Diners Club Polska zostaje jedynym partnerem finansowym programu Miles & More w
W najbliższym czasie Diners Club Polska zostanie jedynym w Polsce wydawcą kart płatniczych powiązanych z programem Miles & More. Dla uczestników programu została przygotowana specjalna oferta kart Diners Club, umożliwiających gromadzenie mil z tytułu płatności. Warto połączyć tę ofertę z promocją prowadzoną równolegle przez Miles & More.
Diners Club Polska od lat współpracuje z programem Miles & More, wydając karty płatnicze dla uczestniczących w nim klientów indywidualnych i przedsiębiorców. Program Miles & More cieszy się uznaniem tysięcy zwolenników i dzięki temu jest największym w Europie programem lojalnościowym dla osób często podróżujących. Umożliwia gromadzenie mil premiowych i wykorzystywanie ich na atrakcyjne nagrody m. in. bilety lotnicze czy podwyższenie klasy podróży. Uczestnictwo w programie Miles & More jest bezpłatne i nie wymaga żadnych dodatkowych formalności.
Pandemia ograniczała przez wiele miesięcy możliwości zbierania mil za przeloty. Jednak w tym roku sezon wakacyjny sprzyja podejmowaniu decyzji o bliskich i dalekich podróżach, dlatego Diners Club Polska oraz Miles & More przygotowali wyjątkowe promocje dla osób, które chcą uzyskać lub utrzymać status w programie (Frequent Traveller i Senator).
Oferta promocyjna Diners Club Polska obejmuje karty Diners Club LOT oraz Diners Club Premium Vintage, ponieważ te karty można połączyć z programem Miles & More. Każda osoba, której wniosek o wydanie karty zostanie rozpatrzony pozytywnie, otrzyma podwójną liczbę powitalnych punktów DC – 4000 lub 6000, odpowiednio dla kart Diners Club LOT i Diners Club Premium Vintage, i będzie mogła wymienić je na mile premiowe. Ponadto, Diners Club Polska zwróci pierwszą roczną opłatę za kartę Diners Club LOT oraz połowę opłaty za kartę Diners Club Premium Vintage, jeśli obrót na karcie w ciągu 12 miesięcy wyniesie co najmniej 36 000 zł.
– Wielu z naszych klientów tęskniło za podróżami i aktywnym korzystaniem z programu lojalnościowego naszego partnera. Mile gromadzone podczas codziennych zakupów kartą w czasie pandemii czekają na możliwość wykorzystania. Od wielu już lat, niezmiennie zapewniamy uczestnikom programu Miles & More udogodnienia w gromadzeniu mil i zdobywaniu nagród, wydając wyjątkowe karty płatnicze – mówi Paweł Pomianowski, dyrektor generalny Diners Club Polska. – Z kartami Diners Club mile można gromadzić nie tylko podczas lotów, ale także podczas codziennych zakupów. Za wydane 5 zł (oprócz wypłat gotówki, transakcji na stacjach paliw oraz w kasynach) klienci otrzymają 1 punkt DC, który mogą zamienić na 1 milę. Regularna wymiana punktów DC na mile gwarantuje nieprzepadanie wszystkich zgromadzonych mil Miles & More! Przywileje tego programu lojalnościowego, to tylko jedna z korzyści posiadania kart Diners Club. Nasi klienci mogą również ubezpieczyć podróże krajowe i zagraniczne, mają swobodny dostęp do saloników lotniskowych i kilkudziesięciu milionów bezpłatnych hotspot WiFi na całym świecie, a także do przejść Fast Track na wybranych lotniskach w Polsce. Do tego oferujemy wyjątkowo korzystne warunki finansowe odroczonej płatności i kredytu w karcie – dodaje.
Oferta Diners Club Polska jest szczególnie atrakcyjna dla uczestników programu ze statusem Frequent Traveller oraz Senator. Ponieważ Miles & More, aby pomóc w uzyskaniu lub utrzymaniu statusu w okresie pandemii, oferuje za transakcje dokonane kartą kredytową naliczanie oprócz mil premiowych, także mil statusowych. Dodatkowo przyznawane jest jednorazowo 5000 powitalnych mil statusowych dla osób, które otrzymają kartę w 2021r. i dokonają wymiany punktów DC na mile (do 31.12.2021r.). Jedynym ograniczeniem jest maksymalna liczba mil statusowych do zebrania w ramach promocji tj. 30 000.
Konto milowe można zasilać nawet codziennie. Wystarczy do płatności używać kart Diners Club. Kartami można płacić w większości największych sieci detalicznych, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Lidl, Żabka, Hebe, Rossmann, Pepco, Castorama, IKEA, Leroy Merlin, sieciach aptek Ziko, Dr Max, DOZ. Kartami Diners Club można zapłacić również za bilety komunikacji miejskiej – w serwisach online i aplikacjach. Wśród akceptantów są także największe marki technologiczne oraz e-commerce, jak Amazon, AliExpress czy Uber. Dzięki akceptacji PayPal, klienci mogą także płacić za zakupy kartami Diners Club w największych sklepach modowych, sportowych, kosmetycznych, księgarniach, a także opłacać subskrypcje na platformach takich jak Netflix czy Audioteka.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacja o Diners Club Polska
Diners Club Polska jest jedynym niebankowym podmiotem w Polsce, który wydaje karty kredytowe z okresem bezodsetkowym do 59 dni i oprocentowaniem kredytu w wysokości od 4,32 proc. Wybrane karty tego wydawcy można połączyć z największym europejskim programem lojalnościowym - Miles and More. Oferta kart Diners Club jest kierowana do dużych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, przedstawicieli wolnych zawodów, podróżników, oraz wszystkich, którzy cenią wygodę i bezpieczeństwo. Karty są akceptowane na świecie w 40 mln punktów handlowo-usługowych oraz w 1,3 mln bankomatów, w ponad 200 państwach i terytoriach zależnych. Spółka jest licencjobiorcą Diners Club International, najstarszego wydawcy kart płatniczych oraz jednej z największych i najbardziej znanych niebankowych instytucji finansowych na świecie, należącej do Discover Financial Services.
Więcej informacji na stronie: http://www.dinersclub.pl/

Nie każdy ekspert z TikToka jest jak Warren Buffett. Jak rozpoznawać rzetelne informacje o inwestowaniu?

Odbicie na rynku krypto, portfele ETH przekraczają 3 mln, a kryptowaluty dostają kolejne zielone światło w USA

Badanie Bitget wskazuje na ogromne zainteresowanie Europejczyków wykorzystaniem kryptowalut podczas wakacji - pomimo obecnych barier
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.