Delikatesy Centrum tworzą najlepszą gazetkę!

Alicja Zaborska
PR Hub Sp z o.o.
Długa 16
00-238 Warszawa
alicja.zaborska|prhub.eu| |alicja.zaborska|prhub.eu
+ 48 533 337 960
https://prhub.eu/
Najlepiej sprofilowane promocje pod potrzeby klientów, atrakcyjne przygotowanie gazetek pod względem graficznym, to właśnie te kryteria przeważyły o bezapelacyjnym zwycięstwie Delikatesów Centrum w kategorii Supermarketów. W tegorocznej edycji w badaniu wzięło udział 80 tys. klientów różnych sieci handlowych, którzy wydali łącznie ponad 3 mln opinii w czterech kategoriach – Dyskonty, Hipermarkety, Supermarkety oraz sklepy Convenience.
– Otrzymanie nagrody branżowej to dla nas zawsze ogromny powód do radości, a tytuł przyznany przez klientów to największy możliwy zaszczyt. W nasze gazetki wkładamy zawsze dużo pracy i uwagi, ale przede wszystkim stale zadajemy sobie pytanie – czy nasze materiały promocyjne odpowiadają na potrzeby naszych klientów? To właśnie ich satysfakcja jest dla nas najważniejsza i motywuje nasz zespół do dalszego działania – mówi Michał Groniewski, Dyrektor Marketingu Delikatesów Centrum, i dodaje: – Tworzymy nasze gazetki w taki sposób, by były one dla klienta czytelne, przejrzyste i atrakcyjne. Tak dobieramy układ publikacji, zestaw artykułów oraz promocje, żeby w jak największym stopniu zadowolić naszych klientów. Niezmiernie cieszymy się, że widzą to i doceniają.
Gazetki Delikatesów Centrum oferują produkty wyróżniające sklepy – szeroką ofertę wysokiej jakości mięsa i wędlin z tradycyjnej lady, dowożone codziennie świeże warzywa i owoce, pieczywo z lokalnych piekarni oraz nabiał z małych mleczarni z okolicy. Dzięki czemu Delikatesy Centrum są doskonałym wyborem sklepu na codzienne, świeże zakupy blisko domu.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.