Delikatesy Centrum tworzą najlepszą gazetkę!

Alicja Zaborska
PR Hub Sp z o.o.
Długa 16
00-238 Warszawa
alicja.zaborska|prhub.eu| |alicja.zaborska|prhub.eu
+ 48 533 337 960
https://prhub.eu/
Najlepiej sprofilowane promocje pod potrzeby klientów, atrakcyjne przygotowanie gazetek pod względem graficznym, to właśnie te kryteria przeważyły o bezapelacyjnym zwycięstwie Delikatesów Centrum w kategorii Supermarketów. W tegorocznej edycji w badaniu wzięło udział 80 tys. klientów różnych sieci handlowych, którzy wydali łącznie ponad 3 mln opinii w czterech kategoriach – Dyskonty, Hipermarkety, Supermarkety oraz sklepy Convenience.
– Otrzymanie nagrody branżowej to dla nas zawsze ogromny powód do radości, a tytuł przyznany przez klientów to największy możliwy zaszczyt. W nasze gazetki wkładamy zawsze dużo pracy i uwagi, ale przede wszystkim stale zadajemy sobie pytanie – czy nasze materiały promocyjne odpowiadają na potrzeby naszych klientów? To właśnie ich satysfakcja jest dla nas najważniejsza i motywuje nasz zespół do dalszego działania – mówi Michał Groniewski, Dyrektor Marketingu Delikatesów Centrum, i dodaje: – Tworzymy nasze gazetki w taki sposób, by były one dla klienta czytelne, przejrzyste i atrakcyjne. Tak dobieramy układ publikacji, zestaw artykułów oraz promocje, żeby w jak największym stopniu zadowolić naszych klientów. Niezmiernie cieszymy się, że widzą to i doceniają.
Gazetki Delikatesów Centrum oferują produkty wyróżniające sklepy – szeroką ofertę wysokiej jakości mięsa i wędlin z tradycyjnej lady, dowożone codziennie świeże warzywa i owoce, pieczywo z lokalnych piekarni oraz nabiał z małych mleczarni z okolicy. Dzięki czemu Delikatesy Centrum są doskonałym wyborem sklepu na codzienne, świeże zakupy blisko domu.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.