Komunikaty PR

Dla przyszłych liderów – Graduate Programme

2021-02-01  |  16:00
Biuro prasowe

Młodym ludziom daje on szerokie możliwości pozyskania praktycznego doświadczenia biznesowego w międzynarodowej organizacji, już na starcie kariery. Uczestnicy programu otrzymują umowę o pracę i atrakcyjne warunki zatrudnienia. Rekrutacja do aktualnej edycji potrwa do 7 lutego, a szczegółowe informacje są zawarte na stronie www.sokolowsa.pl.

Graduate Programme został stworzony z myślą o ambitnych, młodych osobach, planujących ścieżkę rozwoju zawodowego i chcących pozyskać profesjonalne doświadczenie w zakresie zrównoważonej produkcji żywności. Laureaci projektu mają możliwość rozwinięcia umiejętności niezbędnych, by zostać przyszłym liderem i piastować kierownicze stanowiska. – Sokołów mocno stawia na młodych – mówi Sylwia Miszczuk, Dyrektor ds. HR w Sokołów S.A. – Graduate Programme to bardzo konkretne wsparcie, które dajemy im już na początku kariery. Oferujemy możliwość nauki, poprzez współpracę ze znakomitymi fachowcami. To szansa na szeroką wiedzę w zakresie prowadzenia biznesu na arenie międzynarodowej, prowadzenie i wdrażanie własnych projektów, rozwój kreatywności, ale też pozyskanie twardych kompetencji, poznanie zasad współpracy, wartości firmy czy kultury organizacyjnej.

Uczestnicy programu mają ukierunkowaną ścieżkę leadershipową. Mogą poznać cały łańcuch wartości organizacji oraz sprawdzić się w licznych, ambitnych projektach. Biorą udział w międzynarodowych szkoleniach oraz networkingu wśród absolwentów zagranicznych. Każdy z uczestników odbywa trzy rotacje po osiem miesięcy każda, zdobywając doświadczenie w trzech różnych obszarach działalności firmy. W realizacji zadań i rozwoju osobistym wspiera ich dedykowany mentor.  – Najbardziej cenię zdobytą na stażu wiedzę dotyczącą funkcjonowania Grupy Danish Crown jako międzynarodowego przedsiębiorstwa branży spożywczej  – podkreśla Emilia Klocek, jedna z laureatek Graduate Programme. - Praca w trzech różnych działach tak złożonej organizacji jest niezwykle rozwijająca. Zaczynając od produkcji w Sokołowie, gdzie nauczyłam się podstaw funkcjonowania firmy produkującej żywność, poprzez zgłębianie tematów zrównoważonego rozwoju w siedzibie głównej Grupy Danish Crown, kończąc na marketingu w międzynarodowym dziale Danish Crown Foods. Graduate Programme to unikatowa możliwość rozwoju zawodowego. To wyzwanie, które zaowocuje ogromną ilością doświadczeń.  

Aplikację do programu może złożyć każdy, kto maksymalnie dwa lata temu ukończył studia oraz posiada tytuł magistra lub licencjata (bądź jest na finiszu studiów). Niezbędna jest płynna znajomość języka angielskiego. Aplikacja odbywa się poprzez stronę danishcrown.com.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe Biuro prasowe
2024-04-29 | 13:00

System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe

WARSZAWA, Polska, 18 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających przedsiębiorstwom inteligentne łączenie
Przemysł spożywczy Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
2024-04-29 | 12:00

Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days.
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.