Komunikaty PR

Dla przyszłych liderów – Graduate Programme

2021-02-01  |  16:00
Biuro prasowe

Młodym ludziom daje on szerokie możliwości pozyskania praktycznego doświadczenia biznesowego w międzynarodowej organizacji, już na starcie kariery. Uczestnicy programu otrzymują umowę o pracę i atrakcyjne warunki zatrudnienia. Rekrutacja do aktualnej edycji potrwa do 7 lutego, a szczegółowe informacje są zawarte na stronie www.sokolowsa.pl.

Graduate Programme został stworzony z myślą o ambitnych, młodych osobach, planujących ścieżkę rozwoju zawodowego i chcących pozyskać profesjonalne doświadczenie w zakresie zrównoważonej produkcji żywności. Laureaci projektu mają możliwość rozwinięcia umiejętności niezbędnych, by zostać przyszłym liderem i piastować kierownicze stanowiska. – Sokołów mocno stawia na młodych – mówi Sylwia Miszczuk, Dyrektor ds. HR w Sokołów S.A. – Graduate Programme to bardzo konkretne wsparcie, które dajemy im już na początku kariery. Oferujemy możliwość nauki, poprzez współpracę ze znakomitymi fachowcami. To szansa na szeroką wiedzę w zakresie prowadzenia biznesu na arenie międzynarodowej, prowadzenie i wdrażanie własnych projektów, rozwój kreatywności, ale też pozyskanie twardych kompetencji, poznanie zasad współpracy, wartości firmy czy kultury organizacyjnej.

Uczestnicy programu mają ukierunkowaną ścieżkę leadershipową. Mogą poznać cały łańcuch wartości organizacji oraz sprawdzić się w licznych, ambitnych projektach. Biorą udział w międzynarodowych szkoleniach oraz networkingu wśród absolwentów zagranicznych. Każdy z uczestników odbywa trzy rotacje po osiem miesięcy każda, zdobywając doświadczenie w trzech różnych obszarach działalności firmy. W realizacji zadań i rozwoju osobistym wspiera ich dedykowany mentor.  – Najbardziej cenię zdobytą na stażu wiedzę dotyczącą funkcjonowania Grupy Danish Crown jako międzynarodowego przedsiębiorstwa branży spożywczej  – podkreśla Emilia Klocek, jedna z laureatek Graduate Programme. - Praca w trzech różnych działach tak złożonej organizacji jest niezwykle rozwijająca. Zaczynając od produkcji w Sokołowie, gdzie nauczyłam się podstaw funkcjonowania firmy produkującej żywność, poprzez zgłębianie tematów zrównoważonego rozwoju w siedzibie głównej Grupy Danish Crown, kończąc na marketingu w międzynarodowym dziale Danish Crown Foods. Graduate Programme to unikatowa możliwość rozwoju zawodowego. To wyzwanie, które zaowocuje ogromną ilością doświadczeń.  

Aplikację do programu może złożyć każdy, kto maksymalnie dwa lata temu ukończył studia oraz posiada tytuł magistra lub licencjata (bądź jest na finiszu studiów). Niezbędna jest płynna znajomość języka angielskiego. Aplikacja odbywa się poprzez stronę danishcrown.com.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety

– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.

Prawo

Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.