Komunikaty PR

Dan Cake wdrożył innowacyjne narzędzie
 do komunikacji B2B

2021-08-24  |  12:00
Biuro prasowe

Firma Dan Cake Polonia uruchomiła nowoczesne rozwiązanie technologiczne, służące do kompleksowej wymiany informacji handlowych - Progresywną Aplikację Webową.  

PWA, czyli Progressive Web App, to aplikacja uruchamiana jak zwykła strona internetowa, ale działająca i wyglądająca jak natywna aplikacja mobilna. Dzięki niej kluczowe komunikaty, dotyczące np. sezonowych akcji promocyjnych, nowości w ofercie czy uruchamianych aktywacji konsumenckich, trafią do klientów biznesowych szybciej. Będą one zamieszczane zarówno w samej aplikacji, jak również dotrą do odbiorców w formie powiadomień push, bezpośrednio na ich smartfony.

Narzędzie to daje możliwość personalizowania informacji przeznaczonych do różnych grup adresatów. Dzięki temu producent oszczędza czas, a cały proces komunikacji z klientem – np. siecią handlową – jest znacząco usprawniony.  Zdecydowanie ułatwia to spełnianie oczekiwań klientów i efektywne realizowanie ich potrzeb. 

– Uruchomienie aplikacji PWA jest odpowiedzią na obecną, globalną sytuację. Pandemia wywróciła do góry nogami sposób prowadzenia rozmów handlowych. Zawsze staramy się być o krok do przodu i wykorzystywać dostępne rozwiązania technologiczne. Cyfrowe narzędzie, jakim jest PWA, przenosi naszą komunikację z klientami na wyższy, jeszcze lepszy poziom i pozwala docierać do naszych odbiorców szybko, skutecznie i w czasie rzeczywistym – mówi Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake Polonia.

Technologia PWA nie wymaga posiadania specjalnego oprogramowania czy sprzętu – wystarczy smartfon bądź komputer. Klienci uzyskują dostęp do aplikacji bezpośrednio z wyszukiwarki lub z ikonki na pulpicie, nie będą musieli również pamiętać o aktualizacjach – jak to ma miejsce w przypadku tradycyjnych aplikacji. Co warte podkreślenia, to fakt, że zamieszczane w niej treści będą dostępne dla odbiorców również w trybie offline.

Narzędzie PWA dla firmy Dan Cake zaprojektowała i wdrożyła agencja 19 Południk. 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.