Detalion Games przyśpiesza prace nad grą Chernobyl: 1986
Detalion Games, notowany na NewConnect producent gier z Grupy PlayWay, intensyfikuje działania związane z produkcją Chernobyl: 1986. Spółka podpisała właśnie umowę ze studiem DEV4PLAY, które wesprze spółkę w pracach nad grą. Premiera tytułu zaplanowana jest na 2022 rok.
Chernobyl: 1986 to gra bazująca na prawdziwych wydarzeniach, które miały miejsce w ukraińskiej elektrowni. Zadaniem gracza będzie zapanowanie nad skutkami eksplozji reaktora jądrowego i niedopuszczenie do kolejnego wybuchu.
- Współpraca z DEV4PLAY w zakresie produkcji Chernobyl: 1986 znacznie przyśpieszy termin jego premiery. Decyzja o zleceniu części prac pozwoli nam na równoległe realizowanie innych, zaplanowanych tytułów – komentuje Aleksandra Cwalina, prezes Detalion Games.
Na ostatniej prostej przed premierą jest flagowy projekt Detalion Games - Nemezis: Mysterious Journey III. Ze względu na rozpoczęcie rozmów z potencjalnym partnerem biznesowym, który zainteresowany jest rozwojem tej gry, spółka podjęła decyzję o przesunięciu premiery gry do czasu zakończenia negocjacji. Zaangażowanie nowego partnera może mieć istotny wpływ na sprzedaż gry, ze względu na jego szeroką sieć kontaktów.
- Przesunięcie premiery to przemyślana decyzja, która może pozytywnie wpłynąć na wyniki finansowe spółki. Dodatkowy czas, który zyskaliśmy, wykorzystujemy na prace związane z dokładnym przetestowaniem gry. Zależy nam na jak najlepszej jakości naszej flagowej produkcji – dodaje Aleksandra Cwalina.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.