Deserowe trio kawowe Costa Coffee na pyszną osłodę każdego dnia
W ostatnie tygodnie zimy warto sięgnąć po prawdziwie pyszny zastrzyk rozgrzewającej słodyczy i energii. Nietuzinkowe połączenia smakowe, bogate aromaty i kuszące dodatki – to wszystko czeka na odkrycie w nowych kawach deserowych typu latte od Costa Coffee. Osłódź swój czas ulubionym napojem i ciesz się coraz dłuższymi dniami razem z nami!
Przepyszne trio
Lekkie korzenne nuty, bita śmietana i kawa najlepszej jakości – brzmi pysznie? A to dopiero początek. Ciasteczkowa Latte to pozycja dostępna w sieci kawiarni Costa Coffee, która zachwyci każdego kawosza lubiącego wyjątkowe połączenia smakowe. Delikatna słodycz przełamana została tutaj wytrawnym aromatem piernikowych przypraw, a całość zwieńczono karmelizowanym ciasteczkiem i posypką o smaku kawowym. To połączenie, które nigdy się nie znudzi! Toffeenut Latte oferuje natomiast klasyczną kombinację orzechów z rozpływającym się w ustach karmelem. Dodatkową eksplozję smaku zapewni mocno karmelizowany topping na bitej śmietanie. To kawa przygotowana specjalnie dla miłośników słodkości, którzy szukają deserowej opcji, idealnie współgrającej z dostępnymi w kawiarniach Costa Coffee wypiekami. Stawkę zamyka pyszna propozycja dla wszystkich fanów karmelowych smaków, czyli Salted Caramel Latte. Ta deserowa opcja w typie latte to pełny charakteru, zrównoważony smak ukryty w kawie udekorowanej posypką amaretto. Ten nowoczesny twist na temat słonego karmelu zachwyca zrównoważonym i delikatnym smakiem oraz bez wątpienia zapewni nam energię na cały dzień i świetnie połączy się z maślanym francuskim croissantem. Dodatkowo, sięgając po ulubiony napój nie musimy rezygnować z naszych nawyków żywieniowych – w Costa Coffee czeka na nas szeroki wybór roślinnych zamienników mleka. W tym napój sojowy, migdałowy, sojowo-kokosowy oraz nowy i pyszny napój owsiany.
Ulubiona kawa na wyciągnięcie ręki
Odwiedzając kawiarnie Costa Coffee, każdy miłośnik niepowtarzalnych smaków może być pewien, że czeka na niego prawdziwa, aromatyczna uczta. Daj się oczarować kawowej słodyczy i zamów na wynos swój ulubiony, rozgrzewający napój już dziś. Możesz to zrobić odwiedzając najbliższą kawiarnię lub z dostawą w dowolne miejsce przez aplikację UberEats. Sięgnij po pyszności już dziś!

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.