Designerskie lampy Lena Lighting w Nice Experience Center w Katowicach
Nice Group to jeden z wiodących producentów w obszarze smart home, którego rozwiązania są doceniane w ponad stu krajach na całym świecie. Marka otworzyła kolejną przestrzeń w Katowicach, umożliwiając odwiedzającym przekonanie się, jak działa wielofunkcyjny ekosystem domowy Nice Smart Home. Ogromne zainteresowanie wzbudza centrala sterowania Yubii, kompatybilna również z lampami Lena Lighting, które oświetlają wnętrze obiektu.
Nice Experience Center w Katowicach to coś więcej niż showroom. To wyjątkowe miejsce, w którym każdy odwiedzający może doświadczyć kompleksowego działania systemów Nice Smart Home oraz Yubii, zapewniających najwyższy komfort zarządzania domem. Produkty są kompatybilne z ponad 3000 urządzeń różnych marek - teraz także z oświetleniem Lena Lighting, którego możliwości są prezentowane w Nice Experience Center. Z pomocą Yubii użytkownik może zmieniać barwę oraz natężenie światła, a także przyciemniać je i rozjaśniać według indywidualnych potrzeb.
W 140-metrowej przestrzeni pojawiły się projektory Expo Adjust, zaprojektowane z myślą o przestrzeniach ekspozycyjnych. Zapewniają one wysoką skuteczność świetlną, a także niezbędne w tego typu miejscach, pochłanianie promieniowania ultrafioletowego i podczerwonego, co pozwala na dokładne ukazanie produktu oraz jego działania. Wyposażone w technologię ZOOM, projektory umożliwiają regulację kąta świecenia w zakresie od 22-55⁰, zwiększając walory adaptacyjne produktu w przypadku zmiany wystroju czy konieczności odmiennej ekspozycji towarów w porównaniu z pierwotnymi założeniami.
Lampy Terrano S/R, dzięki montażowi w szynoprzewodach, stały się naturalnym przedłużeniem Expo Adjust, tworząc industrialną dekorację sufitową. Wyposażone w soczewki skupiające, są przyjazne dla wzroku i skutecznie redukują stopień olśnienia (UGR w granicach 12-19), zapewniając komfort przebywania we wnętrzu oraz bezpieczeństwo przemieszczania się podczas korzystania z urządzeń Nice Group.
W przestrzeni Nice Experience Center znalazła się także modernistyczna zwieszana lampa Solanto Duo, która równomiernie rozprowadza światło po podwójnych, pierścieniowych kloszach, zapewniając dokładne oświetlenie wnętrza. Stanowi ona wyjątkowy akcent estetyczny, którego uzupełnieniem są natynkowe lampy Coria 2. Te, dzięki unikalnej konstrukcji, doskonale sprawdzają się we wnętrzach reprezentacyjnych, precyzyjnie rozkładając światło w przestrzeni.
Dla zwiększenia komfortu gości oraz ukazania ich szerokich funkcjonalności, w showroomie Nice Group znalazły się również lampy akustyczne Colline x Terrano. Zaprojektowane wspólnie przez polskie firmy Lena Lighting i Acustio, nie tylko optymalnie oświetlają wnętrze, ale też pochłaniają dźwięki, tworząc warunki sprzyjające spokojnemu i niespiesznemu doświadczaniu ekspozycji. Dodatkowo Colline x Terrano, dzięki zwieszeniu nad stołem konferencyjnym, doświetlają centrum rozmów między kontrahentami firm współtworzących showroom. Możliwość ściemniania światła lampy, zarówno przy użyciu aplikacji Yubii, jak i Lena Lighting Clue, pozwala na zaprogramowanie odpowiednich scen świetlnych, takich jak rozmowa czy prezentacja, które mogą być uzależnione od czujników ruchu obecnych w obiekcie.
Na terenie Nice Experience Center znalazły się też lampy Baris oraz stojące modele Messaggio, które idealnie dopełniły przestrzeń. Odwrócenie lampy Messagio w stronę ściany pozwala uzyskać fenomenalną grę światła odbitego.
Podczas otwarcia Nice Experience Center pojawili się reprezentanci firm partnerskich Nice Group, między innymi Maciej Lewandowski, kierownik ds. wdrożeń projektowych w Lena Lighting i Michał Rybicki IoT Product Manager Lena Lighting oraz Marcin Rosati, prezes zarządu i dyrektor generalny Anwis Sp. z o.o..

Złodzieje nie mają Świąt

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.