Komunikaty PR

Demolish Games wydawcą gry Malone in Nightmares na PC!

2020-12-22  |  09:20
Biuro prasowe

Demolish Games, spółka należąca do grupy kapitałowej Ultimate Games, podpisała umowę, na mocy której nabyła prawa do powstającej gry platformowej Malone in Nightmares. Tytuł jest obecnie w procesie preprodukcji, za który odpowiada grupa Who Made This? Kluczowym elementem strategii rozwoju Demolish Games jest produkcja gier należących do popularnej serii Demolish and Build.

Malone in Nightmares to projekt utrzymany w surrealistycznym klimacie, który czerpie m.in. z charakterystycznego imaginarium prac słynnego polskiego malarza i rysownika – Zdzisława Beksińskiego. Grupa Who Made This?, która odpowiada za preprodukcję tytułu, planuje tworzyć grafiki do gry odręcznie, a nie – jak robi to większość twórców gier –  generować je komputerowo. Inspiracją do Malone in Nightmares są m.in. kultowe gry wideo: Braid (2008), Celeste (2018), Inside (2016), czy Limbo (2010).

 – Bardzo cieszymy się z pozyskania praw do tak oryginalnej produkcji, jaką ma być Malone in Nightmares. Demolish Games finansuje proces preprodukcji grupie Who Made This?. Na początku przyszłego roku będziemy mogli zaprezentować pierwsze materiały promocyjne. Malone in Nightmares z pewnością uatrakcyjni nasze portfolio. Nie możemy się doczekać pierwszych efektów pracy grupy Who Made This? – mówi Paweł Dywelski, prezes Demolish Games.

Po procesie preprodukcji, Demolish Games sfinansuje właściwą produkcję gry oraz działania związane z jej promocją. Spółka nie wyklucza, że tytuł będzie także portowany na konsole Nintendo Switch, Xbox One i Series S/X, oraz PlayStation 5.

Model biznesowy Demolish Games zakłada regularnie pozyskiwanie nowych tytułów i wydawanie od trzech do pięciu gier rocznie. W przyszłym roku spółka planuje przeprowadzić emisję akcji na kwotę ok. 1 miliona złotych
i dołączyć do grona spółek notowanych a rynku NewConnect.

Największym projektem, nad którym pracuje spółka, jest nowy tytuł z serii Demolish and Build – gra Demolish and Build 2021. Niedawno ukazała się wersja Car Demolition Clicker na konsolę Xbox One. Dwa kolejne autorskie projekty studia – Explosive Demolition Simulator oraz projekt o roboczym tytule WWII Thief – są w fazie preprodukcji.

Wszystkie gry Demolish Games będą dostosowane do wymagań konsol Nintendo Switch, Xbox Series X/S
i PlayStation 5. Wydawcą projektów na PC będzie Demolish Games, a wersji konsolowych – Ultimate Games.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych

5 marca Komisja Europejska przedstawi plan działań dla przemysłu motoryzacyjnego, który ma zapewnić wsparcie dla sektora pozostającego pod dużą presją. Dyskusje na forum UE dotyczą m.in. możliwości rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku, o co wnioskują europosłowie z Europejskiej Partii Ludowej, podkreślając, że cel ten wydaje się trudny do osiągnięcia. Marcin Korolec, prezes zarządu Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych, ocenia, że będzie to jednak decyzja szkodliwa dla przyszłości sektora motoryzacyjnego.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu

Ministerstwo Cyfryzacji zaprezentowało w ubiegłym tygodniu polski model językowy PLLuM. Polish Large Language Model to rodzina modeli sztucznej inteligencji, która pozwala przetwarzać i generować teksty w języku polskim. Ma to być przełomowy krok w cyfryzacji kraju, który może zmienić sposób funkcjonowania administracji publicznej. PLLuM jako wirtualny asystent w mObywatelu przeprowadzi przez aplikację, a jako inteligentny asystent urzędniczy zautomatyzuje przetwarzanie dokumentów.

Problemy społeczne

Biznes coraz chętniej angażuje się w działania społeczne. To ważny partner dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w ciągu 32 lat działalności zebrała blisko 2,3 mld zł i kupiła ponad 74,5 tys. urządzeń. Fundacja realizuje ogólnonarodowe programy medyczne, uczy pierwszej pomocy i krzewi ideę wolontariatu. W działania organizacji chętnie angażuje się też biznes. Jerzy Owsiak, współzałożyciel i prezes fundacji, otrzymał nagrodę specjalną Business Centre Club, m.in. za wkład w budowanie empatycznego i solidarnego społeczeństwa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.