Diners Club rozszerza akceptację w Turcji
Diners Club International nawiązał współpracę z jednym z największych banków w Turcji. Dzięki niej akceptacja kartami wydawcy powiększyła się o 400 tys. punktów sprzedaży, 12 tys. sklepów internetowych i 6,5 tys. bankomatów w tym kraju. Turcja jest drugim najpopularniejszym państwem, do którego Polacy wyjeżdżają na wakacje.
Kartami Diners Club można płacić w ponad 190 krajach. Od nowego roku akceptacja znacząco rozszerzyła się w Turcji. To ważny region dla polskich turystów. Według raportu Polskiej Izby Turystyki, Turcja była – zaraz po Grecji – najpopularniejszym kierunkiem wakacyjnych wyjazdów w 2019 roku. Natomiast w 2020 roku może być już na pierwszym miejscu.
- Podróże prywatne i służbowe to dla nas bardzo ważny segment. Nasze instrumenty finansowe zawierają unikatowy pakiet usług dodatkowych, które poprawiają komfort i bezpieczeństwo w podróży oraz umożliwiają zbieranie punktów lojalnościowych. Polacy pokochali wyjazdy do Turcji. Riwiera Turecka była najpopularniejszym zagranicznym regionem turystycznym, który odwiedziło dwukrotnie więcej naszych rodaków niż, drugą w kolejności, grecką wyspę Kreta. Dlatego cieszymy się, że posiadacze naszych kart mogą teraz zapłacić w tak wielu miejscach w tym kraju – mówi Monika Masztakowska z Diners Club Polska.
- Turcja jest także istotnym partnerem biznesowym. Według danych GUS w 2018 roku była czwartym pozaunijnym odbiorcą polskich towarów i zarazem pierwszym wśród krajów Bliskiego Wschodu i Azji, a wartość eksportu liczona jest w miliardach złotych – dodaje.
Işbank jest jedną z największych instytucji finansowych w Turcji. Dzięki nawiązanej współpracy z bankiem kartami Diners Club można zapłacić teraz w 400 tys. punktów sprzedażowych, 12 tys. sklepów internetowych oraz wypłacać pieniądze z 6,5 tys. bankomatów.
Diners Club oferuje klientom indywidualnym i przedsiębiorcom karty kredytowe i obciążeniowe z okresem bezodsetkowym do 59 dni oraz jednym z najniżej oprocentowanych kredytów karty w wysokości od 6 proc. w skali roku. Instrumenty płatnicze wydawcy zawierają unikatowy pakiet usług dodanych, przeznaczony szczególnie dla osób, które podróżują prywatnie i służbowo, m.in. kompleksowe ubezpieczenie podróży do 1 mln zł, obejmujące właściciela i współtowarzyszy podróży (członków rodziny lub współpracowników), wstęp do ponad 850 saloników lotniskowych na całym świecie czy usługę Fast Track. Karty Diners Club można także połączyć z jednym z dwóch programów lojalnościowych – ClubMiles lub Miles and More.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacja o Diners Club Polska
Diners Club Polska jest jedynym niebankowym podmiotem na terenie Polski, który wydaje karty obciążeniowe i kredytowe, z okresem bezodsetkowym do 59 dni i atrakcyjnym oprocentowaniem kredytu w wysokości od 6 proc. Oferta kart Diners Club jest kierowana do dużych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, przedstawicieli wolnych zawodów i aktywnych podróżników, oraz wszystkich, którzy cenią wygodę i bezpieczeństwo. Karty są akceptowane w ponad 29 mln punktów handlowo-usługowych i 1 mln bankomatów w ponad 190 krajach. Spółka jest częścią Diners Club International, najstarszego wydawcy kart płatniczych oraz jednej z największych i najbardziej znanych niebankowych instytucji finansowych na świecie.
Więcej informacji na stronie: http://www.dinersclub.pl/pl
Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA
Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu
Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.