Komunikaty PR

Czynniki inwestycji i rozwoju na rynku piwowarskim w Polsce w globalnym badaniu

2020-03-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Jan Stożek
Solski Communications

p. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
jstozek|solskipr.pl| |jstozek|solskipr.pl
+48602151589
www.solskipr.pl

W raporcie dotyczącym nowych trendów na rynku piwowarskim, opublikowanym przez Watson-Marlow Fluid Technology Group (WMFTG), omówiono różne czynniki wpływające na globalny rynek piwa. Raport oparty na głębokiej analizie dużej ilości danych ułatwi polskim browarom zrozumienie bodźców rynkowych i budowanie przewagi nad konkurencją.

W raporcie zaprezentowano szereg zmian w zachowaniu konsumentów oraz szersze kwestie dotyczące zrównoważonego rozwoju, jak niedostatek wody, które mogą być bodźcami do wprowadzania zmian i innowacji.

Zalecenia przygotowane we współpracy z powszechnie szanowanym, międzynarodowym ośrodkiem International Centre for Brewing Science, które zostały zawarte w raporcie Globalne Trendy w Piwowarstwie, wskazują przede wszystkim, w jaki sposób browary mogą osiągnąć przewagę konkurencyjną utrzymując zarazem efektywność procesów.

 

Znaczenie inwestycji

WMFTG dostarcza wielu dużym i znanym markom pompy sinusoidalne i perystaltyczne oferujące maksymalny czas pracy i spełniające normy higieny i kontroli jakości wymagane przez rynek piwowarski”. Raport podkreśla znaczenie decyzji inwestycyjnych w sektorze piwowarskim i pomaga w ich uzasadnieniu.

 

Rod White, mistrz piwowarski, adiunkt w International Centre for Brewing Science na Uniwersytecie Nottingham, powiedział:

„Chcąc utrzymać konkurencyjność browary muszą warzyć szeroką gamę gatunków piwa zachowując zarazem wysoki poziom efektywności procesów. Z roku na rok narasta presja na wytwarzanie wysokiej jakości piw jak najniższym kosztem. W raporcie przyglądamy się najważniejszym zmianom zachodzącym na globalnym rynku i prognozujemy rozwój niektórych trendów w ciągu najbliższych kilku lat. Mamy nadzieję, że informacje te będą przydatne dla jego odbiorców”.

 

Raport pomoże browarom — małym i dużym — przekonać się, że inwestując w technologie pozwalające poprawić jakość produktów i zwiększyć ogólną efektywność linii produkcyjnych, można także zredukować ilość odpadów, usprawnić produkcję i uzyskać oszczędności. Czynniki te zapewniają lepszą rentowność i możliwość zwiększania udziałów w rynku.

Rynek piwowarski w Polsce ma ogromne perspektywy rozwoju. Dzięki nowoczesnym technologiom i strategiom proaktywnego utrzymania ruchu można osiągnąć najwyższą efektywność procesów” — radzi Rafał Łydziński, Dyrektor Zarządzający, Watson-Marlow Fluid Technology Group Polska.

W raporcie podkreślono także korzyści z uczenia maszynowego — i Big Data — w browarnictwie. Na przykład można już przewidywać moc piwa uzyskanego z fermentacji poszczególnych partii i wyznaczyć najlepszy moment przejścia do następnego etapu produkcji. Wykorzystując sztuczną inteligencję do ulepszania prognoz produkcji, wraz z poziomymi kanałami dystrybucji, browary mogą ustabilizować dystrybucję, a w konsekwencji zmniejszyć ilość odpadów.

Kopia raportu Trendy w browarnictwie dostępna jest online. Wydruk przesyłamy na zamówienie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Solski Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności

Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.