych ofert dostępnych w sklepie z nagrodami. Równowartość punktów, które stracą ważność, wynosi aż 24 milionów złotych.
W akcji mogą wziąć udział wszyscy uczestnicy Programu PAYBACK, również ci, których punkty nie są zagrożone wygaśnięciem. Jak? Wystarczy wejść na sklep.payback.pl, gdzie na PAYBACK-owiczów czekają atrakcyjne nagrody rzeczowe przygotowane przez renomowane marki – Tefal, Kärcher, JBL, Ambition czy Russell Hobbs, a także karty podarunkowe na zakupy m.in. na Allegro, RTV Euro AGD, Douglas, H&M i Empik.
– Wygaszanie punktów PAYBACK to stały punkt w naszym kalendarzu. Wszystko po to, aby punkty zgromadzone przez uczestników Programu przed trzema laty nie przepadły, a mogły zostać wymienione na wyjątkowe nagrody czy karty upominkowe. Co więcej, punktami można także wspierać akcje charytatywne, np. program Pajacyk, do czego gorąco zachęcamy. Potencjał zakupowy i możliwość wsparcia najbardziej potrzebujących jest w tym roku ogromna – punkty zagrożone wygaśnięciem mają łączną wartość aż 24 mln złotych – tłumaczy Paweł Zuń, e-Commerce Manager w PAYBACK Polska.
Aby sprawdzić, czy nasze punkty mogą wkrótce wygasnąć, należy zalogować się w serwisie internetowym PAYBACK lub w aplikacji i wejść w zakładkę „Moje punkty PAYBACK”, gdzie podane są wszystkie aktualne środki, a także informacja, ile z nich może stracić ważność w najbliższym czasie.
Szczegóły akcji, która potrwa do północy 28 lutego, są dostępne pod adresem www.PAYBACK.pl/wygaszanie.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.