Komunikaty PR

Delock wprowadza nową stację dokującą 4K

2020-01-21  |  01:00
Biuro prasowe

Delock 87748 to stacja dokująca 4K, którą można podłączyć do portu USB-C lub Thunderbolt 3 w dowolnym laptopie. Dzięki wydłużonej obudowie wykonanej z metalu może ona pełnić także rolę podstawki, poprawiając komfort pracy i wentylację komputera. Co istotne, stacja dokująca Delock obsługuje funkcję Power Delivery. Użytkownik nie traci więc żadnego portu w laptopie, a jednocześnie zyskuje szereg nowych możliwości.

 

 

Prezentowana stacja dokująca Delock 87748 jest wyposażona w cztery porty USB 3.0 i dodatkowy, oprócz USB-C PD, port USB-C, dzięki którym można podłączyć wszystkie niezbędne akcesoria. Urządzenie ma również wyprowadzony pełnowymiarowy port HDMI obsługujący transmisję w jakości 4K30, co pozwala na skorzystanie z zewnętrznego monitora lub projektora. Osoby potrzebujące niezawodnego i szybkiego łącza sieciowego docenią obecność portu LAN.

 

Stacja Delock 87748 posiada zintegrowany czytnik kart pamięci. Producent nie szedł tutaj na skróty i zaimplementował dwa sloty - na pełnowymiarowe karty SD/MMC oraz wersje micro. Dzięki temu nie trzeba korzystać z przejściówek by uzyskać dostęp do informacji składowanych na miniaturowych nośnikach pamięci. Oba gniazda można używać jednocześnie i wymieniać dane między kartami SD i microSD.

 

Stacja dokująca Delock 87748 sukcesywnie pojawia się w ofertach sklepów. Jej cena wynosi ok. 500 zł.

 

Dane techniczne:

 

  • model: 87748
  • złącza:
    • 4 x USB 3.0
    • USB typu C (USB 3.2 Gen 1)
    • USB-C PD
    • HDMI
    • LAN (1 Gbps)
    • czytnik kart pamięci SD / SDHC / SDXC / MMC
    • czytnik kart pamięci microSD / microSDHC / microSDXC
  • dodatkowe informacje:
    • HDMI obsługuje HDCP 1.4, rozdzielczość do 3840 x 2160 @ 30 Hz oraz transmisję audio i wideo
    • Zaimplementowane USB Power Delivery 3.0 pozwala na dostarczenie do 60 W mocy dla hosta
  • wymiary: ok. 282 x 41 x 16 mm
  • metalowa obudowa

 

Wymagania systemowe:

  • MacOS 10.14.5 lub nowszy
  • Windows 7/8.1/10
  • laptop z portem USB-C lub Thunderbolt 3

 

Zawartość opakowania:

  • stacja dokująca USB-C
  • przewód połączeniowy USB-C

instrukcja obsługi

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Showroom VisionCube z Sony Crystal LED Biuro prasowe
2024-06-27 | 16:15

Showroom VisionCube z Sony Crystal LED

Atutem showroomów jest możliwość przetestowania wysoko zaawansowanych rozwiązań przed zakupem. To szansa na rozmowę z ekspertami, aby pozyskać wiedzę, sprecyzować oczekiwania i na
IT i technologie Ponadczasowa Podróż: Kroniki Titanic Belfast
2024-06-27 | 13:00

Ponadczasowa Podróż: Kroniki Titanic Belfast

Panasonic przekształca Titanic Belfast, oferując niezwykle silne i poruszające doświadczenie immersyjne. Dzięki zaawansowanej technologii LCD, ta znana atrakcja turystyczna zapewnia
IT i technologie Zalman zaprezentował nowe produkty podczas targów Computex 2024
2024-06-27 | 10:00

Zalman zaprezentował nowe produkty podczas targów Computex 2024

Tegoroczne targi Computex są już za nami. Czas zatem podsumować nowości od znanych producentów. Szczególnie interesująco prezentowało się stoisko firmy Zalman, na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Unijne przepisy przyspieszają zieloną transformację branży kosmetycznej. Zielony Ład może zmniejszyć konkurencyjność europejskich producentów

Konsumenci przy zakupie kosmetyków zwraca większą uwagę na kwestie ekologiczne. Dla 65 proc. istotne znaczenie mają naturalne, organiczne składniki. Coraz więcej wagi przywiązują do kwestii ekologicznych opakowań – 74 proc. kupujących kosmetyki i leki wskazało, że jest to dla nich ważne lub bardzo ważne – wynika z badania EKObarometr. Za zmianami nawyków konsumentów idą więc zmiany w przemyśle, napędzane również nowymi regulacjami unijnymi w obszarze Zielonego Ładu. Dla branży oznacza to jednak duże wyzwanie inwestycyjne, również pod kątem jej konkurencyjności na arenie międzynarodowej.

Handel

Sztuczna inteligencja ma coraz więcej zastosowań w internetowym handlu. Teraz e-sklepy muszą się przygotować do wdrożenia nowych regulacji

Sztuczna inteligencja to jeden z głównych trendów, które będą kształtować w najbliższym czasie rozwój e-commerce. Według ekspertów IdoSell w 2024 roku AI na dobre rozgości się w tej branży, stwarzając nowe możliwości m.in. w dotarciu do konsumentów, personalizacji oferty czy zautomatyzowanej obsłudze klientów. Na wdrażanie tego typu rozwiązań w e-commerce wpłynie przyjęty w marcu br. unijny akt w sprawie sztucznej inteligencji, który zacznie w pełni obowiązywać za dwa lata. – Branża e-commerce bardzo intensywnie przyglądała się temu procesowi legislacyjnemu i czekała na ostateczny kształt tych przepisów, żeby wiedzieć, jak się do nich przygotować. Teraz te procesy wdrożeniowe będą się rozpoczynać – mówi Witold Chomiczewski, pełnomocnik Izby Gospodarki Elektronicznej ds. legislacji.

Problemy społeczne

Zbliża się tsunami problemu otyłości i związanych z nią powikłań. Bez zmiany w podejściu do tej choroby trudno mówić o skutecznej walce

Wypracowanie ścieżki postępowania z pacjentem zmagającym się z chorobą otyłościową, edukacja zdrowotna czy walka ze stygmatyzacją, również w gabinetach lekarskich. Na te potrzeby zwracają szczególną uwagę eksperci ochrony zdrowia, mówiąc o  nadwadze i otyłości. Są też zgodni co do tego, że jeśli nie zatrzymamy narastającego problemu i nie wdrożymy konkretnej strategii walki z otyłością, to gabinety lekarskie już za kilka lat zmierzą się z rosnącą rzeszą coraz młodszych pacjentów z poważnymi powikłaniami zdrowotnymi. Wśród nich do tych najgroźniejszych zalicza się cukrzycę typu 2 czy choroby serca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.