DB Schenker najbardziej odpowiedzialną firmą w swojej branży
DB Schenker zwyciężył w 15. edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm w kategorii „transport, logistyka, usługi”.
DB Schenker uczestniczy w tym zestawieniu od początku jego istnienia. W tegorocznej edycji zajął pierwsze miejsce w kategorii „transport, logistyka, usługi”. Przyznana nagroda dowodzi, że operator logistyczny od lat konsekwentnie realizuje strategię zrównoważonego rozwoju.
– Ocenie podlegały między innymi odpowiedzialne zarządzanie, innowacyjność społeczna i komunikacja z interesariuszami – mówi Piotr Zborowski, CEO North & East Europe w DB Schenker i dodaje – Niewątpliwie oczekiwania społeczne od biznesu rosną. Tym bardziej cieszę się, że nasze wysiłki zostały docenione. Gratuluję również wszystkim uczestnikom Rankingu.
Ranking Odpowiedzialnych Firm to prestiżowe zestawienie firm działających w Polsce ocenianych pod kątem jakości zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu (CSR). Autorami zestawienia są Profesor Bolesław Rok z Centrum Badań Przedsiębiorczości Pozytywnego Wpływu Akademii Leona Koźmińskiego oraz Jarosław Horodecki, dziennikarz i analityk. Za weryfikację wyników odpowiada Deloitte.
W tym roku w Rankingu wzięło udział niemal 80 przedsiębiorstw, a zainteresowanie nim wyraziło dwa razy tyle. Ostatecznie zakwalifikowało się 70 firm.
O DB Schenker w Polsce
DB Schenker jest globalnym operatorem logistycznym. Oferuje kompleksowe rozwiązania obejmujące transport lądowy, oceaniczny, lotniczy i logistykę magazynową. Zarządza globalnymi łańcuchami dostaw dla producentów, eksporterów i importerów wiodących marek. W Polsce operator logistyczny dysponuje silną siecią połączeń pomiędzy 17 oddziałami. Posiada 13 magazynów logistycznych i agencję celną. Łącznie zatrudnia około 2500 osób.
https://www.dbschenker.com/pl-pl

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.