Delma Maślany smak w kostce – nowy format, doskonały smak
Delma Maślany smak to nowa odsłona i odmieniona receptura produktu, który w polskich domach znany jest od ponad 20 lat. Udoskonalona wersja oraz zawartość 80% tłuszczu pozwala na uniwersalne zastosowanie w domowej kuchni. Nowością jest innowacyjny format opakowania – kostka 250 g, która bezpośrednio nawiązuje do maślanego smaku Delmy.
Uniwersalne zastosowanie i znakomity maślany smak
Delma gości na polskich stolach już od ponad 20 lat, a smakosze cenią ją za wysoką jakość oraz wyjątkowy smak. Nowa formuła produktu została udoskonalona, cechując się zawartością 80% tłuszczu. Dzięki temu Delma Maślany smak idealnie nadaje się do smarowania, gotowania oraz smażenia. Pomoże w przygotowaniu wielu różnorodnych, pysznych posiłków dla całej rodziny. Od teraz śniadania, obiady i kolacje można przygotowywać z wykorzystaniem tego samego produktu. Możemy mieć pewność, że dzięki udoskonalonej Delmie codzienne dania udadzą się znakomicie!
Zupełnie nowy format
Delma Maślany smak w kostce to nowy format opakowania, który bezpośrednio nawiązuje do maślanego smaku produktu. Kostka 250 g jest wygodna w użyciu i równie uniwersalna jak standardowy kubek. Produkt pozostaje gotowy do użycia po wyjęciu prosto z lodówki.
Delmę Maślany smak w kostce charakteryzują te same właściwości, co produkt w kubku: zawartość 80% tłuszczu, maślany smak oraz wszechstronne zastosowanie – dlatego jest doskonałą pomocą w przygotowywaniu różnorodnych dań każdego dnia. Co ważne, produkt w kostce, jak i w standardowym kubku, powstał na bazie wysokiej jakości olejów roślinnych.
Cosori i WeWork ze wspólnym warsztatem kulinarnym w Warszawie
Pomiar poboru mleka w fabryce Hochland w Węgrowie
Grupa Lorenz publikuje Raport z postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju 2023
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii
30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.
Sport
Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby
Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.
Infrastruktura
Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja
W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.