Komunikaty PR

Develia przekazuje mieszkania w II etapie inwestycji Malta Point

2024-03-25  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

Rozpoczęły się przekazania lokali nabywcom w II etapie osiedla Malta Point, które firma deweloperska Develia realizuje na Ratajach, tuż obok ścisłego centrum Poznania. Niemal wszystkie znalazły już nowych właścicieli – w ofercie pozostało tylko 6 z wybudowanych 155 mieszkań.  

Osiedle Malta Point to funkcjonalna, wieloetapowa inwestycja powstająca przy ul. Brneńskiej w Poznaniu w pobliżu Jeziora Maltańskiego. Budowa II etapu została ukończona 3 miesiące przed planowanym terminem dzięki sprawnej pracy spółki Develia Construction.

- Develia Construction zarządzała procesem budowy II etapu projektu Malta Point, który uzyskał pozwolenie na użytkownie już po 17 miesiącach od rozpoczęcia robót. Sprawna organizacja pod okiem doświadczonej kadry technicznej, znajomość lokalnego rynku budowlanego oraz współpraca ze sprawdzonymi podwykonawcami pozwoliły na skrócenie harmonogramu przy jednoczesnym dochowaniu wysokiej jakości prac i staranności wykonania mówi Rafał Winkiel, członek zarządu Develia Construction.

Obecnie w trakcie realizacji znajduje się III etap – w dwóch pięciopiętrowych budynkach o nazwach Zephir i Horizon zaplanowano 157 mieszkań, z czego 58 dostępnych jest jeszcze w ofercie. Do lokali na parterze przypisane są ogródki, a do tych na piętrach – balkony oraz tarasy. Dla rodzin z dziećmi przygotowane zostanie zielone patio z placem zabaw. Nabywcy będą mieli do dyspozycji podziemny garaż i 157 stanowisk parkingowych dla rowerów. Autorem projektu jest Biuro Architektoniczne Archikwadrat z Poznania. Ukończenie tego etapu planowane jest na drugi kwartał 2025 r.

– Osiedle Malta Point łączy w sobie wiele zalet - funkcjonalne rozkłady mieszkań, przemyślany projekt architektoniczny czy rozwiązania podnoszące komfort codziennego życia. Jednak jego najmocniejszą stroną jest doskonała lokalizacja na Ratajach, jednej z najpopularniejszych dzielnic wśród nabywców mieszkań. Bliskość ścisłego centrum, rozbudowana infrastruktura lokalna i sąsiedztwo nabrzeży Jeziora Maltańskiego i rzeki Warty oraz terenów zielonych zdecydowanie wyróżniają ten projekt na poznańskiej mapie mieszkaniowej - komentuje Tomasz Kaleta, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Develia S.A.

Inwestycja jest dobrze skomunikowana z innymi częściami miasta. W sąsiedztwie Malta Point kursują liczne linie autobusowe i tramwajowe, w tym linie numer 5 i 16, którymi można dojechać na poznańską starówkę. Rondo Rataje, oddalone tylko o 650 m od osiedla, stanowi ważny węzeł komunikacyjny z wygodnymi połączeniami do innych dzielnic. 

Zaledwie 500 m od Malta Point znajduje się Galeria Posnania, gdzie można zrobić zakupy, a także spędzić wolny czas w kinie, kręgielni, kawiarni bądź w strefie restauracyjnej Food Fyrtel.

Lokalizację projektu docenią miłośnicy aktywnego trybu życia. Na północnym brzegu Jeziora Maltańskiego czekają atrakcje parku wodnego – Term Maltańskich. To największy ośrodek sportowo-rekreacyjny w Polsce i drugi co do wielkości w Europie. Można w nim również korzystać z wód termalnych, co szczególnie ucieszy amatorów SPA.  

W odległości 30-minutowego spaceru od osiedla entuzjaści sportu będą mieli do dyspozycji również całoroczne centrum sportowo-rekreacyjne Malta Ski, na terenie którego funkcjonują: pole do mini golfa, wypożyczalnia rowerów oraz dwa stoki narciarskie.  Nieodległe nabrzeża Warty oferują różne możliwości, m.in. pływanie kajakami oraz motorówkami czy wypoczynek na piaszczystych plażach. 

O DEVELII 

Develia to jeden z największych deweloperów w Polsce realizujący inwestycje mieszkaniowe oraz komercyjne w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu i we Wrocławiu. Od 2007 r. Develia jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Firma zrealizowała 52 osiedla, składające się w sumie ze 138 etapów inwestycyjnych – to 20 tys. mieszkań o powierzchni 1 mln m kw. W 2022 r. firma wypracowała 1067,9 mln zł przychodu ze sprzedaży i 231,8 mln zł skonsolidowanego zysku netto. W lipcu 2023 r. Develia nabyła 100% udziałów polskich spółek zależnych od Nexity, francuskiej firmy deweloperskiej.

Kontakt dla mediów:

Mariusz Skowronek, Tauber Promotion

698 612 866, mskowronek@tauber.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony” Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:13

Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”

Zarówno aktywność regulatorów, jak i rosnąca świadomość społeczeństwa napędzają zmiany w zakresie zrównoważonego budownictwa. Dotyka to także deweloperów
Nieruchomości Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024-04-29 | 11:15

Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach

Develia rozpoczyna sprzedaż nowej inwestycji we Wrocławiu. Osiedle Augustowska Vita, które powstanie na zielonych Maślicach, to projekt dostosowany zwłaszcza do potrzeb młodych
Nieruchomości Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
2024-04-29 | 11:00

Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami

Wiosną i latem zdecydowanie mocniej dostrzegamy zalety wyboru domu bądź mieszkania z ogrodem. Choć nie jest to na rynku duży trend, to taką prawidłowość zauważa przedstawiciel firmy More

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.