Komunikaty PR

Diners Club rozszerza akceptację w Turcji

2020-01-17  |  08:00
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Diners Club International nawiązał współpracę z jednym z największych banków w Turcji. Dzięki niej akceptacja kartami wydawcy powiększyła się o 400 tys. punktów sprzedaży, 12 tys. sklepów internetowych i 6,5 tys. bankomatów w tym kraju. Turcja jest drugim najpopularniejszym państwem, do którego Polacy wyjeżdżają na wakacje. 

Kartami Diners Club można płacić w ponad 190 krajach. Od nowego roku akceptacja znacząco rozszerzyła się w Turcji. To ważny region dla polskich turystów. Według raportu Polskiej Izby Turystyki, Turcja była – zaraz po Grecji – najpopularniejszym kierunkiem wakacyjnych wyjazdów w 2019 roku. Natomiast w 2020 roku może być już na pierwszym miejscu.

- Podróże prywatne i służbowe to dla nas bardzo ważny segment. Nasze instrumenty finansowe zawierają unikatowy pakiet usług dodatkowych, które poprawiają komfort i bezpieczeństwo w podróży oraz umożliwiają zbieranie punktów lojalnościowych. Polacy pokochali wyjazdy do Turcji. Riwiera Turecka była najpopularniejszym zagranicznym regionem turystycznym, który odwiedziło dwukrotnie więcej naszych rodaków niż, drugą w kolejności, grecką wyspę Kreta. Dlatego cieszymy się, że posiadacze naszych kart mogą teraz zapłacić w tak wielu miejscach w tym kraju – mówi Monika Masztakowska z Diners Club Polska.

- Turcja jest także istotnym partnerem biznesowym. Według danych GUS w 2018 roku była czwartym pozaunijnym odbiorcą polskich towarów i zarazem pierwszym wśród krajów Bliskiego Wschodu i Azji, a wartość eksportu liczona jest w miliardach złotych – dodaje.

Işbank jest jedną z największych instytucji finansowych w Turcji. Dzięki nawiązanej współpracy z bankiem kartami Diners Club można zapłacić teraz w 400 tys. punktów sprzedażowych, 12 tys. sklepów internetowych oraz wypłacać pieniądze z 6,5 tys. bankomatów.

Diners Club oferuje klientom indywidualnym i przedsiębiorcom karty kredytowe i obciążeniowe z okresem bezodsetkowym do 59 dni oraz jednym z najniżej oprocentowanych kredytów karty w wysokości od 6 proc. w skali roku. Instrumenty płatnicze wydawcy zawierają unikatowy pakiet usług dodanych, przeznaczony szczególnie dla osób, które podróżują prywatnie i służbowo, m.in. kompleksowe ubezpieczenie podróży do 1 mln zł, obejmujące właściciela i współtowarzyszy podróży (członków rodziny lub współpracowników), wstęp do ponad 850 saloników lotniskowych na całym świecie czy usługę Fast Track. Karty Diners Club można także połączyć z jednym z dwóch programów lojalnościowych – ClubMiles lub Miles and More.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Informacja o Diners Club Polska

Diners Club Polska jest jedynym niebankowym podmiotem na terenie Polski, który wydaje karty obciążeniowe i kredytowe, z okresem bezodsetkowym do 59 dni i atrakcyjnym oprocentowaniem kredytu w wysokości od 6 proc. Oferta kart Diners Club jest kierowana do dużych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, przedstawicieli wolnych zawodów i aktywnych podróżników, oraz wszystkich, którzy cenią wygodę i bezpieczeństwo. Karty są akceptowane w ponad 29 mln punktów handlowo-usługowych i 1 mln bankomatów w ponad 190 krajach. Spółka jest częścią Diners Club International, najstarszego wydawcy kart płatniczych oraz jednej z największych i najbardziej znanych niebankowych instytucji finansowych na świecie.

Więcej informacji na stronie: http://www.dinersclub.pl/pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Prognozy inwestycyjne Generali Investments TFI na 2025 rok Biuro prasowe
2025-01-22 | 10:00

Prognozy inwestycyjne Generali Investments TFI na 2025 rok

CZYNNIKI MAKROEKONOMICZNE Jaki będzie 2025 rok? Ten rok globalnie ma być rokiem dwóch trójek. Tempo wzrostu światowej gospodarki wg prognoz Generali Investments TFI S.A.
Finanse 5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
2024-12-31 | 11:00

5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego

fot. IBI Polska Rok 2024 przyniósł przedsiębiorcom wyzwania związane z wysokimi stopami procentowymi i trudniejszym dostępem do kredytów bankowych. W takich warunkach
Finanse Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
2024-12-29 | 18:00

Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników

Jednym z najbardziej wartościowych świadczeń pozapłacowych jest ubezpieczenie na życie, które nie tylko wspiera zatrudnionych w trudnych chwilach, ale także buduje wizerunek

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Prawo

Wdrożenie dyrektywy o jawności wynagrodzeń będzie dużym wyzwaniem dla ustawodawcy. Pracodawcy muszą się liczyć z nowymi obowiązkami

Za niespełna półtora roku do polskiego prawa powinna zostać wdrożona dyrektywa o jawności wynagrodzeń, która nałoży na pracodawców obowiązek informowania kandydatów do pracy o widełkach płacowych dla oferowanych stanowisk. Także każdy zatrudniony pracownik będzie miał prawo do informacji na temat średnich wynagrodzeń osób zajmujących podobne stanowiska lub wykonujących pracę o tej samej wartości. Dla pracodawców oznacza to konieczność usystematyzowania siatki płac, a także – w niektórych przypadkach – ich raportowania.

Polityka

Na skrajnie prawicową AfD chce głosować co piąty Niemiec. Coraz więcej zwolenników ma jej polityka migracyjna i energetyczna

W poprzednich wyborach do Bundestagu w 2021 roku Alternatywa dla Niemiec (AfD) uzyskała 10 proc. głosów. Najnowsze sondaże przed lutowymi wyborami dają jej dwukrotnie większe poparcie, tym samym prawicowo-populistyczna partia może stać się drugą siłą polityczną. Coraz więcej Niemców popiera postulaty AfD – 68 proc. chce zaostrzenia polityki migracyjnej, podobny odsetek popiera wykorzystanie energii jądrowej, a blisko połowa – budowę nowych elektrowni.

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.