Komunikaty PR

Diners Club rozszerza akceptację w Turcji

2020-01-17  |  08:00
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Diners Club International nawiązał współpracę z jednym z największych banków w Turcji. Dzięki niej akceptacja kartami wydawcy powiększyła się o 400 tys. punktów sprzedaży, 12 tys. sklepów internetowych i 6,5 tys. bankomatów w tym kraju. Turcja jest drugim najpopularniejszym państwem, do którego Polacy wyjeżdżają na wakacje. 

Kartami Diners Club można płacić w ponad 190 krajach. Od nowego roku akceptacja znacząco rozszerzyła się w Turcji. To ważny region dla polskich turystów. Według raportu Polskiej Izby Turystyki, Turcja była – zaraz po Grecji – najpopularniejszym kierunkiem wakacyjnych wyjazdów w 2019 roku. Natomiast w 2020 roku może być już na pierwszym miejscu.

- Podróże prywatne i służbowe to dla nas bardzo ważny segment. Nasze instrumenty finansowe zawierają unikatowy pakiet usług dodatkowych, które poprawiają komfort i bezpieczeństwo w podróży oraz umożliwiają zbieranie punktów lojalnościowych. Polacy pokochali wyjazdy do Turcji. Riwiera Turecka była najpopularniejszym zagranicznym regionem turystycznym, który odwiedziło dwukrotnie więcej naszych rodaków niż, drugą w kolejności, grecką wyspę Kreta. Dlatego cieszymy się, że posiadacze naszych kart mogą teraz zapłacić w tak wielu miejscach w tym kraju – mówi Monika Masztakowska z Diners Club Polska.

- Turcja jest także istotnym partnerem biznesowym. Według danych GUS w 2018 roku była czwartym pozaunijnym odbiorcą polskich towarów i zarazem pierwszym wśród krajów Bliskiego Wschodu i Azji, a wartość eksportu liczona jest w miliardach złotych – dodaje.

Işbank jest jedną z największych instytucji finansowych w Turcji. Dzięki nawiązanej współpracy z bankiem kartami Diners Club można zapłacić teraz w 400 tys. punktów sprzedażowych, 12 tys. sklepów internetowych oraz wypłacać pieniądze z 6,5 tys. bankomatów.

Diners Club oferuje klientom indywidualnym i przedsiębiorcom karty kredytowe i obciążeniowe z okresem bezodsetkowym do 59 dni oraz jednym z najniżej oprocentowanych kredytów karty w wysokości od 6 proc. w skali roku. Instrumenty płatnicze wydawcy zawierają unikatowy pakiet usług dodanych, przeznaczony szczególnie dla osób, które podróżują prywatnie i służbowo, m.in. kompleksowe ubezpieczenie podróży do 1 mln zł, obejmujące właściciela i współtowarzyszy podróży (członków rodziny lub współpracowników), wstęp do ponad 850 saloników lotniskowych na całym świecie czy usługę Fast Track. Karty Diners Club można także połączyć z jednym z dwóch programów lojalnościowych – ClubMiles lub Miles and More.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Informacja o Diners Club Polska

Diners Club Polska jest jedynym niebankowym podmiotem na terenie Polski, który wydaje karty obciążeniowe i kredytowe, z okresem bezodsetkowym do 59 dni i atrakcyjnym oprocentowaniem kredytu w wysokości od 6 proc. Oferta kart Diners Club jest kierowana do dużych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, przedstawicieli wolnych zawodów i aktywnych podróżników, oraz wszystkich, którzy cenią wygodę i bezpieczeństwo. Karty są akceptowane w ponad 29 mln punktów handlowo-usługowych i 1 mln bankomatów w ponad 190 krajach. Spółka jest częścią Diners Club International, najstarszego wydawcy kart płatniczych oraz jednej z największych i najbardziej znanych niebankowych instytucji finansowych na świecie.

Więcej informacji na stronie: http://www.dinersclub.pl/pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2025-03-24 | 13:30

Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech

Polska scena fintechowa dynamicznie się rozwija, a lokalne firmy technologii finansowej coraz śmielej wkraczają na rynki międzynarodowe. Współpraca Walletto Fintech Poland z Fintech Poland otwiera nowe możliwości
Finanse Obawiasz się bessy na giełdzie? Sprawdź, co łączy największe krachy w historii
2025-03-19 | 10:00

Obawiasz się bessy na giełdzie? Sprawdź, co łączy największe krachy w historii

Giełdę określa się często mianem barometru gospodarki, gdyż w dużej mierze oddaje kondycję najważniejszych spółek i ogólne nastroje na rynku. Tym samym, indeksy
Finanse Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein
2025-03-11 | 06:00

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein

Anna Górecka-Kuczmowska, z wieloletnim doświadczeniem w branży finansowej, dołączyła do zespołu Thompson&Stein jako Head of Finance and Accounting CEE. Na nowym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.