Komunikaty PR

Dlaczego sieci dystrybucyjne muszą stać się inteligentne?

2020-02-20  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Produkcja i zapotrzebowanie na energię elektryczną to procesy, które stają się coraz bardziej dynamiczne i zróżnicowane. Sprawia to, że konieczne staje się wprowadzenie inteligentnych sieci dystrybucyjnych. Są one odpowiedzią na wyzwania, które wywołują trzy obserwowane współcześnie zjawiska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Hitachi Energy i SP Energy Networks zwiększą przepływ energii odnawialnej Biuro prasowe
2024-05-09 | 18:00

Hitachi Energy i SP Energy Networks zwiększą przepływ energii odnawialnej

Firma Hitachi Energy zdobyła zamówienie od SP Energy Networks na zaprojektowanie i dostarczenie pierwszego w swoim rodzaju rozwiązania w zakresie jakości energii, aby
Energetyka Czas przyspieszenia transformacji sieci
2024-05-09 | 14:00

Czas przyspieszenia transformacji sieci

Krajowa gospodarka w drodze do innowacyjności i postępu nie obejdzie się bez nowoczesnej energetyki. O największych wyzwaniach czekających dystrybutorów energii elektrycznej i
Energetyka BRAK ZDJĘCIA
2024-05-08 | 15:09

GoldenPeaks Capital z najwyższą oceną jakości zrównoważonego rozwoju od Moody’s

Agencja ratingowa Moody’s przyznała najwyższą ocenę jakości zrównoważonego rozwoju (SQS1) zielonym obligacjom GoldenPeaks Capital Holding – jednego z najszybciej rozwijających się niezależnych producentów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rząd chce negocjować z Komisją Europejską wydłużenie terminu KPO. Czas na wydatkowanie większości środków upływa w 2026 roku

W związku z prawie trzyletnim opóźnieniem w implementacji Krajowego Planu Odbudowy koalicyjny rząd przeprowadził na początku br. jego rewizję. Nowa wersja jest już w ok. 80 proc. uzgodniona z Komisją Europejską, a cały ten proces może się zakończyć  w wakacje – poinformowała w tym tygodniu ministra funduszy i polityki regionalnej Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz. Jednocześnie rząd planuje rozpocząć z KE negocjacje dotyczące przedłużenia terminu zakończenia KPO, ponieważ czas na wydatkowanie większości środków upływa w 2026 roku.

Problemy społeczne

Blisko co piąta firma zamierza ograniczać zatrudnienie. W dużej mierze to wynik niepewności gospodarczej i rosnących kosztów pracowniczych

Z danych GUS wynika, że pod koniec marca 159 firm w Polsce ogłosiło plany zwolnień grupowych łącznie 17 tys. pracowników. Badania koniunktury wskazują, że wśród przedsiębiorców przeważają nastroje pozytywne, jednak zdecydowanie więcej z nich planuje ograniczenie zatrudnienia niż jego wzrost. – Nie jest to jeszcze zapowiedź armagedonu, ale warto się zastanowić, z czego to wynika. W dużej mierze to efekt rosnących kosztów prowadzenia biznesu i spowolnienia gospodarczego – ocenia dr hab. Jacek Męcina, prof. UW i doradca zarządu Konfederacji Lewiatan.

Regionalne - Śląskie

Od kopalni węgla do kopalni pomysłów. Katowice i metropolia chcą być liderami innowacji

Jeszcze dwie dekady temu Katowice i inne miasta Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii kojarzyły się głównie z przemysłem wydobywczym węgla kamiennego i licznymi problemami związanymi z transformacją gospodarczą, które bardzo mocno dotykały kopalnie i cały przemysł ciężki. Od tego czasu wiele się zmieniło. Największe miasto aglomeracji górnośląskiej stawia na innowacyjne trendy w gospodarce, m.in. branżę gamingową, i kreuje się na miejsce spotkań. Dobrym przykładem może być Europejski Kongres Gospodarczy, który odbył się w Katowicach już po raz 16.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.