Komunikaty PR

Cztery kolekcje Ceramiki Paradyż z nominacjami w konkursie Perły Ceramiki UE

2020-10-21  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Do pobrania jpg ( 0.48 MB )

Zakończyła się II edycja plebiscytu Perły Ceramiki UE 2020. Nominacje jury do tytułów Perła Ceramiki UE 2020, Perła Ceramiki Dystrybutorów 2020 oraz Perła Ceramiki Projektantów – użytkowników CAD Decor 2020 otrzymały cztery kolekcje Ceramiki Paradyż. Wśród nich nie zabrakło najnowszych wdrożeń polskiego producenta – płytek z setu Home of Concrete.

 

Konkurs Perły Ceramiki UE organizowany jest nieprzerwanie od 2004 roku przez kwartalnik Wokół Płytek Ceramicznych oraz firmę CAD Projekt K&A. Celem konkursu jest promowanie płytek ceramicznych, które wyróżniają się wzornictwem i jakością, ale także uhonorowanie zespołów zaangażowanych w ich projektowanie. W tej edycji aż cztery kolekcje Ceramiki Paradyż zdobyły uznanie jury i znalazły się w gronie nominowanych: Wildland, Craftland, Moondust w klasie standard oraz Granddust w klasie premium.

 

Płytki z kolekcji Wildland zachwyciły jury idealnie odzwierciedlonym wzorem drewna dębowego z wyraźnie uwidocznionymi słojami oraz sękami, które do złudzenia przypominają naturalne tworzywo. Dodatkowym atutem, na który zwrócono uwagę, jest modna obecnie dekoracja z wzorem chevron wchodząca w skład kolekcji. Kolejna propozycja Ceramiki Paradyż – Craftland, została odebrana jako stonowana i pełna elegancji kolekcja, która podkreśli spokojny i subtelny nastrój wnętrza. Zdaniem jury jej dodatkowym atutem jest możliwość zastosowania płytek na zewnątrz budynków, co pozwala na stworzenie spójnej aranżacji z wnętrzem.

 

Uznanie jury oraz nominację do konkursu zdobyły także ostatnie nowości produktowe polskiego producenta. Są to kolekcje Moondust oraz Granddust z setu Home of Concrete, które stanowią nową odsłonę cieszącego się od kilku sezonów betonu. Moondust to nowoczesne płytki inspirowane kosmosem oraz powracającym do architektury wnętrz terazzo (lastriko). Jak przyznają jurorzy: Kolekcja doskonale wpisuje się w aktualne trendy wnętrzarskie. Mimo bogactwa wzorów i dekorów łączących w sobie wszystkie kolorystyki, kolekcja utrzymana jest w nowoczesnym, industrialnym stylu. Z kolei Granddust to ekspresyjna kolekcja, oparta o wszystkie odcienie szarości. Wyróżnia ją oryginalna faktura cementu, która została przełamana rysunkiem niezwykle modnego terazzo. Wzór na płytkach oddaje spektakularny efekt kamieni zatopionych w betonie, które zostały ukryte pod gładką, polerowaną powierzchnią. Jury wyróżniło kolekcję za ciekawą kolorystykę i format.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.